lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1233
Kommenttia
5619
Miss märkä teepaita!
😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle11291No nytpä mulle selvisi
😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo9291Ärsyttääköhän se
🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari3291Sinkkuilu tulee kalliiksi
🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt14290Entiseen romanttiseen aikaan
🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na17290Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä
🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅31290Niin söpöä
🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup16289Olispa mulla tiskikone
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi36288Nolojen tilanteiden nainen
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg11288Ostin tänään rotanloukun
😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu19288En ole lukenut miesten lehtiä
🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E15287Se olis tänään pyykkipäivä
😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o5287Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä
🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p6286Kotivarasto on hyvä idea kun
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha31285Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla
🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S14285Näin se kesä etenee
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel27284Älykkäät vuodetuotteet
🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla15283Mitähän varten käy niin
🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama10282Kielletyt tunteet
Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es4282On toi Aimo pihi mies
🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin11281