bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Kaiken Jumala sallii?
Taas hyvä esimerkki siitä, että Jumalaa ei yhtään kiinnosta se, että mitä hänen nimissään tehdään: http://www.iltalehti37151Kuinka valheellinen maailmankuva pysyy pystyssä!
Päivän Helsingin Sanomat tarjoaa jutun, joka on suoraan kuin adventtikirkon varhaisvuosilta tehty, eli että miten ihmism21151Siperiasta löytyi Jeesus
TV1 tarjoaa mielenkiintoisen dokumentin ihmisen uskonnollisista mielenliikkeistä tänään, kun sieltä tulee Siperian Jees10150Lopun ajan ketju, osa 2
Koska Alexin avaus (Världen idag .. ) on mennyt aika pitkäksi ja keskustelupuu on sekava, avaan uuden ketjun, jossa vast31150Jumalien ujous?
Tuli toista keskustelua ja sen sisältöä miettiessä mieleen sellainen asia, että miksi ihmeessä kaikki jumalat ovat kovin16149Universumin ihmeitä
Tässä on viime aikoina kinasteltu mm. universumin ikuisuudesta ja rajattomuudesta yms asioista ja monilla palstalaisilla15148Rakas Alex, elintasokuilu
Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm47148Oliko Jumalalla valinnanvaraa?
Yksi kysymys, joka on äärettömän tärkeä miettiessä jumalien olemassaoloa ja heidän oletettuja taikatemppujaan vaikkapa s20146Millainen olisi kreationistinen maailma?
Laatukanava HBO:lla on alkanut uusi sarja, joka on herättänyt suuria tunteita. Se kuvaa maailmaa, jossa Jahven sana on l6144Uskontojen tuho vuoteen 2041 mennessä
Guardian Express julkaisi uuden mielenkiintoisen tutkimuksen, että uskonnot muuttuvat tarpeettomiksi vuoteen 2041 mennes14144Bushmannin välittämät hyvät profetiat
Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup0144Bushmannin hyvät profetiat II
Kuten jokainen palstalainen huomasi, minun Jumalalta henkilökohtaisesti saamani profetiat toteutuivat viime kuussa 100 %18142Miksi Raamatun luonnonkäsitys on roskaa?
Minua on hiukan mietityttänyt se, että miksi Raamattu on roskaa kaikissa niissä ilmoituksissaan, jotka ovat luonnontiete43142Miksi Jumalaa pitää palvoa?
Pyhin vastausta odotellessa siihen, miten tiedettä palvotaan, voinemme hetken keskustella siitä, miksi Jumalaa pitää pal33142Dinosaurukset Heurekassa
Koska dinosaurukset ovat olleet palstalla tapetilla, laitetaanpa mainos oikeaan dinosaurustietoon. http://www.heureka.f6141Huomisen Jumala
Millaiseksi Jumalan pitäisi muuttua, jotta Jumala tarjoaisi jotain myös tulevaisuuden ihmisille? Nykyteologian mukaan m44141Turha kuolema
Kaikki tietänevät Jumalan suunnitelmasta, jossa Jumala antaa palvojilleen anteeksi heidän syntinsä, mutta anteeksianto s58141Myöhästyneet Pettymys-päivän onnittelut!
Pitänee välillä kirjoittaa myös iloisia, adventtikirkon kannalta positiivisia kirjoituksia, eli paljon onnea Adventtikir7140Historian turvallisin aika
Annetaanpa maailmanlopun odottajille taas hiukan uutta tietoa jota tarjoaa päivän Hesari, sillä me tiedämme, että pysyäk42140Syrjäyttääkö uusi Jumala vanhat?
Hollanti on nyt viides maa, jossa Lentävän spaghettihirviön kirkko sai virallisen uskonnon aseman ja näin lentävä spaghe54139