MANNERHEIMILLE SUURI KIITOS !!!

made in finland

Suuri arvostus tälle entisaikojen päällikölle ,monikaan tälläkin palstalla häntä pilkkaava ja loukkaava ei ymmärrä kuin paljon hänellä kiittäminen ,sillä muuten nämäkin suunsoittajat saattaisivat olla luomassa lantaa jossakin kolhoosin navetassa sen sijaan että nyt ovat tietokoneensa ääressä suoltamassa järjettömiä solvauksia
edesmenneistä........sanoisin että HÄVETKÄÄ te jotka ette osaa arvostaa omaa kotia ja isänmaatanne ,pitäkää siitä kiinni ,koskee myös nykyisiä päättäjiämme jotka välillä osoittavat.....no jääköön nyt sanomatta ....
kumminkin olen ylpeästi SUOMALAINEN ,ylpeä maastamme ja haluan että myös lapsemme ja heidän jälkeläiset voivat olla ylpeitä ja nauttia tästä maasta.

35

201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etää se siitä

olisi pystynyt murhaamaan 10000 suomalaista kansalaissodassa

• FIN..

joku muukin historiaa edes hiukan lukenut ja siitä jotain ymmärtänyt on tällä palstalla. Komukat kun eivät juuri mistään mitään tiedä , mutta niiden lapsellisen kiihkon sävyttämiä kirjoituksia on aivan helvetin hauska lukea.

• Mistä tätä kahden sodan häviäjää ja sisällissodan sotavankien murhauttajaa ja hinttaria pitäisi muka arvostaa? Murha- Marski oli myös natsien ja Hitlerin kanssa yhdessä sotimassa ja hyökkäämässä naapuriimme, niin siitä hän ei ainakaan saa normaalien ihmisten arvostusta. Todellisuudessa Murha-Marski oli pelkkä keskikertaisuus, eikä edes pätevin sodan johtaja Mikkelin päämajassa. Marskiin kohdistuva henkilöpalvonta on juuri sinun laisellesi historiasta tietämättömille ja tyhmille ominaista toimintaa.

• On toki hauskaa, että huvitat meitä noilla bäckmannilaisilla punikkikannanotoillasi, mutta sinut on niin usein naurettu täältä ulos, että luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän, milloin tänne kannattaa tulla suoltamaan noita venäläismielisiä nuoleskelutuotteitaan...

• iiroluuseri

Olet ottanut myönteisen kannan kehäpelkuruuteen.Mistä moinen? Oliko vanhempasi Tampereen kommareita ja nyt purat sukupolvien mittaista turhautumista palstoilla.Miksi elät yhteiskunann varoilla?

• gfg34
        Hitman-1 kirjoitti:

On toki hauskaa, että huvitat meitä noilla bäckmannilaisilla punikkikannanotoillasi, mutta sinut on niin usein naurettu täältä ulos, että luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän, milloin tänne kannattaa tulla suoltamaan noita venäläismielisiä nuoleskelutuotteitaan...

neukkuilu on enempikin tuota, että yritetään tukahduttaa eri tavalla ajattelevat. eikö?

• neuggy
        iiroluuseri kirjoitti:

Olet ottanut myönteisen kannan kehäpelkuruuteen.Mistä moinen? Oliko vanhempasi Tampereen kommareita ja nyt purat sukupolvien mittaista turhautumista palstoilla.Miksi elät yhteiskunann varoilla?

tuskin se tietää luokkasodasta jos ei historiaa tunne. peili = onko sinulla turhautumista luokkasodan suhteen? Jos on, en solvaa sinua siitä vaan ennemminkin haluan auttaa. Tää ylipäätään tää riita tässä on ihan yläastetasoa jossa ollaan vain kahta mieltä, ja ne mielipiteet on tismalleen vastakkaiset, eikä muuta osata ajatella.

"Miksi elät yhteiskunnan varoilla"? Syy voisi olla talouslaman, jos olet lukenut lehtiä, tai sitten se, että moni työantaja ei halua ns "viherpiipertäjää" työhön, koska hän ajattelee eri tavalla. Tarjoa ennemmin työtä niille, joita syytät laiskottelusta, jukoliste! Aivan hirveetä shontaahan toi tollanen solvaus-syyttely on.

