Minun mielestä hunnut tulisi kieltää koko EU;n alueella,kaikilla yleisillä paikoilla.
Eurooppa on kristillinen alue johon islam ei kuulu,millaisen itse haluat maasi olevan?
Sellaisen kuin se oli lapsuudessasi,mukava,rauhallinen kristitty maa josta sinulle ei juuri haittaa ollut,vai maa jossa annetaan islamin uskoisten noudattaa shariaa ja jakaa tuomioitakin sen mukaan?
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/kartta-euroopan-identiteettikriisin-oire-hunnut-ja-kiellot
Jos olette seurannut uutisia olette varmasti huomanneet kuinka islam ei tuota mitään hyvää mantereellemme,päinvastoin.
On aika palata monokulttuuriin ,multikulttuurin sijasta,kokeilu ei ole tuottanut hyvää tulosta.
Islam ulos euroopasta,eurooppa kristityille!!!
Kommunistit islamin puolella.
40
560
Vastaukset 40
- obelixi
noinkin nähdä.
- Tango_Delirium
Huntukielto on sikäli ongelmallinen, että sen perustelu uskonnollisilla syillä mielletään hyvin herkästi syrjinnäksi. Eikä sitä toisaalta voi pitää yhtään hyväksyttävämpänä kuin joidenkin maiden huntupakkoa. Mikäli taas huntukielto määriteltäisiin yleisesti kaikkia koskevaksi päänpeittämiskielloksi, oltaisiin pian varsin pulmallisessa tilanteessa. Kuinka toimittaisiin esimerkiksi lippalakkien, pipojen tai muiden hattujen kanssa? Entä ei-uskonnollisista syistä käytettävien hiukset peittävien huivien kanssa? Tai kasvoja suojaamaan vedettyjen kaulahuivien kanssa pohjoisen Euroopan pakkasissa?
- Tango_Delirium
Siinä jutussahan sanottiin suunnilleen niin, että islam on Euroopan oikeistolle ongelma siksi, että se ei ole kristinusko, ja vasemmistolle siksi, että se ylipäänsä on uskonto. Joten otsikko on virheellinen.
romanien mukaan Suomi on suvaitsevainen maa. Muissa maissa ei romanit uskalla pukeutua "kansallispukuunsa". Kyllä meilläkin usein puhutaan nuorisomuodista esim. lökäpöksy hip-hopparit. Ja afrikkalaisten naisten värikkäät asut piristävät. Kyse lieneen niin marginaalisesta ilmiötä, ettei syytä huoleen.
silloin sinäkin voit pukea naamallesi vaikka G. W. Bush naamion ja nauttia vapaasta länsimaisuudesta ja iloita.
- .
epikuros kirjoitti:
silloin sinäkin voit pukea naamallesi vaikka G. W. Bush naamion ja nauttia vapaasta länsimaisuudesta ja iloita.
päälläsi?!
Ja ne on karnevaali,se on asia erikseen.
Kaikki pukeutuu silloin vapaaehtoisesti,ei uskonnon pakottomana.
Olette aika islam myönteistä sakkia,pyh vielä mukamas ateisteja.
Pat Condell. . kirjoitti:
päälläsi?!
Pat Condell.Jeesusko ratkaisi kaikki ongelmasi - älä naurata !
- Tango_Delirium
. kirjoitti:
päälläsi?!
Pat Condell.Katsohan siitä laittamastasi linkistä ne kolme erilaista huntutyyppiä, niistä oli ihan kuvatkin siellä jutun alla. Se vasemmanpuoleinen ei peitä yhtään enempää kuin vaikkapa pikkulasten talvella käyttämä kypärämyssy. Burka ja se vain silmät näkyviin jättävä huntu ovatkin sitten aivan toinen asia.
