jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
mitkä kielet???
..mitkä kielet haluaisitte ehdottomasti oppia?.. mä halusiin oppii skotlannin murteen ja lehmänkielen..26880huuhaapalsta onneksi on..
..on aika hyvin säästynyt negatiiviselta hulluudelta sekä pällien agressiotsunameilta.. jotka vaivaavat useita suomikakk56875olispa vappu jo
..ku viime vapusta en muista mitään.. missä olin mitä tein?..on kuin muistissani olisi suuri musta aukko..17864viime yönä
..en saanut nukuttuu.. onneksi haltia tuli mukanaan viron vägevää.. onneksi koska en ole koskaan oikein oppinut juomaan19860mä jään rannalle..
..ruikuttaa..muut lähtee tropiikkiin..ehkä ensi syksynäs itten.. mutta jonnekin pitäs päästä perkele eikä tallinnanriste45848- 18846
olen ottaut
olen ottanut tänää hiuklan viinaa..hiukan aikaisin..kohta lähden lenkille alkoon ja ehkä ohiomenne sosialisoidun baariss6842zombie makkaroiden paluu
..tätä päivää oon pelännyt kuin kuuta nousevaa.. zombie makkarat lensivät jamaikalta kotiin .. hyh hyh ku onkin menneet41837hautasin imurin
..maan alle.. nyt juoksen pitkin seiniä.. miksikö? join kahvii ja sain jonkinlaisen kofeiinimyrkytyksen ...29832kävely veden alle
Ajattelin joku päivä kävellä tästä merenrannalta veden alle painokengillä sukelluskamppeet päällä. Kuinka pitkälle voi k11830mitä tänään
..mitä huomenna? saan rahaa maalauksesta ja kaveri ei oo ees vielä nähnyt sitä.. hoh..luottamus on suuremmoinen.. ihan j59829minä olen selvä
..näen kaiken kirkkaana.. hemmetin silinterin teko ei onnistunut.. nyt joudun menemään häntä koipien välissä kirppiksell22829mun pitäisi tämä tietää
..mutta kuinka kauan punaviini säilyy avattuna jääkaapissa?..korkkikorkki päällä..24827ajattelin mennä
..baariin hui vaikka onkin keskiviikko.. jos vapaita naisia..haluaa tutustua..oon AINAKIN klo 16.00-16.30 ajan hmmm bar8827jos on yläosattomissa
..näkyykö silloin pelkästään vain alaosa? tätä myäö miettii ja syö kasan perunalimppuvoileipiä..30824ykskin karvaperse
..istuu sohvalla ja kittaa mun kaljaa.. huomenna meenkin maaseudulle... LOMALLE.. ja joku saa pitää huoltan noista burma46823voe helevettiläinen
..olipa vinkee viikonloppu.. pari päivää koomassa..hauskaa.. uusia tuttavuuksia.. kunnes hauskuuS Loppui..ei ollu viiden24817ringringring
..katsottuani eilen sen loistavan leffan.. päätin sen jälkeen ottaa riskin ja katsoo yhden vanhan juopposekoiluleffan jo17815viiniruno
..olla sinisiivettärel viinikellari.. oll siellä pullo taikka pari.. lens siel.. varpune ja käki ja voi että mitä ne näk2814höyläättekö..
..sierainkarvanne?..itse oon todennut sen parhaimmaksi keinoksi päästä eroon nenäkarvoista.. tekniikka pitää tietysti ol13804