pirjo.kudjoi

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
25
Kommenttia
526
Vappu tulossa
Vietätkö Vappua ja miksi? Onko Vappu mielestäsi työläisten, ylioppilaiden vaiko vain kevään juhla? Itselleni Vappu on a2126839Rotinat
Kävin viikonloppuna rotinoilla. Miten moni tietää mitkä rotinat on? En tiedä miten laajalti tämä sanana on levinnyt. Mi152235Mikä on pahin paikka?
Vierailin eilen vanhainkodin ns. kroonikko-osastolla. Siellä oli ainoastaan erittäin huonokontoisia vanhuksia, osa jo me291521Työkaveri vihastuttaa
Työpaikkamme uusin työtoveri, nuorin meidän porukasta, saa kiukkuni kiehumaan! Tämä nuori rouva yrittää teettää töitään151058Piirakoista...
Uusin pieni lapsenlapsi tuli laitokselta kotiin tiistaina. Kävimme eilen rotinoilla. Olen kysellyt rotinoista ennenkkin36967Ensirakkaus
Näin yhtenä yönä unta nuoruuteni ensiraakaudesta, pitkätukkaisesta Jukkiksesta joka asui mummolan naapurissa. Häneen rak11818Onko tyäpaikka vaarassa?
Kauhulla tässä olen seurannut miten "lama" kehittyy. Ja miten se vaikuttaa minun työpaikkaani. Olen töissä kunta-alalla26798Seitsemän hattua...
Oletteko kuulleet sanontaa: jos Matin-päivänä sataa lunta, on vielä seitsemän hattua kannon päässä? ja tarkoittaa sitä e2742Omistatteko prätkän?
Tai oliko teillä nuoruudessa haave moottoripyörästä? Ja nyt kun on rahaa ja ollaan vielä olevinaan siinä kunnossa että19732Suunnitteletko laser-leikkausta?
Mulla on ollut silmälasit melkein viiskyt vuotta, joka päivä aamusta iltaan. Taas silmälääkäriasemat kauppaa ihmisille n8591AJANKOHTAINEN KAKKONEN EILEN
Kuka katsoi? JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Mitä kaikkea pahaa ja sairasta tänne nettiin pesiytyykään!3549K-70
Huomenta kaikile! Seurasitteko teeveestä K-70 projektia? Mitä piditte? Minusta se oli aivan mahtava! Siis kertakaikkiaa9502Vuorottelu vapaa
Hei kaikki tutut ja tuntemattomat! Arvatkaa mitä? Vuorottelu vapaa alkaa ihan pian! Nyt haluaisinkin kuulla oletteko te2400Onko kukaan lukenut
Virpi Hämeen-Anttilan kirjaa SOKKOPELI? Sain sen joululahjaksi ja se nielaisi minut! En ole aiemmin lukenut Hämeen-Antti2381PIDÄTTEKÖ PÄIVÄKIRJAA?
Huomenta kaikki! En tiedä oletteko keskustelleet tästä aiheesta mutta kysyn nyt kuitenkin kuinka moni pitää päiväkirjaa?7367Turhaa nipostustako?
Hei kaikki! Luin tässä muutama kuukausi sitten lehdestä kolmekymppisestä miehestä joka kertoi miksi seurustelee mueluumm2342Kirja/elokuva, kumpi
Kumpi parempi? Kannattaako ensin lukea kirja ja sitten katsoa elokuva vai toisinpäin? Vai kannattaako lukea kirja ja jät0325Onko aiheet loppu
Vai mistä johtuu kun ei oikein kunnon kirjoituksia ole tullut. Ei ainakaan minua kiinnostavia. Mutta eipä hätiä mitiä, j4294Taas kestotilaus...
Tilasin lehden mukamas määräaikaistilauksena ja nyt se on TAAS muutettu kestotilaukseksi. No mutta sain minä sen sitten8202Harvinainen kasvain
Paksusuolesta leikattiin iso kasvain. Patologin lausunto oli että se on erittäin harvinainen sidekudoskasvain. Onko kene0186