illan vietto ravintola?

discohileiäti

Mikä olisi keski-ikäiselle sopiva illan vietto ravintola Hyvinkäällä? Iskelmä musiikki ei ole mielekästä, eli onko mitään paikkaa missä olisi disco musiikkia ja silti porukka vanhempaa?
Pubit ei myöskään kovin kiinnosta, tanssia pitäisi olla mutta ei valssia.

30

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polkka.,

      Kokeile kansantanhua.

    • Bileet

      hopealyhty sopii varmasti sinulle. Nuoria kuin aikuisiakin, löytyy tanssilattiat ja soi kaikenlainen tanssittava musiikki ! kokeile.

    • paheksun kovasti

      Kyllä pitäisi nuoren äidin olla kotona, lasta hoitamassa, eikä kapakassa hilettämässä.

      • **-*

        Kuka on sanonut että aloittaja on nuori äiti, hänhän on keski-ikäinen. Nimimerkkinä "diskohileiäti"


    • hyvä äippä

      Aivan niin, kun aletaan lisääntyä, niin elämä muuttuu ja kaikki tuollainen turha juhliminen pitäisi vallan jättää, keskittyä siihen lapsen hoitoon.

    • ei vaan käy tuollane

      Oli sitten nuori tai vanha äiti, niin paino on sanassa äiti. Äidin kuuluu keskittyä lapsen kasvatukseen ja olla roolimallina lapselleen, siihen ei kuulu kapakoissa juokseminen.

    • äiti iäti

      heh...nopsaan kun lukee iäksi äiti sekoittuu =D

      • äiti iäti

        ..siis tarkoitin tietysti äidiksi iäti sekoittuu =D)


    • Nainen 40+

      Ilonassa on viikonloppuisin hyvää ja tanssittavaa disco musiikkia.

    • Kause

      Illanviettoravintola.

    • tylsimys............

      Hopis ja Ilona (eli entinen Helene vai mikä nyt olkaan) on hieman nuorentuneita Ok mestoja. Mutta disco meininkiä saa amarillosta kunhan vaan menee oikeeseen aikaan suuret juhlapyhät, pikkujoulukausi jne. Tää Hyvinkää on pääosin kuitenkin tällänen nukkumalähiö, joten normiviikonloppuina "me tylsät aikuiset" lähdemme muualle juhlimaan.

      Zoomi voi olla keskiviikkoisin aika "eksoottinen"...

    • lapsista kunnollisia

      Äitien pitää pysyä kotona lastensa parissa.

      • jassoo.-

        Myös isien pitää pysyä kotona lastensa parissa.


    • hellapollari

      siis mitä helvettiä?! Että kun on tehnyt lapsen/lapsia pitäisi sen jälkeen lopettaa elämästä muulle kuin perhe-elämälle? En ole mitään noin älytöntä kuullut taas ihan hetkeen..Kyllä se äiti ja isä tarvitsevat myös omaa aikaan ja hetkiä joilloin pääsee tuulettumaan, jotta jaksaa sitten niiden lasten kanssa touhuta eikä tyrkätä niitä vuorohoitoon jotta pääsee kerta viikkoon spinningiin..mistä lähtien se, että joskus silloin tällöin käy viihteellä on selkeä merkki huonosta vanhemmuudesta?! Ja siellä viihteellä voi myös käydä selvinpäin, ihan vaan tiedoksi..Jos monta kertaa viikossa ravaa kuppiloissa on se jo kyseenalaista vanhemmuutta, mutta nämä ovatkin yksittäis tapauksia..joskus olisi hyvä ottaa se järkii käteen ennenkuin avaa suunsa..

    • terve elämä lapselle

      Ei tarvitse vanhempien kapakissa laukata, sitä voi käydä siellä spinningissä tai muissa terehenkisissä riennoissa, aina joskus. kapakka vanhempien lapsista tulee pääsääntöisesti samanlaisia happeja, kun oppivat mallin vanhemmiltaan.

      • huhhuijaa...

        ja mistä syystä tää äiti-keskustelu nyt taas tähän vedettiin. Alkuperäinen nimimerkkihän tosiaan on discohileIÄTI eikä -äiti... tiukkapipoisuus aiheuttaa nälöjään lukihäriötä....

        niin ja kieltämättä olen huomannut että pääsääntöisesti mun nuorison kavereistakin ne joilla on ollut kotona tosi tiukka kuri alkoholin suhteen on ne jotka villiintyy pahimmin kun alkaa täysikäisinä päästä kapakoissa hyppimään kun taas ne joiden äidit ja isät on olleet leppoisampia osaa käydä jopa selvinpäin bilettämässä jos on vaikka rahapula että mitenköhään on sen oppimisen suhteen...

        sitäpaitsi terveempää on käydä joskus silloin tällöin humpallla vaikka vähän maistellenkin kuin vetää se mäyräkoira kotosalla harva se päivä, siinä sitä vasta esimerkkiä nuorille ja kuinka yleistä se onkaan, katsokaapa minä tahansa arkipäivänä kaupasta tulevia "koiranulkoiluttajia", kyllä niitä on.... ja kaupassakin voi joku latoa lastenruokapurkkia hihnalle ja kaveriksi muutama siideri, eikä kukaan edes korvaansa lotkauta, mutta jos joku käy kerran kuussa tanssimassa niin johan poru syntyy... kaksinaismoralismia parhaimmillaan! Hyvä Suomi!!!


