Skittles

skiskiskittles

Mistä näitä saa ostettua Suomessa vai saako edes? Tuli ulkomailla maistettua muutamaa ja ovat kyllä parhaimpia hedelmänamuja koskaan.. Vai pitääkö nyt alkaa netistä tilailemaan?

50

8750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepp

      Mäkin haluaisin tietää..

    • Täälläkin

      Täälläkin halutaan tietää mistä näitä saa....

      • ss

        Mäki haluisin tietää ;>


      • 919
        ss kirjoitti:

        Mäki haluisin tietää ;>

        Cittarista oon ainakin ostanu, sieltä "jenkki"hyllystä mistä löytyy kaikkea ameriikan tuotteita ihan erikseen.


    • jolly rancher
    • tjooooku

      mun mielestäni niitä löytyy irtokarkkihyllystä. ainakin muistaakseni siellä on niitä, ja rupesi itselläkin nyt tekemään mieli...

      • Joo, ässä vaa puuttuu pinnasta.


    • Voi LÖL

      Ei ole edes niin hyviä.

      • Riippuu vähän

        On kyllä mielipidekysymys tässä. Itse pidän. Ja pitääkin käydä kattomassa sieltä cittarista, jännä kun on ennen saanut melkein kaikkialta.


      • keskuskatu

    • 20+8

      ihan vaan FYI, esim. tanska on kieltänyt skittlesit koska ne ovat aika myrkkyä.

      Mutta omapa on terveytenne, siitä vaan popsimaan.

      • MS

        Myös FYI, Skittlesien (Fruit, punainen pakkaus) ainesosat ovat erilaiset Euroopan markkinoilla. Euroopassa myytävässä versiossa ei ole käytetty atsovärejä (EuroSkittlesseissä violetti on mustaherukka). Sen sijaan yhdysvaltalaisessa variantissa on niitä mainitsemiasi "myrkkyjä" eli atsovärejä (USAssa violetti on rypäleenmakuinen).

        Kannattaa siis mieluummin ostaa Euroopasta, niin saa atsovärittömän version. Skittlessejä voi ostaa Ruotsin puolelta Haaparannan CandyWorldistä 29 Kr/ 195g pussi. Niitä saa myös UK:n eBaystä suhteellisen edullisesti. Suomeen Skittlesien maahantuonti on käsittääkseni toistaiseksi lopetettu. Jotkin putiikit kuitenkin maahantuovat USAn myrkkyversiota pikkupusseissa Suomeen.


      • fazzs
        MS kirjoitti:

        Myös FYI, Skittlesien (Fruit, punainen pakkaus) ainesosat ovat erilaiset Euroopan markkinoilla. Euroopassa myytävässä versiossa ei ole käytetty atsovärejä (EuroSkittlesseissä violetti on mustaherukka). Sen sijaan yhdysvaltalaisessa variantissa on niitä mainitsemiasi "myrkkyjä" eli atsovärejä (USAssa violetti on rypäleenmakuinen).

        Kannattaa siis mieluummin ostaa Euroopasta, niin saa atsovärittömän version. Skittlessejä voi ostaa Ruotsin puolelta Haaparannan CandyWorldistä 29 Kr/ 195g pussi. Niitä saa myös UK:n eBaystä suhteellisen edullisesti. Suomeen Skittlesien maahantuonti on käsittääkseni toistaiseksi lopetettu. Jotkin putiikit kuitenkin maahantuovat USAn myrkkyversiota pikkupusseissa Suomeen.

        kyllä EuroSkittleseissäkin on ihan rypäleen makuinen, ja Amerikka hyllyltä saa normaaleja amerikkalaisia!


      • alu
        MS kirjoitti:

        Myös FYI, Skittlesien (Fruit, punainen pakkaus) ainesosat ovat erilaiset Euroopan markkinoilla. Euroopassa myytävässä versiossa ei ole käytetty atsovärejä (EuroSkittlesseissä violetti on mustaherukka). Sen sijaan yhdysvaltalaisessa variantissa on niitä mainitsemiasi "myrkkyjä" eli atsovärejä (USAssa violetti on rypäleenmakuinen).

        Kannattaa siis mieluummin ostaa Euroopasta, niin saa atsovärittömän version. Skittlessejä voi ostaa Ruotsin puolelta Haaparannan CandyWorldistä 29 Kr/ 195g pussi. Niitä saa myös UK:n eBaystä suhteellisen edullisesti. Suomeen Skittlesien maahantuonti on käsittääkseni toistaiseksi lopetettu. Jotkin putiikit kuitenkin maahantuovat USAn myrkkyversiota pikkupusseissa Suomeen.

