lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Olispa mulla tiskikone
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi36275Joku oli ostanut
🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä24275Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla
🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S14274Ostin tänään rotanloukun
😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu18274Se olis tänään pyykkipäivä
😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o5274En ole lukenut miesten lehtiä
🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E15273Jossakin vaiheessa ikäeron
🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me6273Mitähän varten käy niin
🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama10273Kotivarasto on hyvä idea kun
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha31272Ruotsi-viikko kaupassa
😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j15271On toi Aimo pihi mies
🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin11270Naisten työt ja miesten työt
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh25269Nolojen tilanteiden nainen
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg10269Näin se kesä etenee
🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel26268- 3268
Se on mystistä miten
🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil8267Mustasukkaisuudesta
🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o5267Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste29267Tuli silmiinkatselusta mieleen
🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt3265Nyt tulee hiekkaa rattaisiin
🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo12265