Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. Mutta siellä eteläsuomessa tilanne on toinen siinä mielessä että välimatkat on vähän lyhyemmät kuin täällä takapajuloissa. Eteläsuomi kun on taajaan asuttua seutua. Tiet ja yhteydet on siellä paremmat. On vaikea verrata etelä- ja muta suomea kun lähtötilanne on niin erilainen.

    Asun itsekin pikku kaupungissa jossa on jo monta vuotta puuhattu kuntaliitosta. Onneksi sitä ei vielä ole tullut. Täällä neljä kuntaa olisi liittymässä yhdeksi isoksi. Ainakin kahdesta loppuisi lukio, meiltä kela, verotoimistoa ei ole enää vuosiin ollut. Päivystävä lääkäri olisi pahimmillaan noin sadan kilometrin päässä.
    Yksi suuri kunta on hankkeessa mukana, velkainen kuin mikä. Ja se sitä iso kaupunkia on ollut ajamassa. Sinne uppoaisi kaikkien kuntien verorahat ja suurin osa palveluista siirtyisi sinne.

    Äänestin itse kuntaliitosta vastaan ja niin äänestän jatkossakin. Jos uusi iso kaupunki perustetaan niin sen jälkeen asumme taajamassa joka on keskikaupungista viiskyt kilometriä sivussa! Eikä täällä kulje edes metro että pääsisi keskustaan!!!