Mä en puolistani kerro. Olen puolueeton. Sinun mielestäsi varmaan joku punikki luokkasodan ja 100 vuoden takaa.. .

Jos olen mielestäsi punikki, niin mitä jos antaisit minulle työtä siitä viereisestä työkopistasi. Ei maailmasi parane sillä että syytät joitakuita siipeilystä. Anna duuni. Mutta kun et anna kun haluat pitää mielesi ja syytellä toisia siipeilystä. Ratkaisematon ristiriita jossa hakkaat päätäsi neukkulan portteihin.

• 450 g

mannerheim myi suomea eu hun.

• Mummoni ja mannerhei

surmasivat mummoni naapurin isännän talonsa kuistille, kertoi mummoni minulle 1946, tuo on kaikki mitä tiedän ja ikuisesti muistan tuosta "suurmiehestä" !

• Tuskin Mannerheim oli itse vastuussa niistä teoista, joissa isänmaallisten suomalaismiesten itsehillintä jonkun kerran sattui pettämään...

Luojan kiitos, että "Valkoisen kenraalin" puoli voitti ja maamme säilyi itsenäisenä sekä kansalaissodan että Talvi-ja jatkosodan taisteluissa!

Muussa tapauksessa et sinäkään voisi välttää sitä kohtaloa, joka uhkaa suorasanaisia toimittajia Venäjän korruptoituneessa valtakunnassa...

• Kekkoseksi
        Hitman-1 kirjoitti:

Tuskin Mannerheim oli itse vastuussa niistä teoista, joissa isänmaallisten suomalaismiesten itsehillintä jonkun kerran sattui pettämään...

Luojan kiitos, että "Valkoisen kenraalin" puoli voitti ja maamme säilyi itsenäisenä sekä kansalaissodan että Talvi-ja jatkosodan taisteluissa!

Muussa tapauksessa et sinäkään voisi välttää sitä kohtaloa, joka uhkaa suorasanaisia toimittajia Venäjän korruptoituneessa valtakunnassa...

osoittaa, ettet ole aivan varma siitä. Monikaan ei ole. Se on yksi sen kauhean sodan väittämistä. Molemmilla = kaikilla puolilla oli halua eroon keisarista. Jotkut asiaan vihkiytyneet uskoivat maailmanvallankumouksen alkaneen. Oli niitäkin, jotka halusivat Suomeen kuninkaan Wäinö I.

• murhamarski

Runkkaa ny marskin muotokuvan päälle!

• kehäpelkuri

Paas runkaten staalinin kuvan päälle.Kehis

• Russkij ponimaju

kenraali kun oli, ilmankos oli pätevä ukko.

• AVKT

Vain aika ja totuus on voittaja, tälle apinalle jota apinat juhlii.

• Ei mikään ihme, että Suomen kiitollinen kansa valitsi hänet ylivoimaiseksi voittajaksi "Suurimmaksi suomalaiseksi kautta aikojen"-äänestyksessä.

Mannerheim oli yksi tärkeimmistä lenkeistä siinä ketjussa, joka pelasti Suomen koskemattomuuden venäläisten piippolakkien miehitysyrityksessä!

Totta kai punikkihenkiset iiroilijat ovat tässäkin asiassa venäläisten puolella, mutta heihin ei onneksi tarvitse paljon huomiota tuhlata...

• karjalatakaisin

oli yksi merkittävimmistä lenkeistä karjalan menetyksessä, ikävä kyllä.

• AVKT

En vihaa ketään, --me suomalaiset olemme tulleet venäjältä.

Mistä tuli tuli johtaja--- apina.

Miksi ei aika voi poistaa... en tiedä..

• AVKT
        karjalatakaisin kirjoitti:

oli yksi merkittävimmistä lenkeistä karjalan menetyksessä, ikävä kyllä.

Oli hän.

• ....................

Olen kanssasi aivan samaa mieltä.
      Nykynulikat saavat maksaa solvauksistaan, mutta onneksi olen tarpeeksi vanha, etten ole näkemässä kun nykynulikat viedään kauhuihin.

• ..........

mannerheimin kuolema helpottaa minua

• Jokainen kunnon suomalainen muistaa koko ikänsä Mannerheimin teot Suomen pelastamiseksi.

Punikkien jälkeläiset puhisevat kiukuissaan, kun tervein osa suomalaisista kunnioittaa marskin muistoa ajasta aikaan.

Itsellänikin on tuore marskin rintamerkki kertomassa tuosta kunnioituksestani!

• ..........
        Hitman-1 kirjoitti:

Jokainen kunnon suomalainen muistaa koko ikänsä Mannerheimin teot Suomen pelastamiseksi.

Punikkien jälkeläiset puhisevat kiukuissaan, kun tervein osa suomalaisista kunnioittaa marskin muistoa ajasta aikaan.

hitman-1 raukka!!. haaa haa

• AVKT
        Hitman-1 kirjoitti:

Jokainen kunnon suomalainen muistaa koko ikänsä Mannerheimin teot Suomen pelastamiseksi.

Suomi on aika ja apina. Näkyy kirjoituksissa kuinka järki kulkee. Kuinka tänään-- Halonen yrittää lahjoa saunaa. Sama kuin apina. Vanhanen ja haapalauta----- nollia , ja kaikki muut.

Hitman-1 pidän sinusta.

• reisien väliin
        Hitman-1 kirjoitti:

Nyt kyllä heitit viikon läpän. Kas kun et pasko marskin patsaan näköistä kikkaretta.

Hyvä että muistat vanhaa murhaajaa jonka ansiosta suomi pääsi maksamaan sotakorvauksia. BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!

Pidä rintamerkkisi, mä pidän Putinin paitaa päällä!

• Iloinen Suomen neito
        AVKT kirjoitti:

Suomi on aika ja apina. Näkyy kirjoituksissa kuinka järki kulkee. Kuinka tänään-- Halonen yrittää lahjoa saunaa. Sama kuin apina. Vanhanen ja haapalauta----- nollia , ja kaikki muut.

Hitman-1 pidän sinusta.

Myös minä olen iloinen siitä, että tällä palstalla on noita Teben, Hitmanin ja muidenkin isänmaallisesti ajattelevien kirjoittajien viestejä, sillä varmasti suurin osa suomalaisita ajattelee juuri kuten hekin.

Tuollainen ironmike-ss-in tapainen oman pesän likaaminen on yksi kaikkein yököttävimmistä piirteistä, mihin suomalainen mies voi sortua!

• ...................

Oli se hyvä että meillä oli Marski
      Täällä näyttää olevan noita stalinisteja jotka ovat vielä pahempia kuin natsit.
      Natsit suorittivat vain kymmenesosan siitä kansanmurhasta mitä Stalin suoritti omiensa joukossa.

• AVKT

Apina on apina.

• järki käteen

Eikä kaikki ole näitä pavunversoja syöviä hinttareita jotka ottavat eläteikseen tänne kaikenmaailman pakanoita ja aivopestyjä lahkolaisia muka humaanisista syistä ja samaan aikaan antavat kusta itseään oikein urakalla linssiin ....saattepa nähdä te suvaitsevaisuden nimissä nyt arvaamattomilla ja ajattelemattomilla teoillanne tulette antamaan jälkipolvillenne sellaisen tulevaisuuden josta he eivät varmaan tule teitä kiittämään !!!kannttaisi vähän avata silmiään ja katsoa mitä maailmalla tälläkin hetkellä tehdään esim erään ns. "rauhan"uskonnon nimissä

• AVKT

Suomen pettäjä.

• AVKT

Suomen pettäjä. Toisen kerran.

• mokoma lahtari

sotarikollinen

• NoHinThing

kun jossain vastauksessa puhuttiin "hinttarista". Luulen, että 80% suomalaisista olisi pystynyt hoitamaan samat häviöt ilman lukuisia ihmisuhreja. Ei me ennenkään hinttaria palkattu, vaan mielellään oikeudenmukainen MIES sanan varsinaisessa merkityksessä.

• AVKT

Suomessa hän oli nolla.

• Anonyymi

Niin, ehkä 2000-luvulla voidaan jo homoillekin antaa kiitosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6190
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4465
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3889
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      2989
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59