Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1233

Kommenttia

5619

1. Miss märkä teepaita!

😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle
    Ikävä
    11
    291
  2. No nytpä mulle selvisi

😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo
    Ikävä
    9
    291
  3. Ärsyttääköhän se

🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari
    Ikävä
    3
    291
  4. Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt
    Ikävä
    14
    290
  5. Entiseen romanttiseen aikaan

🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na
    Ikävä
    17
    290
  6. Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä

🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅
    Ikävä
    31
    290
  7. Niin söpöä

🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup
    Ikävä
    16
    289
  8. Olispa mulla tiskikone

🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi
    Ikävä
    36
    288
  9. Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg
    Ikävä
    11
    288
  10. Ostin tänään rotanloukun

😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu
    Ikävä
    19
    288
  11. En ole lukenut miesten lehtiä

🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E
    Ikävä
    15
    287
  12. Se olis tänään pyykkipäivä

😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o
    Ikävä
    5
    287
  13. Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä

🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p
    Ikävä
    6
    286
  14. Kotivarasto on hyvä idea kun

🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha
    Ikävä
    31
    285
  15. Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla

🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S
    Ikävä
    14
    285
  16. Näin se kesä etenee

🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel
    Ikävä
    27
    284
  17. Älykkäät vuodetuotteet

🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla
    Ikävä
    15
    283
  18. Mitähän varten käy niin

🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama
    Ikävä
    10
    282
  19. Kielletyt tunteet

Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es
    Ikävä
    4
    282
  20. On toi Aimo pihi mies

🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin
    Ikävä
    11
    281