Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Ruotsi-viikko kaupassa

    😋🍨🇸🇪 lukiessani tuon otsikon tuli mieleeni mustikkajäätelö ja yksittäispakattu pakastettu pippuripihvi. No ainakin j
    Ikävä
    15
    303
  2. Miss märkä teepaita!

    😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle
    Ikävä
    11
    302
  3. Mustasukkaisuudesta

    🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o
    Ikävä
    5
    302
  4. Eihän yksinolossa sinällään

    🥰📻🎶 mitään vikaa ole, mutta kun tietää että siellä jossain hän ihana viettää aikaansa niin ikävä raapaisee sydämestä.
    Ikävä
    8
    300
  5. Ostin tänään rotanloukun

    😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu
    Ikävä
    19
    300
  6. Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä

    🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅
    Ikävä
    31
    299
  7. Näin se kesä etenee

    🥰🫐🪣 marjat pensaissa hupenee sato ämpärissä pahenee😫 Nyt pitäisi keksiä miten säilytän marjoja, kun torstaina viel
    Ikävä
    27
    299
  8. Niin söpöä

    🐦❤🤗 mökin katolla tepastelee harmaasieppo hermostuneena piipittäen. Naapuri kertoi, että syksyllä laittamissani lintup
    Ikävä
    16
    299
  9. No nytpä mulle selvisi

    😷💉💪 miksi mun käsivarsi on ollut kipeä edellisestä neulasta lähtien. No toivottavasti ei muita oireita tule. Olen jo
    Ikävä
    9
    298
  10. On se vaan niin ikävää

    😥🐕 🕯 kun ystävät lähtevät. Lainattu kaunis muistovärssy: "Elämän matkalla, tassunjälkiä sydämessäni. Rakkauden hetket
    Ikävä
    11
    298
  11. Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä

    🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p
    Ikävä
    6
    297
  12. No nyt on vaikutettu sen minkä voin

    😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee
    Ikävä
    10
    297
  13. Entiseen romanttiseen aikaan

    🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na
    Ikävä
    17
    297
  14. Mulle olis tullut

    🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.
    Ikävä
    14
    296
  15. Mitähän varten käy niin

    🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama
    Ikävä
    10
    296
  16. Olispa mulla tiskikone

    🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi
    Ikävä
    36
    296
  17. Ärsyttääköhän se

    🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari
    Ikävä
    3
    295
  18. En ole lukenut miesten lehtiä

    🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E
    Ikävä
    15
    293
  19. Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on

    🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste
    Ikävä
    30
    293
  20. Naisten työt ja miesten työt

    🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh
    Ikävä
    25
    292