Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Olispa mulla tiskikone

🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi
    Ikävä
    36
    275
  2. Joku oli ostanut

🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä
    Ikävä
    24
    275
  3. Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla

🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S
    Ikävä
    14
    274
  4. Ostin tänään rotanloukun

😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu
    Ikävä
    18
    274
  5. Se olis tänään pyykkipäivä

😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o
    Ikävä
    5
    274
  6. En ole lukenut miesten lehtiä

🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E
    Ikävä
    15
    273
  7. Jossakin vaiheessa ikäeron

🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me
    Ikävä
    6
    273
  8. Mitähän varten käy niin

🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama
    Ikävä
    10
    273
  9. Kotivarasto on hyvä idea kun

🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha
    Ikävä
    31
    272
  10. Ruotsi-viikko kaupassa

😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j
    Ikävä
    15
    271
  11. On toi Aimo pihi mies

🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin
    Ikävä
    11
    270
  12. Naisten työt ja miesten työt

🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh
    Ikävä
    25
    269
  13. Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg
    Ikävä
    10
    269
  14. Näin se kesä etenee

🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel
    Ikävä
    26
    268
  15. Mun silmät erottuvat

👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
    Ikävä
    3
    268
  16. Se on mystistä miten

🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil
    Ikävä
    8
    267
  17. Mustasukkaisuudesta

🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o
    Ikävä
    5
    267
  18. Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on

🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste
    Ikävä
    29
    267
  19. Tuli silmiinkatselusta mieleen

🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt
    Ikävä
    3
    265
  20. Nyt tulee hiekkaa rattaisiin

🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo
    Ikävä
    12
    265