lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Ruotsi-viikko kaupassa
😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j15303Miss märkä teepaita!
😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle11302Mustasukkaisuudesta
🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o5302Eihän yksinolossa sinällään
🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä.8300Ostin tänään rotanloukun
😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu19300Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä
🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅31299Näin se kesä etenee
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel27299Niin söpöä
🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup16299No nytpä mulle selvisi
😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo9298On se vaan niin ikävää
😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy: "Elämän matkalla, tassunjälkiä sydämessäni. Rakkauden hetket11298Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä
🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p6297No nyt on vaikutettu sen minkä voin
😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee10297Entiseen romanttiseen aikaan
🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na17297Mulle olis tullut
🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.14296Mitähän varten käy niin
🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama10296Olispa mulla tiskikone
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi36296Ärsyttääköhän se
🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari3295En ole lukenut miesten lehtiä
🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E15293Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste30293Naisten työt ja miesten työt
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh25292