Noiden huivien yhteydessä kannattaisi myös muistaa yksittäisten ihmisten kulttuuritausta. Vaikkapa sodan vuoksi kauas kotoa joutunut haluaa ehkä huntua käyttämällä kunnioittaa omia juuriaan. Ei se ole yhtään sen kummempi kuin muualta maailmasta löytyvät Suomi-talot, merimieskirkot ja vastaavat paikat, joissa ryystetään suodatinkahvia, syödään karjalanpiirakoita ja kuunnellaan Jukka Kuoppamäkeä.
Niin että avarakatseisuutta peliin, hyvä ihminen. - .
epikuros kirjoitti:
Jeesusko ratkaisi kaikki ongelmasi - älä naurata !
Luuletko aviottoman seksin tuoloksena syntyneen homo jeesuksen jotain auttavan ?
- .
Tango_Delirium kirjoitti:
Katsohan siitä laittamastasi linkistä ne kolme erilaista huntutyyppiä, niistä oli ihan kuvatkin siellä jutun alla. Se vasemmanpuoleinen ei peitä yhtään enempää kuin vaikkapa pikkulasten talvella käyttämä kypärämyssy. Burka ja se vain silmät näkyviin jättävä huntu ovatkin sitten aivan toinen asia.
Noiden huivien yhteydessä kannattaisi myös muistaa yksittäisten ihmisten kulttuuritausta. Vaikkapa sodan vuoksi kauas kotoa joutunut haluaa ehkä huntua käyttämällä kunnioittaa omia juuriaan. Ei se ole yhtään sen kummempi kuin muualta maailmasta löytyvät Suomi-talot, merimieskirkot ja vastaavat paikat, joissa ryystetään suodatinkahvia, syödään karjalanpiirakoita ja kuunnellaan Jukka Kuoppamäkeä.
Niin että avarakatseisuutta peliin, hyvä ihminen.vertaat siis lapsen myssyä uskonnosanelemiin asusteisiin,voi hyvä mies.
Jatka niiden lääkkeiden syömistä . kirjoitti:
Luuletko aviottoman seksin tuoloksena syntyneen homo jeesuksen jotain auttavan ?
http://www.youtube.com/watch?v=sdIEmhKTgtw
ja ei aihetta enempään.- Tango_Delirium
. kirjoitti:
vertaat siis lapsen myssyä uskonnosanelemiin asusteisiin,voi hyvä mies.
Jatka niiden lääkkeiden syömistä(Minkähän takia edes yritän keskustella kanssasi asiallisesti...)
a) Uskonto tai sääolosuhteet, mitä väliä?
b) En ole mies.
c) En syö lääkkeitä. - .
(Minkähän takia edes yritän keskustella kanssasi asiallisesti...)
a) Uskonto tai sääolosuhteet, mitä väliä?
b) En ole mies.
c) En syö lääkkeitä.vertaat lapsen kypärämyssyä burghaan?
Se on naurettavaa!
ps loppuiko lääkkeet? - Tango_Delirium
. kirjoitti:
vertaat lapsen kypärämyssyä burghaan?
Se on naurettavaa!
ps loppuiko lääkkeet?Hengitä välillä, ettei aortta repeä.
Alennun nyt hieman toistamaan itseäni:
"Katsohan siitä laittamastasi linkistä ne kolme erilaista huntutyyppiä, niistä oli ihan kuvatkin siellä jutun alla. Se vasemmanpuoleinen ei peitä yhtään enempää kuin vaikkapa pikkulasten talvella käyttämä kypärämyssy. Burka ja se vain silmät näkyviin jättävä huntu ovatkin sitten aivan toinen asia."
Eli en siis vertaa lapsen kypärämyssyä ja burkaa. Kuka tahansa lukutaitoinen kyllä kykenee sen havaitsemaan. - .
Hengitä välillä, ettei aortta repeä.
Alennun nyt hieman toistamaan itseäni:
"Katsohan siitä laittamastasi linkistä ne kolme erilaista huntutyyppiä, niistä oli ihan kuvatkin siellä jutun alla. Se vasemmanpuoleinen ei peitä yhtään enempää kuin vaikkapa pikkulasten talvella käyttämä kypärämyssy. Burka ja se vain silmät näkyviin jättävä huntu ovatkin sitten aivan toinen asia."
