Polarin sykemittari

harrastusta alottava

Minulla on ollut tuollainen kaapissa ja parisen vuotta, ja nyt vasta otan sen käyttöön. Patterit siis ovat jo paikoillaan, mutta käyttöä ei ole ollut. Patterit ovat ilmeisesti tyhjentyneet, koska se ei mene päälle vaikka ohjeiden mukaan olen yrittänyt. Eli kysymys kuuluu: Mistä siihen saa uudet patterit vai voiko ne käydä vaihtamassa kellosepänliikkeessä?

4

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paristo(t)

Normaali nappiparistojen vaihto, niitä paristoja saa melkein joka kaupasta.
      (katso vanhan tyyppi ja kaupassa on yleensä korvaavuustaulukko, josta löytyy heidän paterivalmistajan sopiva korvaava tyyppi).
      Pariston vaihto on helppo tehdä itse, jos takakansi on ruuvarilla avattava kierrekansi tai kulmissa olevilla pienillä ristipääruuveilla oleva malli.
      Jos erikoisempi, niin kelloliike helpoin vaihtoehto.

Polarin perussykevyöhon ei voi itse paristoa vaihtaa, mutta se ei itsekseen tyhjene 2 vuodessa, ellei elektrodit ole saaneet jotain signaalia eli ohjeiden vastaisesti säilytetty esim.kosteassa jumppakassissa...

• popopopop

Polarin nettisivuilta löytyy muistaakseni lista polarin omista huoltopaikoista. Sinne kellon ja vyön kanssa niin tarkistavat samalla että on edelleen vesitiivis ja vyön patterikin on kunnossa. Hyvä vaihtoehto jos sattuu löytymään lähimaisemista.

• Eli siis kaikki kellosepänliikkeet sen voivat tehdä.

Polar valtuutetuilla varmempaa koska usein uusivat tiivisteet patterin vaihdon yhteydessä.

Mutta jos et ui vyön kanssa tuskin ole mitään väliä missä sen vaihtaa :D

• Pasiantero__
        sfinski80 kirjoitti:

Eli siis kaikki kellosepänliikkeet sen voivat tehdä.

Polar valtuutetuilla varmempaa koska usein uusivat tiivisteet patterin vaihdon yhteydessä.

Mutta jos et ui vyön kanssa tuskin ole mitään väliä missä sen vaihtaa :D

Minulla on aika heikkoja kokemuksia Lahden Polar valuutetusta huollosta. Pelkkä paristonvaihtopaikka. Jos tarvitaan jotain vaikeampaa, on tiedossa rannelaitteen lähettäminen Kempeleeseen.

Kyseessä oli RS800, jossa rannelaitteen takakannessa on kolikkolovi, joten vaihdon voisi tehdä itsekin. Käytän sitä kellona kosteissa tiloissa, joten olen vaihdattanut tuon tiivisteen takia sen liikkeessä, kuten suositellaan. Homma kestäisi itseltä vajaa 2 minuuttia. Vein sen puoli tuntia ennen sulkemisaikaa liikkeeseen ja ilmoittivat heti, että menee huomiseen. Väitin vastaan ja ei aluksi auttanut. En halunnut uutta keikkaa keskustaan uusine parkkimaksuineen. Kerroin saaneeni palvelun aikaisemmalla kerralla heti ja sanoin ostavani pelkän pariston ja vaihtavani sen siinä tiskillä. Ei kelvannut tämäkään vaihtoehto. Neuvottelu yläkerrassa kellosepän kanssa johti siihen, että sain palvelun heti. Kesti reilusti vajaat viisi minuuttia. Tiiviste oli kuulema niin hyvässä kunnossa, ettei tarvinnut vaihtaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5655
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      3011
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      277
      2646
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2469
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      23
      2359
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      261
      1780
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      60
      1378
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1243
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1185
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90