lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4939
Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri8242Naurattaa se Venäjän botti
😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s18241Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä
🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c6240Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne
🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim7239Karaokeparatiisissa sanottiin
🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa e11239Joku oli ostanut
🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä24238Kesän muotineule
🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e11238Olis kiva kun olis luotettava
🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til18237Uskaltaako sitä enää Espoossa ajella
😳🚗👎 kun siellä jo pyssyllä aletaan uhkailemaan jos töpeksii? Minä en ainakaan erota ilmapistoolia tai pistoolia toisi10237Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa
🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon10235Kukkakaali on niinkuin mies!
🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv25234- 15234
Olen vaivautunut jos
🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen4234Hyvää ystävänpäivää!
🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett15234En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän
🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv13234THL suosittelee välttämään
🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta4233Täyttelin kahden viikon dosetit
🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun15233Ruotsi-viikko kaupassa
😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j15233Konstit on monet
🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu5233Maalla kun menee ulos
🥰🌞👍 niin paistaa aurinko. Lempeä tuuli heiluttaa puiden oksia. Pikkulinnut livertää (onneksi naakat muuttivat kirkoll6233