Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri
    Ikävä
    8
    242
  2. Naurattaa se Venäjän botti

😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s
    Ikävä
    18
    241
  3. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä

🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c
    Ikävä
    6
    240
  4. Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne

🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim
    Ikävä
    7
    239
  5. Karaokeparatiisissa sanottiin

🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa e
    Ikävä
    11
    239
  6. Joku oli ostanut

🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä
    Ikävä
    24
    238
  7. Kesän muotineule

🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e
    Ikävä
    11
    238
  8. Olis kiva kun olis luotettava

🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til
    Ikävä
    18
    237
  9. Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella

😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisi
    Ikävä
    10
    237
  10. Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon
    Ikävä
    10
    235
  11. Kukkakaali on niinkuin mies!

🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv
    Ikävä
    25
    234
  12. Hyvää helluntaita kaikille

😊🌺🌼 ylös, ulos ja lenkille! Palstailla ehtii talvipimeälläkin.
    Ikävä
    15
    234
  13. Olen vaivautunut jos

🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen
    Ikävä
    4
    234
  14. Hyvää ystävänpäivää!

🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett
    Ikävä
    15
    234
  15. En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän

🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv
    Ikävä
    13
    234
  16. THL suosittelee välttämään

🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta
    Ikävä
    4
    233
  17. Täyttelin kahden viikon dosetit

🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun
    Ikävä
    15
    233
  18. Ruotsi-viikko kaupassa

😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j
    Ikävä
    15
    233
  19. Konstit on monet

🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu
    Ikävä
    5
    233
  20. Maalla kun menee ulos

🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll
    Ikävä
    6
    233