        Onko verkkokauppa comin skittlessit niitä myrkky versioita


      • eipä

        Ei ole yhtään


    • amazonista?

      Ite oon ajatellu, että tilaisin niitä amazonista (UK). Ei pitäs mitenkään kauheen kovat postituskulut olla.

      Linkki:
      http://www.amazon.co.uk/gp/search/ref=sr_nr_scat_358605031_ln?rh=n:358605031,k:skittles&keywords=skittles&ie=UTF8&qid=1318493401&scn=358605031&h=a4acecf8e03f4076cda4c68752008cf61b1e2f25#/ref=sr_st?keywords=skittles&qid=1318493405&rh=n:340834031,n:!344155031,n:358605031,k:skittles&sort=price

      • amazonista?

        Huom:
        Yritin ostaa joka laatua, mutta näemmä vain souria ja originaalia myydään Suomeen :/


    • skittlesfani(ko)

      Itsekkin haluisin noita löytää!

    • aaaha

      tallinnan kaubamajasta saa

    • skitle

      Löytyykö vielä nykyään cittarin jenkki hyllystä?

    • Huhhhuhehe

      Tietääkö kukaan?

    • SKTTELLSSEJÖ KALSARE

      haluun skittlessejä peeeee xDDDD VISSU oikeesait himottaa söin niitä lontoossa yhe 20 karkin pikkupussin ja silti jäin gougguun jasiitäki o puoltoistauvotta xDDD

    • :(

      Ei taida löytyä enää mistään skittlessejä. Ainakaa täältä Oulusta päin.

    • asdzczcvsadf

      Joskus niitä karkkejahan myytiin kaupoissa rasioissa sellaisissa pienissä

    • nom1

      verkkokauppa.com, löytyy joka laatua. :) nomnomnom

    • 8+8

      Eilen lauantaina kävin Tampereella Citymarketissa, kahta eri laatua Skittleseitä oli nytkin myynnissä. Edelleen sielä "jenkki-hyllyssä".

      • Skittles

        En oo löytänyt skitlessejä :(


      • Britfood
        Skittles kirjoitti:

        En oo löytänyt skitlessejä :(

        www.freewebstore.org/britfood


    • Skittles-fani xD :D

      Mä löysin niitä ainakin Tallinnasta..en sitten tiiiä saako Suomesta..mutta ihania karkkeja on :DVarsinkin ne punaset..xD

    • Omnomno

      Tilasin just serkultani puolenkilon säkin Skittlessejä.
      Harmi kun ei enää Suomessa myydä. ):

      • asdd11

        verkkokaupasta saa, cittarin amerikka hyllyltä saa, ja outoa että tanskassa ovat atsovärien takia laittomia :D


    • HardTrance

      ... Verkkokauppa.com ... Sieltä saa tilaamalla tai sit käy (kuten allekirjottanut) suoraan liikkeessä ...

    • Tietäjä

      Niit saa ostettuu laivalt!!!!

    • S454

      Paljon skittlesit maksaa turkissa?
      Mistä niitä saa sieltä?

    • Kodinkone

      Ruotsin laivalta niitä saa (Gabriella, Viking Line).Mutta, voithan sä tilata netistäkin...!

      • Laiva

        Laivalta määki ostan


    • smileyface

      Sain muutaman pussin sour skittlesit siskon kautta uudesta-seelannista - on tujua kamaa. kävin kans äskettäin ostamassa normeja amazon.uk :)

    • valttu

      Jyväskylän seppälän cittarista saa skittlessejä sieltä jenkki hyllyiltä siellä oli muistaskseni neljää eri makua ja Jyväskylässä on myös kauppa nimeltä "lempiruokaa tallinnasta" sieltä saa niitä skittlessejä jotka on niissä pienissä pusseissa, mutta ne on vaan originaleita

    • parempaa evästä

      Osta ruispalttoon nappeja, ne on hyviä.

    • Skidulover

      Viking linen laivoilta löytyy 165 gramman tuubissa joka o tuskin ees puolee asti täys mut Tallink Siljan laivoilta löytyy myös 400 gramman pusseissa

    • verkki

      Verkkokaupasta oon ostellut eri puolilta suomea ;)

    • namsnums

      candyworld! haaparandassa :3 siel on monia makuja!

    • Viimein

      oijoi, tänään huomasin 1.75€ maksoi 175g pussi kmarketissa :D Suom ietiketit joten ei ole importattujakaan!

    • jippppii

      Ainaki myös ksupermarketista sai kahta eri makua :)

    • skittlesEater69

      skittles on ihan vitun hyvää saatanan apina

    • Anonyymi

      Ite oon R-kioskilta aina niitä löytäny :'D

    • Anonyymi

      K kaupasta saa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe