Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

1. JUMALAN TOTTELEMINEN TEKEE VAPAAKSI!

Jeesus sanoo raamatussa, että joka syntiä tekee on synnin orja. Ja tuo synti tarkoittaa pahoja töitä, jotka ovat tehty j
    46
    101
  2. VÄÄRIÄ JÄRJENPÄÄTELMIÄ

Kyllä te ateistit teette suurimman mokanne kun kuvittelette, että ei ole Jumalaa, siis teidän mielestänne ei ole Raamatu
    Ateismi
    36
    101
  3. HARRASTATKO RITUAALEJA

Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale
    Helluntailaisuus
    2
    100
  4. KORKEAT PANOKSET

Kyllä vain kun mitellään ateismin ja kristinuskon kesken, on olemassa korkeat panokset. Ateistien mielestä ihmisen olem
    Ateismi
    27
    99
  5. MIKSI JEESUS KÄRSI JA KUOLI?

Jeesus kärsi ja kuoli, ettei ketään joka häneen USKOO NIINKUIN Raamattu opettaa uskomaan tarvitse tuomita ikuisiksi ajoi
    Ateismi
    35
    99
  6. VALUVIRHE EVOLUUTIOTEORIASSA

Pahin vika evoluutioteoriassa on, että se yrittää selittää biodiversiteettimme ilman Jumalaa. Se on siis jumalaton teori
    156
    98
  7. KUOLEMA VOI YLLÄTTÄÄ

Luin Iltasanomista venäläismalli Janna Rasskazovan kuolemasta ja hän oli vasta 29 vuotias kuollessaan. Kuolema voi yllä
    Ateismi
    158
    98
  8. MEILLÄ ON RAAMATTU

Meillä on mistä lukea kuinka Jumala loi kaiken mitä tämä maaimankaikkeus sitten sisältääkin. Mutta vaikka Raamattu julis
    17
    96
  9. TUHLAAJAPOJAN TARINA

Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t
    Uskonnot ja uskomukset
    27
    93
  10. SAKRAMENTTEJA JUMALATTOMILLE?

Ei voi olla oikein, että kirkko jakaa sakramentteja jumalattomille, joilla ei ole yhtään mielenkiintoa kristillisyyteen
    Kristinusko
    5
    91
  11. JUMALATTOMILLE KAIKENLAISIA TEORIOITA...

Jotka eivät tunne Jumalaa ja jotkut eivät haluakaan tuntea Jumalaa, niin näiden pitää kehitellä mitä mielikuvitusrikkaam
    5
    91
  12. MOLEMMAT KASTEET KÄYVÄT

Vaikka minä kirjoittaja olen enemmän uskoontulon myötä tapahtuvan kasteen kannalla, ne jotka taasen ovat vauvakasteen ka
    Kaste
    26
    89
  13. YKSIKIN TOSIUSKOVA

Minä sanon, että yksikin tosiuskova on parempi kuin sata puolisydämistä, jotka autuaasti sekoittavat toden ja valheen, J
    21
    88
  14. AITOJA USKOVIA USKONSUUNNISSA!

Ei ole oikein tuomita ykskantaan, että esim. hellarit on hihhuleita ja pelastumattomia. ja ei sovi tuomita kaikkia minkä
    Kristinusko
    9
    87
  15. MEILENHALLINTAA OSA 2.

Osa 2."Koska Auringon jumala (ja hänen lukuisat sukulaisensa, mukaan lukien pojat ja vaimot), tuhansien vuosien palvonna
    1
    86
  16. MITÄ ATEISMI HYÖDYTTÄÄ?

Esitän tässä kysymyksen: Mitä ateismi hyödyttää? Missä on ateismin hyöty kun kuoleman jälkeen joutuu tulihelvettiin, ja
    Ateismi
    73
    86
  17. PARANEMINEN JUMALASTA?

Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa. Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen l
    Uskonnot ja uskomukset
    6
    84
  18. TIEDÄTTEKÖ TE

Tiedättekö, että Raamatussa ilmoitettu Taivaanisä ei ole yrmy ukko pilvenlaidalla, joka sieltä lähettelee mielivaltaisis
    Ateismi
    105
    84
  19. JUMALA RAKASTAA!

Joku voi ajatella, että kun maailma on näin ja täällä on tuhat ongelmaa niin Jumala ei rakasta, mutta asia on juuri päin
    Kristinusko
    0
    83
  20. KÄVELEVIÄ TODISTEITA JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ

Paatuneinkin ateisti joka ei usko minkäänlaiseen Jumalaan ensinkään sanoo kuintenkin olemassaolollaan seuraavaa: Hei ka
    Uskonnot ja uskomukset
    31
    81