Harmittaa kun ei tuu kuin maksukanavilta loppuotteluita..
Tappara tosin kaato Lukon vaikuttavasti voittosuaralla.
Hieno ottelu - Tappara on terästä
20
222
Vastaukset
- SiniOranssi
Pohjatiedoksi kerrottakoon: Olen aina sanonut, että ihan sama mikä joukkue voittaa kuhan ei Ässät, Tappara, HIFK tai Jokerit. Noh, en kyl Lukonkaan menestyksestä "nauti".
Mutta kun eilen katsoin ekaa finaalia, ei jäänyt epäselväksi kumman noista epämielyttävistä seuroista toivoisin voittavan! Kyllä niin teki makiaa kun pata otti naamariin viime hetken maalilla!!!
Ah, oli oikein mukava mennä ehtoolla nukkuu ku ties naapureitten ketutuksen.. :)- grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja juuri se kruunaisi ässien mestaruuden, koska Suomi on täynnä sinunlaisiasi antiässäpaviaaneja! :D
- SiniOranssi
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:
Ja juuri se kruunaisi ässien mestaruuden, koska Suomi on täynnä sinunlaisiasi antiässäpaviaaneja! :D
Niin, ja LUOJAN KIITOS ei ole niitä idioottimaisia punaisia keesejä tällä kertaa! Heh, oli silloin viimeks ku Ässät pelas finaaleja hauska seurata ku yli puolella koululaisista oli punainen tai värjäämätön keesi olihan niitä kyllä muillakin ja niitä vilisi joka puolella kun Porissakin kävi. Sitten menikin mestaruus Hämeeseen(vieläkin hymyilyttää) niin seuraavalla viikolla olikin hiustyyli vaihtunut keesistä kaljuun!!!
Mutta älkööt surko, kävi miten kävi tämän vuoden finaaleissa, vaikka hopealle jäisitte, onhan se kuin stanley cup Ässille.
- aleksi.a3
mitkä vitun meloonipäät kannustaa jotaki ässiä....:Dddd
- pataa1
Kannattakaa te vaan niitä karhujanne tai mitälie. Oman kaupungin joukkuetta kannatetaan aina. Te tuppukyläläiset taas vaihdatte lempijoukkuettanne menestyksen mukaan.
- valitettavasti.,.,.,
Tee on aina kannatettu eniten Tapparaa syntyperästen joukossa..
Vähän nuo rannikon katkokieliset käyvät kuumina. Käytös lehtereillä porilaisten joukossa iha omaa luokkaansa. Sama pätee muihin elämän alueisiin.- zxxxxxxxxxxxxxxx
Toivon ,että Ässät ,Hurrikaani ja Bisons voittaa lusikan.
Kamalle myöskin menestystä ,mitaleiille 2015 ,milloin se mediahiljaisuus päättyy ,pelit alkaa kohta. - tooppelius
Vähän olen eri mieltä. Tapparaa selkeästi kannatetaan, kuten Ässiäkin. Mielestäni on paha sanoa kumpaa enemmän ihan syntyperäisiäkin Kpääläisiä ajatellen.
- Oltfartti
Saatanan kakarat, sillon ku mä olin teidän ikänen ei ollu telkkareita eikä jääkiekkoareenoita ja Spartacus oli kovin gladiaattori. Tämä jääkiekko on tylsyydessään luokkaa niinku shakin peluuta seurais.
- Toinen voitto YES
Toinen voitto Tapparalle. Tästä se lähti voittoputki
- oikea joukkue voitti
Tästä sen näkee hyvä on pelata loppuun asti mistä tulee aina mieleen se eräs Suomi-Ruotsi ottelu, jossa Suomi johti 2 minuuttia ennen 3. erän loppua 5-2..
- 2+9=?
Jännä juttu missä vaiheessa täällä ollaan tohon ässiin hurahdettu? Ainakin itse kun olin ala-asteella niin kannattajia oli ässillä, tapparalla, ilveksellä ja lukolla jokunen mielenvikanen jokerifani. Ja taisipa 2003 tarjota kakkukahvitkin eräs liike Tapparan mestaruuden kunniaksi. Nyt vaan ässäfaneja joka paikassa...
- Ilveksen kannattaja
Ettei vaan Kankaanpään henkinen selkäranka ole taittumassa kun kaikki palvelut keskitetään Poriin..
Mitä eivät ole jo vieneet voi kysyä?
- Pori on Kakka
VITUN PORILASIET HAISEE :DDD
- khkhkhkh
Mahtava ulosanti sinulla! :D
- 3232323
Miksi kukaan kankaapääläinen olisi Tapparan puolella?
Satakunta vs Pirkanmaa, tottakai ollaan Satakunnan puolella.
Pienen kaupungin joukkue vs Ison kaupungin joukkue.
Menestymätön seura vs Menestynyt seura.
Ei pitäisi olla vaikeata valita suosikkia. Altavastaajien puolella tietenkin.
Kuten oli suurin osa suomalaisista. Ja onneksi altavastaaja voittikin :) - hualestuttavaa,.,
Jos olisit käynyt historian tunneilla tietäisit, että koko Pirkanmaa Tretta myöten on vanhaa Satakuntaa ja Pohjois-Satakunta sekä Pirkanmaan sitä ennen myös Hämettä. Porilaiset taas Varsinais-Suomesta.
- keilapallo
Porin alue ei ole koskaan kuulunut Varsinais-Suomeen, eikä Satakuntalaiset/Porilaiset ole myöskään Varsinais-Suomesta kulkeutuneet nykyisille sijoilleen. Satakuntalaiset ja pohjalaiset ovat suurimmaksi osaksi ns. iivarin poikia, jotka ovat tulleet pohjoisen Saksan ja Jyllannin niemimaan alueelta suoraan nykyisille sijoilleen. Onhan tässä maassa toki muuttoliikkeitä ollut suuntaan, jos toiseenkin...
- ymmärryshoi
keilapallo kirjoitti:
Porin alue ei ole koskaan kuulunut Varsinais-Suomeen, eikä Satakuntalaiset/Porilaiset ole myöskään Varsinais-Suomesta kulkeutuneet nykyisille sijoilleen. Satakuntalaiset ja pohjalaiset ovat suurimmaksi osaksi ns. iivarin poikia, jotka ovat tulleet pohjoisen Saksan ja Jyllannin niemimaan alueelta suoraan nykyisille sijoilleen. Onhan tässä maassa toki muuttoliikkeitä ollut suuntaan, jos toiseenkin...
Porin on asutettu Varsinais-Suomesta.. Kysyppä historian opettajilta..
- keilapallo
ymmärryshoi kirjoitti:
Porin on asutettu Varsinais-Suomesta.. Kysyppä historian opettajilta..
huokaus... Kuten totesin, niin tässä maassa on muuttoliikkeitä ollut, joten joten varmasti Varsinais-Suomestakin on Porin alueelle muutettu, mutta kyseinen alue ei ole ollut asuttamaton ennen sitä. Tämä maininta Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan varhaisemmasta asutuksesta on tutkijoiden osoittama fakta, joten en viitsi nähdä vaivaa soittelemalla historianopettajille. Palataksemme tämän keskustelun alkulähteille, niin Tappara ei ollut niin terästä, kuin olisi voinut olla! Ehkä ensi vuonna sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514