Eli en siis vertaa lapsen kypärämyssyä ja burkaa. Kuka tahansa lukutaitoinen kyllä kykenee sen havaitsemaan.Ja samanlaisia räätejä kaikki,vasemmanpuoleisen sallisin se ei peitä kasvoja.
Ja niinpä se onkin sallittu,mutta nuo kaksi muuta kieltoon,miksi yleensä vertaat lapsia koko aiheessa? - Tango_Delirium
. kirjoitti:
Ja samanlaisia räätejä kaikki,vasemmanpuoleisen sallisin se ei peitä kasvoja.
Ja niinpä se onkin sallittu,mutta nuo kaksi muuta kieltoon,miksi yleensä vertaat lapsia koko aiheessa?Linkissäsi se kirjoitettiin burka. Olen myös nähnyt käytettävän muotoa burkha. Se kuitenkin lienee yhdentekevää. Enkä muuten verrannut huntuja ja lapsia, vaan huntuja ja lasten kypärämyssyjä. Siinä on vissi ero.
Ihan teoreettinen kysymys: Mitä, jos kasvoissa on vaikkapa pahoja palovammoja tai jokin ihosairaus, jonka vuoksi kasvot on peitettävä, hyväksytkö sen? - .
Linkissäsi se kirjoitettiin burka. Olen myös nähnyt käytettävän muotoa burkha. Se kuitenkin lienee yhdentekevää. Enkä muuten verrannut huntuja ja lapsia, vaan huntuja ja lasten kypärämyssyjä. Siinä on vissi ero.
Ihan teoreettinen kysymys: Mitä, jos kasvoissa on vaikkapa pahoja palovammoja tai jokin ihosairaus, jonka vuoksi kasvot on peitettävä, hyväksytkö sen?mutta tavllaanhan islamkin on sitä?
Ja silloin kyse on todennäköisesti väliaikaisesta asiasta ja noin pahasti vammautuneena tuskin kukaan haluaa kadulle mennäkkään. - Tango_Delirium
. kirjoitti:
mutta tavllaanhan islamkin on sitä?
Ja silloin kyse on todennäköisesti väliaikaisesta asiasta ja noin pahasti vammautuneena tuskin kukaan haluaa kadulle mennäkkään.Vaikeat palovammat jäävät kyllä näkyviin ihon uusiutuessa. Myös monet ihosairaudet ovat koko elämän kestäviä, eivätkä vain väliaikaisia. Jotkut eivät esimerkiksi siedä lainkaan aurinkoa, mutta haluavat silti elää mahdollisimman normaalai elämää. Tällaisissa tilanteissa ihmisellä on oikeus peittää halutessaan kasvonsa.
Ja tässä päästäänkin siihen, mihin alunperin otin kantaa. Eli minkä vuoksi kasvojen tai pään peittäminen uskonnollisista syistä tulisi kieltää, mutta muista syistä sallia? - .
Vaikeat palovammat jäävät kyllä näkyviin ihon uusiutuessa. Myös monet ihosairaudet ovat koko elämän kestäviä, eivätkä vain väliaikaisia. Jotkut eivät esimerkiksi siedä lainkaan aurinkoa, mutta haluavat silti elää mahdollisimman normaalai elämää. Tällaisissa tilanteissa ihmisellä on oikeus peittää halutessaan kasvonsa.
Ja tässä päästäänkin siihen, mihin alunperin otin kantaa. Eli minkä vuoksi kasvojen tai pään peittäminen uskonnollisista syistä tulisi kieltää, mutta muista syistä sallia?Niin,mitä sitten?
Mutta eivät ne vaadi siteitä loppuiäksi.
Jotkut eivät esimerkiksi siedä lainkaan aurinkoa
Niin vaatteen ei tarvitse peittää ihoa näkymättömiin kunhan suodattaa vain uv säteet,niitä on myös läpinäkyviä.
Ja tässä taas päästään siihen että lääkekuuri taisi jäädä kesken?
että hunnut tulisi kieltää. Minä pidän hunnun käyttöä julkisilla paikoilla loukkauksena länsimaista sivistyneisyyttä kohtaan.
Kristinuskon arvosta kulttuurin perustana en sitten olekaan samaa mieltä.- .
Jos kahdesta pahasta joutuu valitsemaan niin kumman valiset?
. kirjoitti:
Jos kahdesta pahasta joutuu valitsemaan niin kumman valiset?
valitsen, jos pakko on valita jommasta kummasta. Suomessa vallitseva tapaluterilaisuus on hyvin siedettävää uskonnollisuutta. Olen hyvin skeptinen sen suhten, onko niin maallistunutta islamia olemassakaan, tahtovat vaan silpoa lapsiaan yms.
- .
Työmies2 kirjoitti:
valitsen, jos pakko on valita jommasta kummasta. Suomessa vallitseva tapaluterilaisuus on hyvin siedettävää uskonnollisuutta. Olen hyvin skeptinen sen suhten, onko niin maallistunutta islamia olemassakaan, tahtovat vaan silpoa lapsiaan yms.
takaa,noin minäkin valitsisin.
- miss ei kirj.
. kirjoitti:
takaa,noin minäkin valitsisin.
No miksi et sitä ole sanonut asiallisesti? Sensijaan höliset ihan paskaa asian vierestä. Etkö saa ajatuksiasi kirjoitettua ymmärrettävään muotoon muita loukkaamatta?
Pari esimerkkiä tavastasi keskustella:
Nimimerkki . : Vittu oot sä saatana tyhmä kun et tajua, ootko homo, oliko vaikea lapsuus?
Fiksu asiallinen ihminen: En ole kanssasi samaa mieltä *yrittää kertoa kantansa selvemmin kuitenkaan toista loukkaamatta* ja jos tämä ei onnistu kannattaa todeta että ihmisillä on erilaiset ajatukset asioista. Molemmat voivat olla oikeassa. Kyse on mielipiteistä.
Huomasit miten nimimerkki Työmies2 toi asian mitä ajoit takaa esille fiksusti.
Niin, olen pitkälle samaa mieltä Työmies kakkosen kanssa.
"Kommunistit islamin puolella."
Höpöhöpö. Kyllä ne kristityt ovat olleet islamistien puolella, kommunisteja vastaan. Älä viitsi kirjoittaa vainoharhojasi vaan ota asioista selvää (esim. http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone)
"Eurooppa on kristillinen alue johon islam ei kuulu,millaisen itse haluat maasi olevan?"
Eurooppa ei ole kristillinen alue vaan monikulttuurinen alue.
"Sellaisen kuin se oli lapsuudessasi,mukava,rauhallinen kristitty maa josta sinulle ei juuri haittaa ollut,vai maa jossa annetaan islamin uskoisten noudattaa shariaa ja jakaa tuomioitakin sen mukaan?"
Ei kristitty eikä islamilainen.- .
monikulttuurinen,miksi olisi?
Miksi jakaisimme hyvän pahan kanssa?
Vielä tulee aika kun islam lähtee mantereelta liukkaasti.
Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois.
Oliko sinulla huono lapsuus kristityssä Suomessa? . kirjoitti:
Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois.
Oliko sinulla huono lapsuus kristityssä Suomessa?"monikulttuurinen,miksi olisi? "
Kyllä on. Täällä on monia kulttuureja rinnakkain ja toisiinsa sulautuneina.
"Miksi jakaisimme hyvän pahan kanssa? "
Miten sinä ymmärtäisit, että luomasi mustavalkoinen kuva maailmasta ei vastaa todellisuutta?
"Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois. "
Älä jaksa olkiukkoilla, se on säälittävää.
"Oliko sinulla huono lapsuus kristityssä Suomessa? "
Minä en ole viettänyt lapsuuttani kristityssä Suomessa vaan Suomessa. Ei kukaan voi viettää lapsuuttaan sinun mielikuvitusmaailmassasi.. kirjoitti:
Oliko sinulla huono lapsuus kristityssä Suomessa?"Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois.
