weha

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
212
Kommenttia
12428
- Sekaoppiset kaikki Jumalan lapsia?Hylätkää tollainen pyhä henki, joka opettaa monella tavalla... Pyhä Henki on näet totuuden Henki ja opettaa vain yhdell411052
- Sekaoppisista "suuntauksista"Teen tässä lyhyesti arvioinnin ns. puhdasoppisista kirkoista. Näitä yleisesti puhuttaessa on pienet luterilaiset tunnust811046
- Joh.3:5:Olen ilmanmuuta sillä kannalla, ettei kohta puhu kasteesta. Nikodeemuksen tapaus Uudestaan ylhäältä syntyminen Joh.471037
- Sekaoppiset suuntaukset:Teen tässä lyhyesti arvioinnin ns. puhdasoppisista kirkoista. Näitä yleisesti puhuttaessa on pienet luterilaiset tunnust491030
- HelluntaioppiLapset ja uskovien kaste Helluntaiseurakunnissa opetetaan, että usko syntyy Jumalan sanan kuulemisesta (Room. 10:17).18962
- Seurakuntaatulee uskoa. Minä uskon ja seurakunta-äiti taas opettaa Raamattua omilleen. Kaikki me muuten erehtyisimme. Tekin ulkopuo29940
- Sallinette VL-opetusta:Lapsen asemasta ps.87:5. Mutta Siionista sanotaan: "Joka-ainoa on syntynyt siellä." Sitä Korkein itse vahvana pitää. 610937
- Perisynnistä:Perisynnistä Raamattu opettaa, että pienet lapset syntyvät Jeesuksessa Kristuksessa ja heillä on elämä ja vanhurskaus.36924
- Ainoa välimies Jeesus"että Jeesus on ainoa välimies, Jumalan ja ihmisten välillä". Näinhän sitä on seuroissa opettu! Jeesus yksin on sovitta28918
- blokistaSiellä väitettiin mm. ettei Pyhän Hengen virkaa Raamatussa ole. Lopetin silloin lukemisen. Kuinka voisi olla avainten va12905
- Täällä jauhetaan pelkkääpaskaa ja vääriä asioita ja vääriä mielipiteitä. Mielipiteitä on myös melkein yhtä paljon kuin kirjoittajia...honkkeliss17903
- Olen miettinytmikä on todellinen syyni kuulua maassamme ns. vanhoillislestadiolaisuuteen. On vakaat Raamatulliset perusteet uskoa. ett86892
- KertakaikkiaanOlavi Voittosen opetukset esim. ehkäisykysymysessä oli "yhteisön" kannalta niin viisaat ja neuvokkaat, että ihan tippa s18887
- Kirkko-oppiaLaitan tämän tännekkin, jonka laitoin lestadiolaisten palstalle. Jospa synnyttäisi asiallista keskustelua. teologiaa H17881
- Voiko VL, osallistuaNikean uskontunnustukseen?, joka on myös apostolinen... Varmaan esim. lestadiolaisten ja ns. vapaiden suuntien on vaike13856
- Devout!Jätähän uskovaisten kanssa vänkääminen ja mene paikkakuntasi uskovaisten-seuroihin. Et häviä siisä mitään, vaan anna its14847
- Ihmeistä:Huonoja hedelmiä ovat tässä mm. ihmeet: Tälläista toimintaa löytyy maastamme, (etenkin ameriikasta tulleet vieraat opit21846
- Uudelleenkastajat ja VL:ät.Oli se ihmeellistä aikaa kun olin VL:ä. Ehkäpä Jumala antoi tuollaisen koettelemuksen. Olen huomannut, että VL:ä edustaa28839
- KysymysVoiko helluntailaiset esim. luterilaisessa kirkossa pelastua, vaikka on ns. uskova luterilainen? Mielenkiinnosta kysyn.19829
- Näin on opetettu kasteesta:On paljon väitteitä, ettei pienten lasten kastaminen olisi oikein. Usein keskustelut ovat, eipäs, juupas väittelyitä, jo44819