miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
JUMALAN TOTTELEMINEN TEKEE VAPAAKSI!
Jeesus sanoo raamatussa, että joka syntiä tekee on synnin orja. Ja tuo synti tarkoittaa pahoja töitä, jotka ovat tehty j46101VÄÄRIÄ JÄRJENPÄÄTELMIÄ
Kyllä te ateistit teette suurimman mokanne kun kuvittelette, että ei ole Jumalaa, siis teidän mielestänne ei ole Raamatu36101HARRASTATKO RITUAALEJA
Kyllä vain, kaste ja ehtoollinen ilman Jeesuksen tuntemista ja häneen uskomista, ovat täysin turhia rituaaleja, rituaale2100KORKEAT PANOKSET
Kyllä vain kun mitellään ateismin ja kristinuskon kesken, on olemassa korkeat panokset. Ateistien mielestä ihmisen olem2799MIKSI JEESUS KÄRSI JA KUOLI?
Jeesus kärsi ja kuoli, ettei ketään joka häneen USKOO NIINKUIN Raamattu opettaa uskomaan tarvitse tuomita ikuisiksi ajoi3599VALUVIRHE EVOLUUTIOTEORIASSA
Pahin vika evoluutioteoriassa on, että se yrittää selittää biodiversiteettimme ilman Jumalaa. Se on siis jumalaton teori15698KUOLEMA VOI YLLÄTTÄÄ
Luin Iltasanomista venäläismalli Janna Rasskazovan kuolemasta ja hän oli vasta 29 vuotias kuollessaan. Kuolema voi yllä15898MEILLÄ ON RAAMATTU
Meillä on mistä lukea kuinka Jumala loi kaiken mitä tämä maaimankaikkeus sitten sisältääkin. Mutta vaikka Raamattu julis1796TUHLAAJAPOJAN TARINA
Eräällä mihellä oli kaksi poika. Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: Isä anna minulle se osa tavaroista mikä minulle on t2793SAKRAMENTTEJA JUMALATTOMILLE?
Ei voi olla oikein, että kirkko jakaa sakramentteja jumalattomille, joilla ei ole yhtään mielenkiintoa kristillisyyteen591JUMALATTOMILLE KAIKENLAISIA TEORIOITA...
Jotka eivät tunne Jumalaa ja jotkut eivät haluakaan tuntea Jumalaa, niin näiden pitää kehitellä mitä mielikuvitusrikkaam591MOLEMMAT KASTEET KÄYVÄT
Vaikka minä kirjoittaja olen enemmän uskoontulon myötä tapahtuvan kasteen kannalla, ne jotka taasen ovat vauvakasteen ka2689YKSIKIN TOSIUSKOVA
Minä sanon, että yksikin tosiuskova on parempi kuin sata puolisydämistä, jotka autuaasti sekoittavat toden ja valheen, J2188AITOJA USKOVIA USKONSUUNNISSA!
Ei ole oikein tuomita ykskantaan, että esim. hellarit on hihhuleita ja pelastumattomia. ja ei sovi tuomita kaikkia minkä987MEILENHALLINTAA OSA 2.
Osa 2."Koska Auringon jumala (ja hänen lukuisat sukulaisensa, mukaan lukien pojat ja vaimot), tuhansien vuosien palvonna186MITÄ ATEISMI HYÖDYTTÄÄ?
Esitän tässä kysymyksen: Mitä ateismi hyödyttää? Missä on ateismin hyöty kun kuoleman jälkeen joutuu tulihelvettiin, ja7386PARANEMINEN JUMALASTA?
Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa. Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen l684TIEDÄTTEKÖ TE
Tiedättekö, että Raamatussa ilmoitettu Taivaanisä ei ole yrmy ukko pilvenlaidalla, joka sieltä lähettelee mielivaltaisis10584JUMALA RAKASTAA!
Joku voi ajatella, että kun maailma on näin ja täällä on tuhat ongelmaa niin Jumala ei rakasta, mutta asia on juuri päin083KÄVELEVIÄ TODISTEITA JUMALAN LUOMISTYÖSTÄ
Paatuneinkin ateisti joka ei usko minkäänlaiseen Jumalaan ensinkään sanoo kuintenkin olemassaolollaan seuraavaa: Hei ka3181