Telttaretki suunnitelmissa

Hessu 52

Kuka lähtee kanssani helluntaina telttaretkelle Bodominjärvelle?

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paluuta

EI TUU MITÄÄ, Nilssi jo osanottajat laittanut taivaasee, pelkällä MENOLLA.?

• Turhan pitkä

matka, muuten olisi ihan mielenkiintoista hyvällä ilmalla.
      Toisalta on myös ehkä parempikin, etteivät keskustelijat tunne toisiaan.

• LissujaHilima

Ei taida tärpätä kun kuvakin on nähty!

• Varma mies.

Mutta lähtekää minun kanssa. Olen tuntematon kasvo, asun lähellä bodomia. Aiempaa murhahistoriaa ei ole, eikä moottoripyörää. Tulen polkupyörällä.

• Hessu 52
        Varma mies. kirjoitti:

Mutta lähtekää minun kanssa. Olen tuntematon kasvo, asun lähellä bodomia. Aiempaa murhahistoriaa ei ole, eikä moottoripyörää. Tulen polkupyörällä.

Bodominjärvi on niin kaunis kesäisin.Teltta pystytettäisiin luonnollisesti murhaniemeen.Mukaan olisi tulossa ainakin vanha veijari,Nils Wilhelm Gustafsson.Kävisimme myös kaivamassa kioskimies Gyllströmin pihamaan auki.Jos se puukko vaikka löytyisi vihdoinkin.

• OjurijaToinenOjuri

Ei se puukko sieltä löydy. Kioskimies on kyllä ollut sen verran viisas mies, että ei tuonut kadonneita tavaroita tai murha-aseita omalle tontilleen tai taloonsa. Kyllä hän vei ne kauemmaksi - oli hän niin ovela. Sieltä Matalajärven rantamilta maan alta saattaisi löytyä jotakin, jos osaisi kaivaa oikeasta kohdasta. Kunhan Hessu saa sen järvessä sukeltelu-urakkansa valmiiksi, kannattaa mennä kaivelemaan maata Matalajärven ympäriltä. Sieltä saattaa vaikka löytyä jotakin. Tosian aluetta on paljon...

• Tutkija Nortti.

Olen kävellyt Matalajärven päästä päähän, syvin kohta taisi olla 150 cm ja ei ainakaan minun saappaan pohjaan tarttunut puukkoja tai puntareita. Ehkä en kävellyt tarpeeksi sik sakkia.

• Hessu 52
        Tutkija Nortti. kirjoitti:

Olen kävellyt Matalajärven päästä päähän, syvin kohta taisi olla 150 cm ja ei ainakaan minun saappaan pohjaan tarttunut puukkoja tai puntareita. Ehkä en kävellyt tarpeeksi sik sakkia.

Nyt ei juhlitakaan ihan suotta,Nisse täyttää toukokuussa 70 vuotta! Kovat bailut tiedossa Niipperissä.Jatkot Bodominjärvellä.

• Kessu55
        Hessu 52 kirjoitti:

Nyt ei juhlitakaan ihan suotta,Nisse täyttää toukokuussa 70 vuotta! Kovat bailut tiedossa Niipperissä.Jatkot Bodominjärvellä.

Perskuti. Nyt on alettava AIDOSTI suunnitella lahjaa Nisselle. Haluan onnitella. Pitkä elämä takana miehellä joka häilyi elämän ja kuoleman partaalla kauan sitten. Malrlboro hänet kyllä nitistää, mutta se on jo toinen juttu ja sillä savuke.

• Puutarhatonttu 53

Joko Hessu on käynyt sukeltelemassa Bodominjärvessä. Siellä kun kuulemma on murha-ase, mutta kun vain millään viitsi sitä hakea.

Mennään hessu mielummin korkeasaareen.

T: paskanhajuinen navetta

• Hessun snorkkeli

Ei Hessu vielä ole käyny.

Hessu kehittelee semmosta snorkkelia joka tungetaan perseeseen.

Tällä tavoin Hessu voi sukeltaa piirun verran syvemmälle kun se ottaa ilmaa anuksensa kautta. Tosin perse täytyy pitää pystyssä kun turpavärkki raastaa pohjakiviä..

• Hessu 52

Kartonki punaista Marlboroa varmaankin lämmittäisi Nissen mieltä :)

• Quqquu_quqquu

Eiköhän ne kadonneet kamat löydy jostain Högnäsin rannan tuntumasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe