myös käyvät katsomassa köyhyysrajan alapuolella elävien paras mainoksia :) jos vaikka hautomoihinsa voisivat varastaa omiin nimiinsä ideoita, Varsin hyvin kuvaa myös tietoturva mistä klikkaukset tekstiäni lukemaan tulevat....hyvin usein sieltä älymystöstä joista hirveen rumat on tyhmijä yms. yms...
Parasta mainosta ei nyt ole kun tuo maikkarin katsominen on jäännyt vähemälle kuin ainuttakaan sanaa itseltäni ei yleisiin haukkujaisiin milloin mistäkin iltalehteen kun :) huomasin että kaukosäätimessä on monta nappulaa mutta ihan kiva kun klikkailette itsellenne varsin turhanaikaisia klikkauksia jne....
kannttaisiko vain useamma keskittyä suomi 24 fi suomen suurimpaan media ja mainos osioon jos vaikka sieltä :) kuulisi jotain ..hihi.....nyt on niin kiire että ei ehdi hihitelläkään kun täytyy ehtiä lukemaan mitä ihmiset on kuulleet vai luulleet.
Täällähän nuo katsojat
4
<50
Vastaukset
- :)
Täytynee kuitenkin mainonnasta sen verran mainita että mainoksissa useissa kun käyttävät mahtipontisesti esimerkiksi nyt luontaistuote : tieteelisesti todistettu, tutkittua sekä sitten hienoilta kuulostavia latina termejä :)
olenkin tässä pohjustukseksi ajatellut laittaa peräsuloi tutkimuksesta tieteelistä, tuttkittua Faktaa. Tutkittaessa stressin vaikutusta peräsuolisyöpään erän koho kohta oli että potilaat jotka reakoivat tuneenomaisesti heti lukeemaansa /kuulemaansa olivat myös tutkittavista heitä joilla on peräsuolisyöpä kun vastaavasti terveillä ei juurikaan tunteenomaista heti suhtautumista ollut säänölisesti.
Hyvin huonosti peiteltyä vihan tunnetta oli myös sairaat pidäteleet kuin terveet taas osasivat ilmaista hyvin. en pidä, en pidä käytöksestä en pidä mausta jne...Peräsuolen syöpään toki muitakin yhteinäisiä kriterejä parhaillaan tutkitaan....- :)
:) Kiitos että ette ainkaan viellä ole tulleet komentoimaan jos olette ehtineet lukea niin palstan säännöt eivät vaadi keskustelua joten voitte noissa viisasten piireissä, kuin keskustelupalstan älykkö kilpailuissa :) mielin määrin viihdyttää itseänne.
niin sitä asiaa Tutkittavissa oli myös selviä eroja tunustaa väsymystään joka on normaali tunne kun on tehnyt pitkää päivää tai esimerkiksi tarkkuutta vaativaa jne. Paksuolisyöpään sairastuneilla oli pakonomainen tarve näyttää olevansa ei väsynyt kuin peitellä huonosti nukuttua yötä heidän iki reipas iki pirteä aina huoliteltu oli syy huono tuulisuuteensa.
Vastaavasti terveet osasivat sanoa suoraan että ovat väsyneitä tai heitä kiukuttaa heillä ei ollut tarvetta keksiä selityksiä Ainoastaan tarkenuksia he eivät vaatineet itseltään väsyneenä liikoja eivätkä myös sortuneet syyttämään väsymystään:) - .
:) kirjoitti:
:) Kiitos että ette ainkaan viellä ole tulleet komentoimaan jos olette ehtineet lukea niin palstan säännöt eivät vaadi keskustelua joten voitte noissa viisasten piireissä, kuin keskustelupalstan älykkö kilpailuissa :) mielin määrin viihdyttää itseänne.
niin sitä asiaa Tutkittavissa oli myös selviä eroja tunustaa väsymystään joka on normaali tunne kun on tehnyt pitkää päivää tai esimerkiksi tarkkuutta vaativaa jne. Paksuolisyöpään sairastuneilla oli pakonomainen tarve näyttää olevansa ei väsynyt kuin peitellä huonosti nukuttua yötä heidän iki reipas iki pirteä aina huoliteltu oli syy huono tuulisuuteensa.
Vastaavasti terveet osasivat sanoa suoraan että ovat väsyneitä tai heitä kiukuttaa heillä ei ollut tarvetta keksiä selityksiä Ainoastaan tarkenuksia he eivät vaatineet itseltään väsyneenä liikoja eivätkä myös sortuneet syyttämään väsymystään:):) Tietoturvani on ollut hyvin tietoinen että tekstini katseljioissa on ns. heikkolahjaisia yms.
tehdä tämäkin oikein ilman kirjoitusvirheitä sekä ään ja pisteet pilkut kohdallaan,,,niin tässä ISOJA KIRJAIMIA, ........ pisteitä,,,,,,,,,pikkuja ( ) äään pisteit.... ja !!!!!!!!! huuhtomerkkit :)...
. - :)
. kirjoitti:
:) Tietoturvani on ollut hyvin tietoinen että tekstini katseljioissa on ns. heikkolahjaisia yms.
tehdä tämäkin oikein ilman kirjoitusvirheitä sekä ään ja pisteet pilkut kohdallaan,,,niin tässä ISOJA KIRJAIMIA, ........ pisteitä,,,,,,,,,pikkuja ( ) äään pisteit.... ja !!!!!!!!! huuhtomerkkit :)...
.Kiitos edelleen kun ainakaan viellä ette ole tulleet komentoimaan koska tähän täytyy viellä laittaa kirjaimioamnbvcxzasdfghjklöäåpoiuytrewwqqwertyuiopåäölkjhgfdsazxcvbnm,.- :) No niin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394