miikanaahum

Aloituksia
268
Kommenttia
1466
JUMALAKO VALEHTELIJA?
Raamattu osoittaa, että sen ilmoittama Jumala on luoja, ja kaiken tämän mitä me nimitämme maailmankaikkeudeksi, sen alku35169LEUKOJA LOUSKUTATTE
Kyllä te ateistit louskutatte leukojanne sillä, että Raamattu on mukamas sieltä reiästä ja uskovat ovat tyhmiä ja turvau5169ITSEPÄ TIENAATTE HELVETIN KUN RAAMATTUUN ETTE USKO!
Itsepä te itsepintaiset evolutionistit tienaatte helvettiin paikkanne siten, että Raamatun ilmoitettuun sanaan usko! Ja23167MIKSI LYÖTTE HELLUNTAILAISIA
Kyllä vain moni täällä hellaripalstalla metsästää säälittä helluntailaisia. Ei ole oikein noin metsästää helluntailaisi39165MAAILMANKAIKKEUDEN LUOJA!?
Psalmi 147 jae 4. Raamatussa sanoo seuraavaa: HÄN ON MÄÄRÄNNY TÄHTIE LUVUN, HÄN KUTSUU NIITÄ KAIKKIA NIMELTÄ. Tämä hä38164ATEISTIT SAAVAT KIITTÄÄ JUMALAA OLEMASSA OLOSTAAN
Aivan, ateistit saisivat olla kiitollisia Raamatussa ilmoitetulle Jumalalle, että ovat olemassa! Jumala ei vain ole luo10162JUMALAKO VALEHTELISI?
Jumala on totuuden Jumala, ja haluaa totuutta salatuimpaan saakka! Kun nyt Jumala haluaa totuutta, niin hänkö olisi kir25157MUTAATIOMAANEILLE
Sellaisia mutaatioita ei ole koskaan tapahtunut, ainakaan mitenkään suuremmassa määrin, että ne olisivat todella muuttan27155EVOLUUTIO VAI LUOMINEN?
Tämän päivän nuoriso on psyykkisesti sairaampaa ja käyttää enemmän päihteitä kuin koskaan, materiaalisesta yltäkylläisyy29154ETTEKÖ TAJUA JEESUKSEN PÄÄLLE
Kyllä vain, ettekö tajua sen vertaa Jeesuksen päälle, että jos hän nyt tulisi tänne ruumiillisessa muodossa, niin ei hän8154MENEVÄT KASTEINEEN JA EHTOOLLISINEEN HELVETTIIN
Ikävä kyllä näitä on hellareissa ja luteriaisissa sekä muissakin, jotka ovat saaneet kasteen ja jopa useita ehtoollisia11152JEESUKSEN TUNTEMINEN ON LOTTOVOITTOA PAREMPI
Kyllä vain, jos voisi vaihtaa Jeesuksen tuntemisen ja suhteen häneen lottovoittoon, niin vaihtoa ei kannattaisi ikinä te6152JOS JUMALAA EI MUKAMAS OLISI?
Kertokaahan, että miten maapallollamme olisi elämää jos Raamatussa ilmoitettua Luoja-Jumalaa ei olisi? Ei ole elämää sy29150EIKÄ TARVITSE KITISTÄ...
Minä vain tulin sanomaan, ettei tarvitse olla akkamainen kitisijä, jos minä helvetistä varoitan. Suurin osa Raamatussa h7150ONKO SE NYT SITTEN NIIN KAMALAN VAIKEAA?
Nähtävästi se on eräille niin kamalan vaikeaa tunnustaa, että raamatun Jumalalla on sellainen mahti, että hän kykeni men52150MINÄ USKON
Minä uskon Raamatun Luomiskertomukseen sellaisena kuin se on varsinkin alkutekstissä on meille ilmoitettu. Uskon, että J44149TULI MIELEEN MIETELAUSE
Tähtiä voi Jumala sytyttää ja sammuttaa mielensä mukaan, mutta kaikkein vaikein ja työläin paikka Jumalalla mahtaa olla3149KASTE JA EHTOOLLINEN
Ei ole niin, että kun olet saanut nauttia kasteen ja ehtoollisen, että täten muka saat hokkuspokkus filiokkus kaikki syn27147MITÄ KUKIN SAA AIKAAN?
Minäpä kerron teille mitä itse kukin saa aikaan: Joka uskoo Jumalaan Raamatun opettamalla tavalla, saa aikaan uusia Raam31146USKOTTEKO JA TIEDÄTTEKÖ?
Tiedättekö, että kaikki mitä Raamattu sanoo sellaisia asioita, jotka voidaan tieteellisesti tutkia, niin noista kaikista19144