"
Otitko selvää, mikä on operaatio sykloni? Siinä operaatiossa kaltaisesi kristityt rahoittavat radikaalien islamistien asehankintoja. Kommarit eivät ole antaneet islamisteille vastaavaa tukea, joten kannattaisi pitää turpansa kiinni asioista, joista et mitään ymmärrä.- .
ertert kirjoitti:
"monikulttuurinen,miksi olisi? "
"Miksi jakaisimme hyvän pahan kanssa? "
Miten sinä ymmärtäisit, että luomasi mustavalkoinen kuva maailmasta ei vastaa todellisuutta?
"Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois. "
Älä jaksa olkiukkoilla, se on säälittävää.
"Oliko sinulla huono lapsuus kristityssä Suomessa? "
Minä en ole viettänyt lapsuuttani kristityssä Suomessa vaan Suomessa. Ei kukaan voi viettää lapsuuttaan sinun mielikuvitusmaailmassasi.mikään monikulttuuri ole jos kaikki ovat sulautuneet!
Ainoa mikä ei sopeudu on islam.
Te taidatte oikeasti haluta shariaa Suomeen?
Eikö elämäsi Suomessa ole hyvää,ja yhtäkkiä islam ei olekkaan sinulle ATEISTILLE paha? - .
ertert kirjoitti:
"Ainahan toki löytyy kaltaisiasi kommareita jotka halailevat islamisteja,teidätkin ajetaan samalla pois.
"
Otitko selvää, mikä on operaatio sykloni? Siinä operaatiossa kaltaisesi kristityt rahoittavat radikaalien islamistien asehankintoja. Kommarit eivät ole antaneet islamisteille vastaavaa tukea, joten kannattaisi pitää turpansa kiinni asioista, joista et mitään ymmärrä.jotakin voisivat rahoittaa edes nykyaikana,hahah.
. kirjoitti:
mikään monikulttuuri ole jos kaikki ovat sulautuneet!
Ainoa mikä ei sopeudu on islam.
Te taidatte oikeasti haluta shariaa Suomeen?
Eikö elämäsi Suomessa ole hyvää,ja yhtäkkiä islam ei olekkaan sinulle ATEISTILLE paha?"mikään monikulttuuri ole jos kaikki ovat sulautuneet! "
En ole sellaista väittänytkään. Sopeutuminen ja sulautuminen ovat eri asia.
"Ainoa mikä ei sopeudu on islam. "
Riippuu siitä, millainen islam.
"Te taidatte oikeasti haluta shariaa Suomeen?
"
Sinä olet asioista tietämätön idiootti.
"Eikö elämäsi Suomessa ole hyvää,ja yhtäkkiä islam ei olekkaan sinulle ATEISTILLE paha?"
On ja ei.. kirjoitti:
jotakin voisivat rahoittaa edes nykyaikana,hahah.
Taas se nähtiin, millainen tietämätön paskanpuhuja sinä olet. Kun sinulle lyödään faktoja pöytään, jotka näyttävät, että olet täysin väärässä väitteissäsi, sinä alat horista ihan jotain muuta hölynpölyä.
- .
ertert kirjoitti:
Taas se nähtiin, millainen tietämätön paskanpuhuja sinä olet. Kun sinulle lyödään faktoja pöytään, jotka näyttävät, että olet täysin väärässä väitteissäsi, sinä alat horista ihan jotain muuta hölynpölyä.
Afghanistanissa?
Siinä oli kyseessä taistelu maailmanherruudesta eikä mistään muusta,että älä sinä kommri hörise paskaa. - .
ertert kirjoitti:
"mikään monikulttuuri ole jos kaikki ovat sulautuneet! "
En ole sellaista väittänytkään. Sopeutuminen ja sulautuminen ovat eri asia.
"Ainoa mikä ei sopeudu on islam. "
Riippuu siitä, millainen islam.
"Te taidatte oikeasti haluta shariaa Suomeen?
