Hieno ottelu - Tappara on terästä

muut tulee perästä

Harmittaa kun ei tuu kuin maksukanavilta loppuotteluita..

Tappara tosin kaato Lukon vaikuttavasti voittosuaralla.

20

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiniOranssi

      Pohjatiedoksi kerrottakoon: Olen aina sanonut, että ihan sama mikä joukkue voittaa kuhan ei Ässät, Tappara, HIFK tai Jokerit. Noh, en kyl Lukonkaan menestyksestä "nauti".
      Mutta kun eilen katsoin ekaa finaalia, ei jäänyt epäselväksi kumman noista epämielyttävistä seuroista toivoisin voittavan! Kyllä niin teki makiaa kun pata otti naamariin viime hetken maalilla!!!

      Ah, oli oikein mukava mennä ehtoolla nukkuu ku ties naapureitten ketutuksen.. :)

      • grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Ja juuri se kruunaisi ässien mestaruuden, koska Suomi on täynnä sinunlaisiasi antiässäpaviaaneja! :D


      • SiniOranssi
        grrrrrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Ja juuri se kruunaisi ässien mestaruuden, koska Suomi on täynnä sinunlaisiasi antiässäpaviaaneja! :D

        Niin, ja LUOJAN KIITOS ei ole niitä idioottimaisia punaisia keesejä tällä kertaa! Heh, oli silloin viimeks ku Ässät pelas finaaleja hauska seurata ku yli puolella koululaisista oli punainen tai värjäämätön keesi olihan niitä kyllä muillakin ja niitä vilisi joka puolella kun Porissakin kävi. Sitten menikin mestaruus Hämeeseen(vieläkin hymyilyttää) niin seuraavalla viikolla olikin hiustyyli vaihtunut keesistä kaljuun!!!
        Mutta älkööt surko, kävi miten kävi tämän vuoden finaaleissa, vaikka hopealle jäisitte, onhan se kuin stanley cup Ässille.


    • aleksi.a3

      mitkä vitun meloonipäät kannustaa jotaki ässiä....:Dddd

    • pataa1

      Kannattakaa te vaan niitä karhujanne tai mitälie. Oman kaupungin joukkuetta kannatetaan aina. Te tuppukyläläiset taas vaihdatte lempijoukkuettanne menestyksen mukaan.

    • valitettavasti.,.,.,

      Tee on aina kannatettu eniten Tapparaa syntyperästen joukossa..

      Vähän nuo rannikon katkokieliset käyvät kuumina. Käytös lehtereillä porilaisten joukossa iha omaa luokkaansa. Sama pätee muihin elämän alueisiin.

      • zxxxxxxxxxxxxxxx

        Toivon ,että Ässät ,Hurrikaani ja Bisons voittaa lusikan.
        Kamalle myöskin menestystä ,mitaleiille 2015 ,milloin se mediahiljaisuus päättyy ,pelit alkaa kohta.


      • tooppelius

        Vähän olen eri mieltä. Tapparaa selkeästi kannatetaan, kuten Ässiäkin. Mielestäni on paha sanoa kumpaa enemmän ihan syntyperäisiäkin Kpääläisiä ajatellen.


    • Oltfartti

      Saatanan kakarat, sillon ku mä olin teidän ikänen ei ollu telkkareita eikä jääkiekkoareenoita ja Spartacus oli kovin gladiaattori. Tämä jääkiekko on tylsyydessään luokkaa niinku shakin peluuta seurais.

    • Toinen voitto YES

      Toinen voitto Tapparalle. Tästä se lähti voittoputki

      • oikea joukkue voitti

        Tästä sen näkee hyvä on pelata loppuun asti mistä tulee aina mieleen se eräs Suomi-Ruotsi ottelu, jossa Suomi johti 2 minuuttia ennen 3. erän loppua 5-2..


    • 2+9=?

      Jännä juttu missä vaiheessa täällä ollaan tohon ässiin hurahdettu? Ainakin itse kun olin ala-asteella niin kannattajia oli ässillä, tapparalla, ilveksellä ja lukolla jokunen mielenvikanen jokerifani. Ja taisipa 2003 tarjota kakkukahvitkin eräs liike Tapparan mestaruuden kunniaksi. Nyt vaan ässäfaneja joka paikassa...

      • Ilveksen kannattaja

        Ettei vaan Kankaanpään henkinen selkäranka ole taittumassa kun kaikki palvelut keskitetään Poriin..

        Mitä eivät ole jo vieneet voi kysyä?


    • Pori on Kakka

      VITUN PORILASIET HAISEE :DDD

      • khkhkhkh

        Mahtava ulosanti sinulla! :D


    • 3232323

      Miksi kukaan kankaapääläinen olisi Tapparan puolella?
      Satakunta vs Pirkanmaa, tottakai ollaan Satakunnan puolella.

      Pienen kaupungin joukkue vs Ison kaupungin joukkue.
      Menestymätön seura vs Menestynyt seura.

      Ei pitäisi olla vaikeata valita suosikkia. Altavastaajien puolella tietenkin.
      Kuten oli suurin osa suomalaisista. Ja onneksi altavastaaja voittikin :)

    • hualestuttavaa,.,

      Jos olisit käynyt historian tunneilla tietäisit, että koko Pirkanmaa Tretta myöten on vanhaa Satakuntaa ja Pohjois-Satakunta sekä Pirkanmaan sitä ennen myös Hämettä. Porilaiset taas Varsinais-Suomesta.

      • keilapallo

        Porin alue ei ole koskaan kuulunut Varsinais-Suomeen, eikä Satakuntalaiset/Porilaiset ole myöskään Varsinais-Suomesta kulkeutuneet nykyisille sijoilleen. Satakuntalaiset ja pohjalaiset ovat suurimmaksi osaksi ns. iivarin poikia, jotka ovat tulleet pohjoisen Saksan ja Jyllannin niemimaan alueelta suoraan nykyisille sijoilleen. Onhan tässä maassa toki muuttoliikkeitä ollut suuntaan, jos toiseenkin...


      • ymmärryshoi
        keilapallo kirjoitti:

        Porin alue ei ole koskaan kuulunut Varsinais-Suomeen, eikä Satakuntalaiset/Porilaiset ole myöskään Varsinais-Suomesta kulkeutuneet nykyisille sijoilleen. Satakuntalaiset ja pohjalaiset ovat suurimmaksi osaksi ns. iivarin poikia, jotka ovat tulleet pohjoisen Saksan ja Jyllannin niemimaan alueelta suoraan nykyisille sijoilleen. Onhan tässä maassa toki muuttoliikkeitä ollut suuntaan, jos toiseenkin...

        Porin on asutettu Varsinais-Suomesta.. Kysyppä historian opettajilta..


      • keilapallo
        ymmärryshoi kirjoitti:

        Porin on asutettu Varsinais-Suomesta.. Kysyppä historian opettajilta..

        huokaus... Kuten totesin, niin tässä maassa on muuttoliikkeitä ollut, joten joten varmasti Varsinais-Suomestakin on Porin alueelle muutettu, mutta kyseinen alue ei ole ollut asuttamaton ennen sitä. Tämä maininta Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan varhaisemmasta asutuksesta on tutkijoiden osoittama fakta, joten en viitsi nähdä vaivaa soittelemalla historianopettajille. Palataksemme tämän keskustelun alkulähteille, niin Tappara ei ollut niin terästä, kuin olisi voinut olla! Ehkä ensi vuonna sitten...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe