Olen työssäni nähnyt mihin Suomi on menossa. Siksi kannatankin Perussuomalaisia ja myös kerron sen kaikille töissä. Työpaikallani oli tietämättäni muutama henkilö ollut tekemisissä ulkomaalaisen kanssa ja tiedän että yhdellä on lapsi maahanmuuttajan kanssa. Kerroin mielipiteeni tästä kyseisille henkilöille, jolloin veljeni avioliittoa ruotsalaisen aatelisnaisen kanssa alettiin kritisoida, mihin minusta ei ollut syytä. Samainen ihminen myös ilmoitti äänestäneensä Pekka Haavistoa ja useimmiten vasemmistopuolueita. Ilmoitin heti työpaikkakiusaamisesta ja pahin kiusaajani sai heti varoituksen epäasiallisesta käytöksestä. Mielestäni on oikein äänestää isänmaallista puoluetta. Tämä nainen teki väärin isänmaata kohtaan.
Häpeäksi Suomelle
Oikeus toteutui
1
58
Vastaukset
- Oikeus toteutui
Vielä lisäisin että siis ruotsalaisen kanssa voi kyllä mennä naimisiin, kunhan on suomalaisen näköinen. Työkaverini teki väärin sekoittaessaan rotuja ja tehdessään lapsen liian erinäköisen kanssa. Tosin sain itse potkut kun häiritsin työpaikalla ulkomaalaisia asiakkaita ja julistin Perussuomalaisten sanomaa, sanoivat että "työ kävi henkisesti liian raskaaksi minulle".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394