miten kesäkuntoon ilma laihduttamista?

chica...

miten pääsisi kesäkuntoon ilman laihduttamista....elikäs haluaisin löytää vatsalihakset ja miksei selänkin lihaksen...en siis todellakaan ole todellakaan mitään himo lihaksia haluamassa...olen tyttö...netti on pullollaan kaikkea mutta en tiedä mitä minun niistä kannattais kokeilla...tykkään itserääkistä eikkäa kaikki liikkeeet kelpaa..enkä siis halua laihtua-kiitos- kaikki vinkit otetaan vastaan:)

3

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saat lihaksesi

      näkyville laihduttamalla tai kasvattamalla ne dopingilla. Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa.

      • annicas

        se on tosi helppoa jos et halua laihtua! Liikut paljon ja varsinkin, jos haluat rantakuntoon, keskity lihaskuntoon. Kolme reipasta lihaskuntotreeniä viikossa ja vähärasvaista ruokaa, niin tuloksia näkyy! Kannattaa jotenkin suunnitella lihaskuntotreenisi, selaile vaikka hyviä liikkeitä netistä. Itse olen treenannut pari kertaa viikossa noin 2x10 liikettä jaloille, keskivartalolle ja käsille (tai niin pitkään etten jaksa enää) ja lisäksi harrastan pilatesta pari kertaa viikossa, joka sekin käy ihan kunnon lihaskuntoharjoituksesta. Pakostakin tässä laihtuu, mutta jos lihasmassa alkaa oikein kasvamaan, paino saattaa jopa nousta, mutta kiinteydyt selkeästi. Kannattaa siis myös ottaa huomioon ruoan vähärasvaisuus, sillä vahvinkaan lihas ei pääse paistattelemaan rasvakerroksen alta! Muista harrastaa myös aerobista liikuntaa ylläpitääksesi peruskuntoa. Ja muista: lihaskuntoharjoitus on silloin tehokkain kun teet kymmenisen niin raskasta ja tehokasta liikettä, ettet jaksa enää yhtään enempää! Esimerkiksi sata perusistumaannousua, jotka jaksat tehdä vaivattomasti voivat vastata kymmentä teholtaan niin raskasta liikettä, ettet jaksa tehdä niitä enää yhtään enempää. Poppakonsteja et siis tarvitse, koska tavoitteenasi ei ole laihtua, eli lihaskuntoa treenaamalla kesäkuntoon ;)


      • annicas kirjoitti:

        se on tosi helppoa jos et halua laihtua! Liikut paljon ja varsinkin, jos haluat rantakuntoon, keskity lihaskuntoon. Kolme reipasta lihaskuntotreeniä viikossa ja vähärasvaista ruokaa, niin tuloksia näkyy! Kannattaa jotenkin suunnitella lihaskuntotreenisi, selaile vaikka hyviä liikkeitä netistä. Itse olen treenannut pari kertaa viikossa noin 2x10 liikettä jaloille, keskivartalolle ja käsille (tai niin pitkään etten jaksa enää) ja lisäksi harrastan pilatesta pari kertaa viikossa, joka sekin käy ihan kunnon lihaskuntoharjoituksesta. Pakostakin tässä laihtuu, mutta jos lihasmassa alkaa oikein kasvamaan, paino saattaa jopa nousta, mutta kiinteydyt selkeästi. Kannattaa siis myös ottaa huomioon ruoan vähärasvaisuus, sillä vahvinkaan lihas ei pääse paistattelemaan rasvakerroksen alta! Muista harrastaa myös aerobista liikuntaa ylläpitääksesi peruskuntoa. Ja muista: lihaskuntoharjoitus on silloin tehokkain kun teet kymmenisen niin raskasta ja tehokasta liikettä, ettet jaksa enää yhtään enempää! Esimerkiksi sata perusistumaannousua, jotka jaksat tehdä vaivattomasti voivat vastata kymmentä teholtaan niin raskasta liikettä, ettet jaksa tehdä niitä enää yhtään enempää. Poppakonsteja et siis tarvitse, koska tavoitteenasi ei ole laihtua, eli lihaskuntoa treenaamalla kesäkuntoon ;)

        Ja loppuen lopuksi merkitystä on ruokavaliolla. Vaikka olisi millaiset lihakset niin ei ne näy jos rasvaa on ympärillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe