Ensimmäistä kertaa keksin S24:n chattiin mennä nettitikun hankittuani. Ei tule mitään. Sekä Firefoxilla että IE:llä näyttää pelkkää tyhjää sivua kun pääsee chattiin asti, yläreunassa lukee Lataa....... ja mitään ei tapahdu.
Firefoxilla jos klikkailee ylimpänä olevia Komennot Opastus -kohtia niin tulee Forbidden tulokseksi. IE:llä jotain muuta rutkutusta.
Kovasti siellä näkyy porukkaa olevan sisässä, mutta minä en pääse. :(
Tikulla ei chattiin?
11
266
Vastaukset
varmaankin hitaasta yhteydestä.
- sekop.
3600 kbit/s tällä hetkellä. Alimmillaan ollut sellaiset 2000 muistaakseni kun olen tässä päivien varrella mittaillut.
Aiemmin minulla oli kaapeliyhteys joka keikkui 2 - 3 M välissä ja chattiin pääsi, mutta pätkäisi välillä poikki. Koska kyseinen yhteys oli pahimmillaan tuntikausiakin poikki, luovuin siitä ja otin tikun. Mutta veikö tikku nyt chatti-ilon pysyvästi. :(
- sekop.
Nopeus on tosiaan ihan kunnollinen. Voiko olla mitään muuta syytä tälle ettei pääse?
- Tolloko?
Minäpä ränkytän täällä tästä asiasta niin kauan että joku vastaa jotain hyödyllistä. Takuulla joku tietää jonkun jipon.
- ....
Tolloko? kirjoitti:
Minäpä ränkytän täällä tästä asiasta niin kauan että joku vastaa jotain hyödyllistä. Takuulla joku tietää jonkun jipon.
Muutamasta virtsapäävastaajasta ei kannata välittää!
- sekop.
.... kirjoitti:
Muutamasta virtsapäävastaajasta ei kannata välittää!
Pakkohan tämä asia on jollakin tavalla saada selviämään. Koska en googlettamalla hetimiten löytänyt mitään vastaavaa keissiä, niin tulee mieleen että tikku EI voi olla se este chattiin pääsemiselle. Joku muu tässä nyt mättää kuin pelkästään tikkuun siirtyminen. Hoksaisi vaan että mikä.
Ja jos tämä ininäni täällä jotakuta ärsyttää, niin tulee muistaa että koskaanhan ei kumminkaan tiedä että josko joku muu tarvitsee saman tiedon, jolloin tästä ränkyttämisestäni täällä on hänellekin apua mikäli saan homman selviämään. Tulen kyllä kertomaan tänne jos selvitän asian jotain toista kautta. ;)
Tällä hetkellä nopeus yli 3500 kbit/s. Kyllä sillä pitäisi saada kaikki mahdollinen aikaiseksi. - muurinpohjalätty
sekop. kirjoitti:
Pakkohan tämä asia on jollakin tavalla saada selviämään. Koska en googlettamalla hetimiten löytänyt mitään vastaavaa keissiä, niin tulee mieleen että tikku EI voi olla se este chattiin pääsemiselle. Joku muu tässä nyt mättää kuin pelkästään tikkuun siirtyminen. Hoksaisi vaan että mikä.
Ja jos tämä ininäni täällä jotakuta ärsyttää, niin tulee muistaa että koskaanhan ei kumminkaan tiedä että josko joku muu tarvitsee saman tiedon, jolloin tästä ränkyttämisestäni täällä on hänellekin apua mikäli saan homman selviämään. Tulen kyllä kertomaan tänne jos selvitän asian jotain toista kautta. ;)
Tällä hetkellä nopeus yli 3500 kbit/s. Kyllä sillä pitäisi saada kaikki mahdollinen aikaiseksi.Ei se vika tikussa ole, vaan palomuurisi tai jokin virushömpötys blokkaa chattailun ilon.
- muurinpohjalätty
muurinpohjalätty kirjoitti:
Ei se vika tikussa ole, vaan palomuurisi tai jokin virushömpötys blokkaa chattailun ilon.
http://www.muuri.net/tietoturva/windows-7-vista-palomuurin-asentaminen/
- sekop.
muurinpohjalätty kirjoitti:
http://www.muuri.net/tietoturva/windows-7-vista-palomuurin-asentaminen/
Tässä kun ei koneella ollut kauheasti sälää, asensin Windowsin uusiksi ja nyt pääsen chattiin tikulla. Melko varmasti ongelma kyllä taisi olla joko virusturvassa tai palomuurissa, kuten te olette täällä esittäneet. Minulla oli kokeilussa dna:n tietoturva, ja nyt en sitä viitsinyt asentaa vaan laitoin suosikkini AVG-virussuojan ja tyydyn Windowsin omaan palomuuriin. Ja chatti pelittää normaaliin tapaan.
Ehkä se uudelleenasennus oli vähän turha, mutta hirvitti kun kone sekoili siinä vaiheessa kun tikulta otin käyttöön sen dna:n tietoturvan. Silloin poistin AVG:n alta ja oli kaikenlaista mustaa ja sinistä ruutua jos oikein muistan. Kun en kuitenkaan aio alkaa tietoturvasta maksamaan erikseen, se dna-kokeilu oli tarpeeton välivaihe...
Mutta hyvä että näitä palomuuriohjeita tuli tähän, voihan olla että joku muu tulee niitä tarvitsemaan. :)
- Ränkytän kunnes...
Sama homma on Suomi24:n ja Cityn chatin kanssa. Nyt kun kävin sisällä yhdessä S24:n chatissa taas on vain valkea ruutu ja Lataa...... Kirjoitin jonkun lauseen, ja klikkasin poistu, jolloin ruutu teksteineen, myös minun lauseeni mukaanlukien, välähti silmissä. Eli tavallaan pääsen sisään ja saan kirjoittaakin, en vaan saa nähdä yhtään mitään siitä niin kauan kuin olen sisällä kirjautuneena.
Jokin Suomi International vai mikä lie chat sensijaan kyllä toimi sen jälkeen kun olin asentanut jonkin Jaava-jutun mitä kerjättiin. Tämä nimittäin:
http://www.saunalahti.fi/jrajala/suomichat.htm
Eli siis jos joku chat toimii ja pari ei, niin ei kai se nopeuden puutteesta voi olla kiinni? Asensin taannoin Windowsin (7) uusiksi joten en voi olla varma että syy olisi tikussa, ehkä olisi jossain ihan muussa??? - Tikku ja takku
Voisi ehkä johtua mobiiliyhteyden viiveistä. Palvelin kyllästyy odottamaan käyttäjän puolen vastausta, ja viheltää pelin poikki.
Vain villi arvaus...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373481
- 971704
- 1361595
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451500- 911310
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291225- 571125
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2721107Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1251010Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270991