jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
pitäsköhä pistää pervokki
..levolle?.. noin puolitoista vuotta huuhailua ja mitä siitä on seurannu????????.. lisäkseni juttuni ovat kuivia kuin ke18721voi noita kiimaisia
..hassuja koiria.. näin kun yx nytkytti lahkeeseen.. hehe oikee doobermanni.. kun kaveri sanoi irrrrti.. niin koira vaan49719- 25710
siinä sitä taas
...ollaan.. sauna oli ihan kiva.. sit yks saatanan suklaatorttu..houkuttelu mutta SANO EI kova ei.. ja sit menin saunaa5710voiko merenneitoo
..lempii?..ja löytyykö niitä itämerestä tuosta rakkaasta sameasta sinileväaltaastamme????14708leijun
..pilvissä ja sukellan rakkauden valtamereen.. toivon mukaan en lyö päätäni pohjaan.. aurinko paistaa.. smurffit korja23706joulu nyt ohi on..
..on on..tonttulakkilaatikossa.. mitä nyt? kun joulu on päättynyt? princessaa kuunnellen...45700uhrijuhla
...tulee tänään.. en oo nähnyt mutta arvostettu kauhukellari kuulemma.. siinä on christopher lee.. pitänee katsoo..17699kuis pörisee?
..maalaus valmiina..tänään keittiönkaappeja purkaa.. huomenna työhaistattelu.. metsähiiriä ei oo näkyny.. ja eilinen bon25694matkalaulu
..rokkaa.. ens kesänä vaan soimaan kun mennään mökille.. ja olutta takapenkillä.. sit pervokkii pissattaa taas.. HYVÄ PM1691olut kasvattaa rintoja
..MIEHILLÄ.. näin mua perkele peloteltiin.. odotan nyt siis rintojeni kasvua mut oluesta en luovu..en sit millään.. autt10691eikös näin..
..että kun ihmiskehot hinkkaa toisiaan vasten sitä sähköö kahden ihmisen välill pitää syntyy pakostakin?.. mut yritäppä22691oi voi.. puhhhhh
..ompa taas raskasta..luukkuni näyttää jo ihan asuttavalta kunhan ensin kävi näin ja silloin kääntyi vatsanikin väärinpä28686osaanko kirjoittaa
..huuhaatyyliin?..,itse en tiedä.. yritän kovasti ..kaikki tämä yritys on tarkoituksenmukaista.. eli ainakin yritys hyvä26685sururuno huuhaamasennusnukseen..
..oi rakkaani et kirjoita.. ett soita.. et enää hiuksiani koita.. postini täynnä roskaa on.. laskuja ja muuta moskaa.. m11681himottaa taas niin..
..saatanasti juoda olutta.. varsinkin näin saunan jälkeen.. onnex on jääkaappi tyhjä oluesta..13679tässä sitä
..ollaan.. ilman rihmankiertämää keskustelemassa huuhaalla..ettekä te nää.. hähähähähähä.. vaikka katsotte ruutuuuu..vir16679- 25676
syntyykö talvi sillai..?
..ett jumala avaa pakastimen oven taivaassa?? ja kesä sillai.. kun saatana pistää saunan lämpii?11675apua..korvaani..
..on kasvanut sisäinen paine.. paise.. luulen että se on F:I:N:N:I.. nyt tunnen itseni teinipojaksi jälleen..18668