Vapaa kuvaus

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy

Aloituksia

55

Kommenttia

362

1. Saman Katon Alla 12 Jen kotiin!

(Ben kertojana) Kuulin kuinka Jenin ovi kävi. Olin menossa katsomaan häntä, mutta en saanut itseäni ylös. Ehkä hän meni
    Huuhaa
    6
    359
  2. Tahteja ja Luoteja osa 9

Onneksi oli ollut perjantai. Ei tarvitse mennä kouluun, onneksi. En mennyt edes koneelle, sillä tiesin, että kaikki halu
    Huuhaa
    10
    356
  3. Tahteja ja Luoteja osa 11

Edellis kerralla tuli vahingossa 10 osa otsikkona.. mutta oikeasti oli 11... eli uusiksi... ___________________________
    Huuhaa
    14
    337
  4. Tahteja ja Luoteja osa 16

Joulu kului rattoisasti, etenkin kun Brian oli meillä. Oikeastaan hän melkein asui meillä. Tammi ja helmikuukin kului no
    Huuhaa
    13
    322
  5. Tahteja ja Luoteja osa 10

Istuin eteisen portailla ja Brian ilmestyi viereeni. ”Anteeksi”, kuiskasin. ”Älä pyydä. Thomas on minun näköinen. Tai si
    Huuhaa
    12
    312
  6. Saman Katon alla osa 2, Rakkaat naapurit

Seuraavana päivänä äitini toi loput tavarat ja autoni, niin esittelin hänelle taloa ja kämppätoverini. ”Kuka siinä viere
    Huuhaa
    4
    304
  7. Jef Aloittaa Pitkän Jutun.. Lukekaa Tai Älkää...

Elikkäs.. tämä on pitkän kertomuksen Ensimmäinen osa... Osia tulee aina kun ehdin kirjoittaa ne... :) Ja Kommenttia saa
    Huuhaa
    4
    290
  8. Tahteja ja Luoteja Osa 12.

Heräsin kamalaan piippaukseen. Silmiäni en jaksanut aukaista. Kuuntelin silmät kiinni piippausta, ja yritin keksiä mistä
    Huuhaa
    6
    289
  9. Saman Katon Alla osa 1

Osa 1, tapaa koko jengi Katselin keltaista, kolmikerroksista tiilitaloa helmitien varrella. ”Toi?” pikkuveljeni Mike k
    Huuhaa
    4
    285
  10. Tarinani...

en löytänyt tälle muutakaan paikkaa... Toivon että mahdollisimman moni lukisi tämän... ________________________________
    Huuhaa
    1
    283
  11. Ajattelin vain laittaa tämän tännekkin :)

Tämä pohjautuu Roolipelini hahmoihin. jos olette kiinnostuneet Ropestani, niin kysykää... Ja Komenttia saa laittaa :) _
    Huuhaa
    6
    281
  12. Saman Katon Alla

Kaikkille jotka ovat seuranneet Saman Katon Alla - Kirjotustani, niin ilmoitan teille, että pidän pienen hermoloman, eik
    Huuhaa
    4
    267
  13. Musiikin vaikutus 2

Edellisestä tapaamisestamme oli kulunut jo 2kuukautta, ja ehdin jo pelätä ettet enää tulisi. Mutta siinä sinä olit. Olit
    Huuhaa
    8
    259
  14. Tahteja ja Luoteja Osa 19 (Edelleen Brianin Kertomana)

Nyt omani camini käynnistyivät, ja kuvaan ilmestyi mies. ”Tervehdys Mary. Olet vain kaunistunut. Hei Brian ja muut. Tais
    Huuhaa
    10
    259
  15. Kaksi ystävää... Kaksi Maailmaa

Kaksi Erilaista Ystävää Ihmismassasta kuiskitaan: ”kuinka he ovat ystäviä?” Toinen on vanhempi, Joukon värikkäin, Koul
    Huuhaa
    5
    259
  16. Saman Katon Alla osa 7 Mia

Osa 7 Mia Olen Mia Maracot. Oikealta nimeltä Amalia, mutta ei kukaan kutsu minua siksi. Ukkini Jack omistaa Helmitie se
    Huuhaa
    8
    252
  17. Tahteja ja Luoteja osa 18 (Erikoissyistä Brianin kertomana)

Koko illan ajan oloni oli levoton ja olin huolissani Bellasta. Olisi pitänyt käskeä soittamaan minulle, kun pääsisi koti
    Huuhaa
    3
    240
  18. Saman Katon Alla osa 4

Osa 4, Tähtitaivas Juttelimme Benin kanssa kaikesta ja pian aurinko laski. ”Tule. Haluan näyttää sinulle yhden paikan”,
    Huuhaa
    6
    238
  19. Ystävyys

Synnyimme samana päivänä, samassa sairaalassa ja vietimme ensimmäiset päivät samassa huoneessa. Äitimme ystävystyivät ja
    Huuhaa
    7
    236
  20. Tahteja ja Luoteja osa 6

Yritin kaikin tavoin estellä häntä, mutta viimein luovutin. ”Hyvä on. Mennään”, totesin ja ohjasin Brianin yläkertaan. K
    Huuhaa
    4
    234