"
Sinä olet asioista tietämätön idiootti.
"Eikö elämäsi Suomessa ole hyvää,ja yhtäkkiä islam ei olekkaan sinulle ATEISTILLE paha?"
On ja ei.Kyllä on. Täällä on monia kulttuureja rinnakkain ja toisiinsa sulautuneina.
Siinä mainitset sulautumisen,ainoa jokaa on rinnakkkain ja mistä on kitkaa on islam.
Millainen islam on,islam on sellainen ettei siinä juuri ole vaihtoehtoja,se on monikertaisesti radikaalimpi kuin muut uskonnot.
Eli sinä myötäilet shariaa Suomeen,onko lapsillasi parempi elää 80 luvun kaltaisessa Suomessa vai 2020 luvun shariaa noudattavassa Suomessa.
Sharia on SE mitä muslimit ajavat Suomeen,jo uusi niin maltillinen imaamikin sitä toisena päivänään joikasi. . kirjoitti:
Siinä mainitset sulautumisen,ainoa jokaa on rinnakkkain ja mistä on kitkaa on islam.
Millainen islam on,islam on sellainen ettei siinä juuri ole vaihtoehtoja,se on monikertaisesti radikaalimpi kuin muut uskonnot.
Eli sinä myötäilet shariaa Suomeen,onko lapsillasi parempi elää 80 luvun kaltaisessa Suomessa vai 2020 luvun shariaa noudattavassa Suomessa.
Sharia on SE mitä muslimit ajavat Suomeen,jo uusi niin maltillinen imaamikin sitä toisena päivänään joikasi."Siinä mainitset sulautumisen,ainoa jokaa on rinnakkkain ja mistä on kitkaa on islam. "
Höpöhöpö. Venäläiset, romanit jne.
"Millainen islam on,islam on sellainen ettei siinä juuri ole vaihtoehtoja,se on monikertaisesti radikaalimpi kuin muut uskonnot. "
Sitäkin on monenlaista. Ymmärrätkö? Maailma ei ole mustavalkoinen, kuten sinä näytät kuvittelevan.
"Eli sinä myötäilet shariaa Suomeen,onko lapsillasi parempi elää 80 luvun kaltaisessa Suomessa vai 2020 luvun shariaa noudattavassa Suomessa. "
Ota pääsi hanurista ja lopeta olkiukkojen kasailu.. kirjoitti:
Afghanistanissa?
Siinä oli kyseessä taistelu maailmanherruudesta eikä mistään muusta,että älä sinä kommri hörise paskaa."Siinä oli kyseessä taistelu maailmanherruudesta"
Mitä sitten? Ei se muuta tosiasioita miksikään.
"että älä sinä kommri hörise paskaa."
Oletpas sinä nokkela, kun keksit haukkua kommariksi. Minä sanoin sinua idiootiksi. Noilla sanomisilla on se vissi ero, että minun pitää paikkansa ja sinun ei.
- .
Kristityt tukee Jeesusta, joka sallii Islamistien iskut, joissa Kuolee Kristittyjä
Jeesuksen omat: Olette aika islam myönteistä sakkia, kun Jeesusta palvotte..koska tämä appärän poika olisi jotain hyvää teille tehnyt?- Jeesus on armahtanut
Minä olen Jeesus, katso vaikka nimimerkkini.
Tarkoitin sanoa edellisessä viestissäni, mutta jäi yksi sana pois alusta
Sanon uuudestaan
" Tunnette minut synneistäni "
ja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUSja MINÄ OLEN JEESUS
- Muikkuinen
KAIKKI jumalharhaiset ulos euroopasta, eurooppa ihmisille!
- Pellon pekko perkele
Kristittymaa... Uskonto ja valtio ei pitäisi kulkea käsikädessä 2000 luvulla. Kristinusko ei ole esi isieni usko, vaan orjuttaajien ja valloittajien tuoma järjestelmä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561182
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301149Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47993- 49887
- 65801
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49767Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37666Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71654- 37619
- 76607