jef_koo

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy
Aloituksia
55
Kommenttia
362
Saman Katon Alla 12 Jen kotiin!
(Ben kertojana) Kuulin kuinka Jenin ovi kävi. Olin menossa katsomaan häntä, mutta en saanut itseäni ylös. Ehkä hän meni6359Tahteja ja Luoteja osa 9
Onneksi oli ollut perjantai. Ei tarvitse mennä kouluun, onneksi. En mennyt edes koneelle, sillä tiesin, että kaikki halu10356Tahteja ja Luoteja osa 11
Edellis kerralla tuli vahingossa 10 osa otsikkona.. mutta oikeasti oli 11... eli uusiksi... ___________________________14337Tahteja ja Luoteja osa 16
Joulu kului rattoisasti, etenkin kun Brian oli meillä. Oikeastaan hän melkein asui meillä. Tammi ja helmikuukin kului no13322Tahteja ja Luoteja osa 10
Istuin eteisen portailla ja Brian ilmestyi viereeni. ”Anteeksi”, kuiskasin. ”Älä pyydä. Thomas on minun näköinen. Tai si12312Saman Katon alla osa 2, Rakkaat naapurit
Seuraavana päivänä äitini toi loput tavarat ja autoni, niin esittelin hänelle taloa ja kämppätoverini. ”Kuka siinä viere4304Jef Aloittaa Pitkän Jutun.. Lukekaa Tai Älkää...
Elikkäs.. tämä on pitkän kertomuksen Ensimmäinen osa... Osia tulee aina kun ehdin kirjoittaa ne... :) Ja Kommenttia saa4290Tahteja ja Luoteja Osa 12.
Heräsin kamalaan piippaukseen. Silmiäni en jaksanut aukaista. Kuuntelin silmät kiinni piippausta, ja yritin keksiä mistä6289Saman Katon Alla osa 1
Osa 1, tapaa koko jengi Katselin keltaista, kolmikerroksista tiilitaloa helmitien varrella. ”Toi?” pikkuveljeni Mike k4285Tarinani...
en löytänyt tälle muutakaan paikkaa... Toivon että mahdollisimman moni lukisi tämän... ________________________________1283Ajattelin vain laittaa tämän tännekkin :)
Tämä pohjautuu Roolipelini hahmoihin. jos olette kiinnostuneet Ropestani, niin kysykää... Ja Komenttia saa laittaa :) _6281Saman Katon Alla
Kaikkille jotka ovat seuranneet Saman Katon Alla - Kirjotustani, niin ilmoitan teille, että pidän pienen hermoloman, eik4267Musiikin vaikutus 2
Edellisestä tapaamisestamme oli kulunut jo 2kuukautta, ja ehdin jo pelätä ettet enää tulisi. Mutta siinä sinä olit. Olit8259Tahteja ja Luoteja Osa 19 (Edelleen Brianin Kertomana)
Nyt omani camini käynnistyivät, ja kuvaan ilmestyi mies. ”Tervehdys Mary. Olet vain kaunistunut. Hei Brian ja muut. Tais10259Kaksi ystävää... Kaksi Maailmaa
Kaksi Erilaista Ystävää Ihmismassasta kuiskitaan: ”kuinka he ovat ystäviä?” Toinen on vanhempi, Joukon värikkäin, Koul5259Saman Katon Alla osa 7 Mia
Osa 7 Mia Olen Mia Maracot. Oikealta nimeltä Amalia, mutta ei kukaan kutsu minua siksi. Ukkini Jack omistaa Helmitie se8252Tahteja ja Luoteja osa 18 (Erikoissyistä Brianin kertomana)
Koko illan ajan oloni oli levoton ja olin huolissani Bellasta. Olisi pitänyt käskeä soittamaan minulle, kun pääsisi koti3240Saman Katon Alla osa 4
Osa 4, Tähtitaivas Juttelimme Benin kanssa kaikesta ja pian aurinko laski. ”Tule. Haluan näyttää sinulle yhden paikan”,6238Ystävyys
Synnyimme samana päivänä, samassa sairaalassa ja vietimme ensimmäiset päivät samassa huoneessa. Äitimme ystävystyivät ja7236Tahteja ja Luoteja osa 6
Yritin kaikin tavoin estellä häntä, mutta viimein luovutin. ”Hyvä on. Mennään”, totesin ja ohjasin Brianin yläkertaan. K4234