lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1162
Kommenttia
5286
Joku oli ostanut
🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä24268Brittiläinen professori T
😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohel11266Kotivarasto on hyvä idea kun
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha31266On toi Aimo pihi mies
🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin11265- 3265
 Se on mystistä miten
🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil8264Nolojen tilanteiden nainen
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg10264Näin se kesä etenee
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel26264Naisten työt ja miesten työt
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh25262Se olis tänään pyykkipäivä
😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o5262Nyt tulee hiekkaa rattaisiin
🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo12262Mustasukkaisuudesta
🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o5261Tuli silmiinkatselusta mieleen
🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt3261No nyt on vaikutettu sen minkä voin
😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee10261Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste29261Neiti yrittää olla huomaamaton
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk5257Naurattaa se Venäjän botti
😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s18256Makuasioista ei voi kiistellä
🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei15256Ravintolat tarvitsevat mainosta
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä20255Mulle olis tullut
🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.14255