Hei Excel-tietäjät
Osaatteko sanoa, että miksi seuraavasta tulee ongelma: olen tehnyt makroja jotka muuttavat tiettyjen solujen väriä ja toiset makrot muuttavat tiettyjen alueiden merkkien värejä. Sitten kun aktivoin työkirjan suojauksen niin alkaa ongelmat kun käytän näitä värimakroja: "Run-time error 1004: Application-defined or object-defined error."
Miksi juuri ongelmia tulee näiden väriiin liittyvien makrojen kanssa? Aikaisempien markojen kanssa jotka vain esim. tyhjentävät soluja niin niiden kanssa ei ongelmia suojauksen kanssa.
Kiitokset neuvoista etukäteen :)
Makro-ongelma kun aluita väritetään
Reiska___
2
301
Vastaukset
niin tsekataan
- Reiska___
Moi, sain itse ratkaistua siten että muutin vähän suojauksen asetuksia. Allow all user to select "unlocked cells". Nyt siis ei tule virheilmoituksia, kun suojauksen tasoa muutin. En tiedä että mikä on syynä tähän ratkaisuun mutta se toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161