miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
RAAMATUN JUMALA HALUAA HYVÄÄ!
Ei ole Jumalan vika, jos ihmiset ensin ylenkatsovat raamatun ja Jumalan hyvät käskyt ja sitten pahaa tekevät; niin turha201417RISTIINNAULITSEMISEN ANSAINNEET
Kyllä vain, meistä jokainen minä mukaan luettuna olemme ansainneet sillä, että olemme rikkoneet Jumalan jokaisen hyvää t22416YKSINKERTAISINKIN SOLU ON ÄLYKKÄÄSTI SUUNNITELTU
Kyllä vain, yksinkertaisinkin yksittäinen solu on sellainen pakkaus, että se ei koskaan ole syntynyt itsestään, vaan on26399MINNE MENET ILMAN JUMALAA?
Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa! Et todellakaan voi mennä minnekään ilman Je22383OLETKO SYNTYNYT UUDESTI?
Joh.3:3 Jeesus vastasi sanoi hänelle. (Nikodeemukselle) >>Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti163376MEILLE ON VALEHDELTU ELÄMÄN SYNTYMISESTÄ MAAILMAAMME
Kyllä vain, meille on valehdeltu, että planeetallemme olisi vain jotenkin suotuisien olosuhteiden myötä syntynyt itsestä22372ETTE PYSTY SANOMAAN MITEN EVOLUUTIO ALKOI!
Yksinkertainen kysymys evoluutionisteille, kuinka elämä alkoi ja milloin? Mistä syntyi alkusolu, jos ketään ei ollut si27368JEESUS ON IHMEELLINEN!
Otsikkoni lisäksi Jeesuksessa on se piirre, että hän ei hallitse väkivoimalla eikä väkivallalla; ei vaikka hänessä on pa18365KANNATTAA OLLA USKOVAINEN!
Kyllä se vain niin on, että kantsii olla uskovainen niin ei joudu ikuiseen tulihelvettiin! Ja uskovainen pääsee kuoltua25342ETTEKÖ H-A-L-U-A YMMÄRTÄÄ?
Joka haluaa tulla ymmrtämään kuinka tämä maailmankaikkeus sai alkunsa, siis joka tosiaan haluaa, niin löytää Raamatun al40338MITEN SAADA PYHÄ HENKI
Tällä palstalla on eriskummallisia käsityksiä siitä, että kuinka voi saada Pyhän Hengen itseensä asumaan. Vaikka lapsika56308JUMALA RAKASTAA HELLUNTAILAISIA JA LUTERILAISIA
Kyllä vain Raamatun Jumala rakastaa suuresti helluntailaisia ja luterilaisia ja jopa jumalattomia, niitä jotka eivät tun29304TODISTELETTE
Te arvon ateistit kyllä todistelette kiivaastikin, että ei mukamas ole Jumalaa ja ei sitäkään Jumalaa josta Raamattu ope38294TIETÄMÄTTÖMÄT EVOLUTIONISTIT
Maapallon väkiluku on yksi tapa laskea maapallon ikää. Jeesuksen aikaan maapallon väkimäärä oli vain n. 1/4 miljardia. v40288LOPPUTULOS RATKAISEE
Kyllä vain, ateismin ja kristinuskon suurin ero ratkaistaan kuoleman jälkeen. Siis joka on elämänsä antanut Jeesukselle4287JUMALASUHDE OIKEIN
Kyllä vain, näitä joilla on Jumalasuhde oikein on eri uskonsuunnissa. On samantekevää on sitten vaikka helluntaissa, lut6284KUINKA TE USKALLATTE?
Kuinka te uskallatte olla evoluutionisteja ja uskomatta Jeesuskseen? Minä en aina kaan uskalla elää ilman Jeesusta ja u44277VALEHTELUSTA PALKITAAN
Kyllä vain, tiedemaailma palkitsee avokätisesti mitä enemmän joku opettaa virheellisiä järjenpäätelmiä ja pelkkiä arvauk16275JOKO USKOSSA SYÖTTE JA JUOTTE
Joko te palstan lukijat syötte Jeesuksen ruumista ja juotte Jeesuksen verta? Tämä on luovuttamatonta ja Jeesus itse Raa9272SATTUMA EI LUO
Ovatkohan evoluutionistit oikessa kaikkein keskeisimmissä väitteissään? Ensiksikin maailmankaikkeus suorastaan huutaa,112271