Vapaa kuvaus

Aloituksia

295

Kommenttia

1506

1. RAAMATTUA TULEE TOTELLA!

Kyllä se niin on, että Raamatun tekstit pitää asettaa kunniaan ja sen tekstejä pitää totella aina kun se on huomioon ott
    43
    236
  2. ELÄMÄ EI SYNTYNYT ITSESTÄÄN

Kyllä vain, maaplaneetalle elämä ei ole syntynyt itsestään ilman Jumalaa. Tämä on hyvin helppo osoittaa sillä yksinkert
    Ateismi
    35
    236
  3. MOLEMMAT KASTEET KÄYVÄT

Vaikka minä kirjoittaja olen enemmän uskoontulon myötä tapahtuvan kasteen kannalla, ne jotka taasen ovat vauvakasteen ka
    Kaste
    26
    236
  4. ISLAMIN VALTA

Tulee se päivä, jolloin Jeesus murskaa islamin vallan. Saman minkä Jeesus teki kommunismille, hän tulee tekemään islamil
    Yleistä islamista
    5
    235
  5. ON HIRVITTÄVÄ RIKOS!

Kun ihmiselle opetetaan, että Jeesus on Jumalan Poika, joka tuli maailmaan neitseen synnyttämänä ja hän kärsi rangaistuk
    Helluntailaisuus
    9
    234
  6. EVOLUUTIO??? =MAHDOTON!!!

Evoluutio siinä mittakaavassa, että sen kautta miljoonat eläin ja eliölajit olisivat sen kautta saaneet syntynsä on todi
    41
    227
  7. EVOLUUTIO GENEETTISESTI MAHDOTON

Voidaan ajatella, että toisiaan muistuttavat eliölajit ovat toisilleen sukua, mutta näin on tosi harvassa. Jumalahan loi
    38
    224
  8. SENSUROITU!

Tämä on terrorismipalsta ja terrorismista ei tänne saa kirjoittaa! Laitoin eilen tänne tekstin ISLAMILAINEN TERRORISMI=
    Terrorismi
    3
    222
  9. ISLAMIN VALTA TULLAAN MURTAMAAN!

Jouko Piho 3 t · ... Rick Ridingsin 24.10.2017 näkemä näky islamin tuomiosta Succat Hallelissa olleen ylistyksen a
    Yleistä islamista
    9
    222
  10. EIKÄ TARVITSE KITISTÄ...

Minä vain tulin sanomaan, ettei tarvitse olla akkamainen kitisijä, jos minä helvetistä varoitan. Suurin osa Raamatussa h
    Helluntailaisuus
    7
    220
  11. JEESUS ITKEE VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA

Valitettavasti monella on sellainen mielikuva Jeesuksesta, Jumalastamme, että hän pienimmästäkin syystä grillaa ihmisiä
    Helluntailaisuus
    16
    220
  12. JOS JUMALAA EI MUKAMAS OLISI?

Kertokaahan, että miten maapallollamme olisi elämää jos Raamatussa ilmoitettua Luoja-Jumalaa ei olisi? Ei ole elämää sy
    Ateismi
    29
    219
  13. JOUKKOMURHA

Valitan shokeeraavaa otsikkoa. Raamatussa on seuraavat paikat: Jesaja 13: 11. ja 12. 11. Minä kostan maanpiirille sen p
    Helluntailaisuus
    7
    219
  14. JUMALA LOI

Kyllä set nyt on vissi, että Jumala, Raamatun Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden, ja tiede voi sitten selittää mit
    39
    219
  15. JUMALA EI OLE VALEHTELIJA EIKÄ VÄHÄJÄRKINEN

Jumala haluaa totuutta salatuimpaan sakka, ja hänen luontonsa on, että kun hän on vain läsnä, niin ei kelpaa hänelle val
    24
    218
  16. MIKSI PUHUTTE PERÄTTÖMIÄ?

Miksi niin monet puhuvat perättömiä, että Jumalasta ei ole muka todisteita? Raamattu puhuu Jumalasta Luojana, ja sellai
    40
    217
  17. ATEISTIT SAAVAT KIITTÄÄ JUMALAA OLEMASSA OLOSTAAN

Aivan, ateistit saisivat olla kiitollisia Raamatussa ilmoitetulle Jumalalle, että ovat olemassa! Jumala ei vain ole luo
    Ateismi
    10
    217
  18. MITÄ IHMINEN KYLVÄÄ SITÄ HÄN NIITTÄÄ

Kyllä näin on, että millaisia hedelmiä kylvää, sellaisia saa sitten korjata. Jos sinä kylvät uskoa Jeesukseen ja teet h
    Ateismi
    119
    216
  19. HOMMA LAKKARISSA?

Eivät tunnu Eetu evokki ja Atte ateisti ajattelevan etujaan nokkaa pidemmälle! Ensiksikin Atte ja Eetu eivät ikäkuuna a
    39
    215
  20. NÄLÄHÄTÄ TULEE!

Tiedätteks, että olen aivan varma, että nälänhätä Suomessa on eräänä päivänä tosiasia! Tiedätteks, että leipä tulee Jum
    Helluntailaisuus
    16
    215