    • vain juopot juo

      Kukaan kunnon vanhempi ei kittaile mitään mäyräkoiria kotona, eikä juuri muutakaan alkoholia.

      • huhhuijaa...

        joo no ehkä ihanneyhteiskunnassa niin... katsohan vähän tarkemmin ympärillesi seuraavan kerran kun käyt kaupassa mitä ihmiset oikein ostelee... tuskinpa niitä mäyriksiä ihan huvin vuoksi kotiin kannetaan...


    • niistä päästään

      No niitä ostaa alaluokkaiset , työttömät syrjäytynyyt, ei muut mitään kaljaa kittaa.
      Kaljakittarit kuolee nuorena kun maksa tai haima ei moista kittaamista enään kestä.

      • huhhuijjaa

        ...edelleenkin.... teepä pieni syysretki kauoan kulmalle ja katso monellako on se mäyräkoira mukana kaupasta tullessaan... ei muuten mutta pari kertaa itse odotellut kyytiä iltasella oman lähikaupan kulmalla ja hämmästellyt kun joka toisella on koiranulkoilutuspäivä ihan arki-iltanakin.. niin se vaan on Suomessa tänä päivänä... vai ihanko luulit että sen sun maitopurkin takia kannatta nykyisin pitää kauppa auki sunnuntaisinkin : )


    • Tajunnan Alkemisti

      ..jaahas, raamattupiirin oikeistosiipi provosoi taas sysipaskoilla mielipiteillään..Oikeesti, jatkakaa elämäänne ja muiden arvostelua teille sopivilla saiteilla mutta pysykää poissa normaali ihmisten elämästä, jonne ette ilmeisesti kuulu, yläluokkaiset aatelit.

    • Orvon pojat

      Haarikka on hyvä mesta.Aina meininkiä ja vapaita reiluja ihmisiä.Tule rohkeasti mukaan.Ja tantsut soi.

      • --¨¨¨--

        Ei ole. Ei siellä ihmiset voi käydä.


    • niin tätä...

      voi ei tätä keskustelua... äidit ei saa käydä ulkona muuta kuin lastensa kanssa hiekkalaatikolla. Isät puolestaan saa mennä ihan minne vaan kuhan hoitavat lisääntymiseen tarvittavat työt... ja sit mietitään miksi Hyvinkäällä on ihme maine... Mitäs jos jäädään kaikki kotiin... Tai sit mennään kaikki eronneet, karanneet, yksinäiset ja juopot vanhemmat sinne amarilloon ku hopiskin meni jo hetkellisesti kiinni. :D

    • siisvähäsekoa

      Tää on niin hyvinkääläistä "fiksua" keskustelua!!!! Alkuun joku ikuisesti disco-musiikista kyselevä uteli mihin kannattaisi mennä ja sitten alkaa kaks-plus tyylinen papatus käydä siihen malliin, että ei ihme että Hyvinkääläisiä katsotaan jo yhtä vinoon ja kieroon hesan kulmilla kuin esim. Keravalaisia! Hyvä te.

      • vähäsisäsiittoista

        Hyvinkäältä stadiin, kaikkialla katsotaan Hyvinkääläisiä oudosti, varsinkin Keravalla.


    • Vapaa sinkku

      Jos et olisi tehnyt niitä kakaroita ei tarvis nyt näitäkään asioita miettiä.
      Onneksi on valinnan vapaus, Miehethän on kierrätys kamaa.

    • huh huh

      Tätä viesti ketjua lukiessa saa sellaisen käsityksen,että nykyään baareissa saa kaydä vain noin 20 vuotiaat sekä noin 60v ja siitä ylöspäin, koska mitä suurella todennäköisyydellä melkein kaikilla siltäväliltä on lapsia kotona.... huh huh eikö vanhemmilla ole oikeutta välillä rentoutua ja pitää hauskaa???? ei sen joka päiväistä/ viikkoista tarvitse olla...

    • tiukka linja

      Ei mitään kapakkaa, kyllä muutenkin voi rentoutua ja hauskaa pitää.

    • raitis vanhuus

      Komppaan kyllä edellistä kirjoittajaa, alkoholista ei koskaan mitään hyvää seuraa ja kapakoissa se on se pääasiallinen viihdyttäjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe