Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Ja mitään nespressoja en juo!

    🙄⛅☕ mulla pitää olla kunnollista suodatinkahvia. Tummaa kuktakatriinaa tai juhlamokkaa. Muuten en herää. Vaikka ei silt
    Ikävä
    10
    103
  2. No nyt oli ikävää

    😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman
    Ikävä
    1
    98
  3. Jos ei pysty elämään

    ☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm
    Ikävä
    2
    98
  4. Jos nyt jatkais ruokateemalla taas

    🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper
    Ikävä
    1
    98
  5. Yhden hengen siivouspartio

    😄🧼🧹 pelasti poikamiehen hädästä!
    Ikävä
    11
    97
  6. Missä vaatteessa reiät vähenee, kun sitä repii?

    😄🫛🥞 Missä maassa on Waterloo, jossa Napoleon kävi kuuluisan taisteunsa? Waterloo ABBA https://youtu.be/mcssw3utx7o
    Ikävä
    6
    95
  7. Voi pannahinen!

    🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi
    Ikävä
    8
    93
  8. Tässä seison enkä muuta voi

    😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu
    Ikävä
    2
    92
  9. Se oli niin surullista

    😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin
    Ikävä
    9
    91
  10. Aamutv:ssä oltiin huolissaan

    😍🧣🧦 etätyöläisten terveydestä . Sanottiin, että ruokailu voi olla huonompaa ravitsevien monipuolisten työlounaiden pu
    Ikävä
    25
    91
  11. Nyt kärähti pahasti

    🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell
    Ikävä
    2
    89
  12. Aamutv:ssä toimittaja kertoi

    🤔☕🥧 tehneensä kokeilun olemalla netin keskusteluryhmissä kolme vuorokautta. Hänen pulssinsa oli noussut välillä nopeak
    Ikävä
    3
    89
  13. Elämäni biisi

    😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million: https://youtu.be/h
    Ikävä
    13
    88
  14. Oksu action

    😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la
    Ikävä
    20
    88
  15. Valoa kansalle joka

    🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis
    Ikävä
    14
    87
  16. Silloin kun olen läsnä

    😀🚶‍♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin ho
    Ikävä
    34
    87
  17. Tulitikkulaatikko ikkunan välissä

    🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet
    Ikävä
    2
    86
  18. Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos

    🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k
    Ikävä
    1
    86
  19. Ikävien uutisten keskellä

    ❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle
    Ikävä
    1
    84
  20. Katsoin areenalta taas Lupaus leffan

    🥰🎬☕ Se on hyvä muistutus siitä millaisista täällä oli sota-aikana. Kaikki tekivät jotakin maamme puolesta. Naapurinkin
    Ikävä
    1
    83