Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

8309

1. Kaiken Jumala sallii?

Taas hyvä esimerkki siitä, että Jumalaa ei yhtään kiinnosta se, että mitä hänen nimissään tehdään: http://www.iltalehti
    Herätysliikkeet
    37
    151
  2. Kuinka valheellinen maailmankuva pysyy pystyssä!

Päivän Helsingin Sanomat tarjoaa jutun, joka on suoraan kuin adventtikirkon varhaisvuosilta tehty, eli että miten ihmism
    Adventismi
    21
    151
  3. Siperiasta löytyi Jeesus

TV1 tarjoaa mielenkiintoisen dokumentin ihmisen uskonnollisista mielenliikkeistä tänään, kun sieltä tulee Siperian Jees
    Adventismi
    10
    150
  4. Lopun ajan ketju, osa 2

Koska Alexin avaus (Världen idag .. ) on mennyt aika pitkäksi ja keskustelupuu on sekava, avaan uuden ketjun, jossa vast
    Adventismi
    31
    150
  5. Jumalien ujous?

Tuli toista keskustelua ja sen sisältöä miettiessä mieleen sellainen asia, että miksi ihmeessä kaikki jumalat ovat kovin
    Adventismi
    16
    149
  6. Universumin ihmeitä

Tässä on viime aikoina kinasteltu mm. universumin ikuisuudesta ja rajattomuudesta yms asioista ja monilla palstalaisilla
    Kristinusko
    15
    148
  7. Rakas Alex, elintasokuilu

Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm
    Adventismi
    47
    148
  8. Oliko Jumalalla valinnanvaraa?

Yksi kysymys, joka on äärettömän tärkeä miettiessä jumalien olemassaoloa ja heidän oletettuja taikatemppujaan vaikkapa s
    Adventismi
    20
    146
  9. Millainen olisi kreationistinen maailma?

Laatukanava HBO:lla on alkanut uusi sarja, joka on herättänyt suuria tunteita. Se kuvaa maailmaa, jossa Jahven sana on l
    Adventismi
    6
    144
  10. Uskontojen tuho vuoteen 2041 mennessä

Guardian Express julkaisi uuden mielenkiintoisen tutkimuksen, että uskonnot muuttuvat tarpeettomiksi vuoteen 2041 mennes
    Adventismi
    14
    144
  11. Bushmannin välittämät hyvät profetiat

Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup
    Kristinusko
    0
    144
  12. Bushmannin hyvät profetiat II

Kuten jokainen palstalainen huomasi, minun Jumalalta henkilökohtaisesti saamani profetiat toteutuivat viime kuussa 100 %
    Adventismi
    18
    142
  13. Miksi Raamatun luonnonkäsitys on roskaa?

Minua on hiukan mietityttänyt se, että miksi Raamattu on roskaa kaikissa niissä ilmoituksissaan, jotka ovat luonnontiete
    Adventismi
    43
    142
  14. Miksi Jumalaa pitää palvoa?

Pyhin vastausta odotellessa siihen, miten tiedettä palvotaan, voinemme hetken keskustella siitä, miksi Jumalaa pitää pal
    Adventismi
    33
    142
  15. Dinosaurukset Heurekassa

Koska dinosaurukset ovat olleet palstalla tapetilla, laitetaanpa mainos oikeaan dinosaurustietoon. http://www.heureka.f
    Kristinusko
    6
    141
  16. Huomisen Jumala

Millaiseksi Jumalan pitäisi muuttua, jotta Jumala tarjoaisi jotain myös tulevaisuuden ihmisille? Nykyteologian mukaan m
    Adventismi
    44
    141
  17. Turha kuolema

Kaikki tietänevät Jumalan suunnitelmasta, jossa Jumala antaa palvojilleen anteeksi heidän syntinsä, mutta anteeksianto s
    Kristinusko
    58
    141
  18. Myöhästyneet Pettymys-päivän onnittelut!

Pitänee välillä kirjoittaa myös iloisia, adventtikirkon kannalta positiivisia kirjoituksia, eli paljon onnea Adventtikir
    Adventismi
    7
    140
  19. Historian turvallisin aika

Annetaanpa maailmanlopun odottajille taas hiukan uutta tietoa jota tarjoaa päivän Hesari, sillä me tiedämme, että pysyäk
    Adventismi
    42
    140
  20. Syrjäyttääkö uusi Jumala vanhat?

Hollanti on nyt viides maa, jossa Lentävän spaghettihirviön kirkko sai virallisen uskonnon aseman ja näin lentävä spaghe
    Adventismi
    54
    139