Martti Ahtisaari sai Nobelin rauhanpalkinnon! Kas ihmettä, kerrankin joku suomalainen saa tunnustusta maailmalla. Kyllä taas kelpaa! http://yle.fi/uutiset/
Mitäs palsallanorkoilijat ovat tehneet kesälomallaan? Itse kävin pari viikkoa Espanjassa ihmettelemässä, miten Madridissa ja Barcelonassa voi sataa kaatamalla ja olla alle 20 lämmintä, vaikka uutiset kertovat 45 asteen …
Luottofemakkomme Zombbari teki eilen maan mauttoman aloituksen, johon näköjään moni itsensärakastaja tarttuikin. Kaikesta huolimatta mittari näyttää jo nyt yli 800 viestiä, osa hapatukseen osallistumattomilta naisilta. …
Uskotko, että on mahdollista muuttaa kumppaniaan haluamaansa suuntaan? Jos, niin millaisissa asioissa? Ovatko muutokset todennäköisesti pysyviä?
Kävin Rouva Ratikan kanssa päiväkävelyllä ja näimme kahden naisen kävelevän käsi kädessä ja suutelevan välillä. Aloin miettimään, milloin olen nähnyt moisen näyn viimeksi. Siitä on vuosia. Sen sijaan homopareja tulee va…
Tulipa mieleeni tässä lomaviikkoa viettäessäni, että onko teillä töissä kiire? Minä kun olen tällainen vähätöinen ihminen, kuten kaikki palstaa seuranneet varmaan ovat jo huomanneetkin. Mitenkäs te muut: Otattteko kanta…
Merkillistä kerrassaan. Keskimäärin 51 viikkoa vuodesta on liian kylmää ja enemmistö ihmistä toivoisi lämmintä ja auringonpaistetta. Ja sen kerran kun se tulee, samaiset ihmiset valittavat, että helteellä on yllätys, yl…
Rouva Ratikka esitti juuri viheliäisen kysymyksen, johon tarvitsen studiojoukkueen apua: Kuurothan voivat ajaa autoa siinä kuin kaikki muutkin. Mutta miten kuurojen ajo-opetus hoidetaan? Eikö ole liikenneturvariski ajaa…
Idea kirjoitukseeni tuli tuosta "Kilttejä miehiä ei halua enää kukaan" aloituksesta. Erityisesti moni raitis ja baareja vierastava tuntuu valittavan, ettei kumppania löydy. Wikipedia väittää, että naisista täysraittiita…
Tämähän se onkin oikeastaan oikea palsta tälle aloitukselle. Tälläkin palstalla naiset ovat useamman kerran toivoneet, että miehet kysyisivät suoraan, jos ovat vailla pelkkää seksiä. Pois kaikki pillupalkalla höpöttämin…
Olen ihmetellyt viikon puheenaihetta, eli miesten alistamista ja kiusaamista parisuhteessa. Palstallahan väitetään, että vain väkivaltaiset, pettävät ja naisia alistavat miehet kiinnostavat naisia. Samaan aikaan tiedotu…
Jatkuva vitutus on vaarallista, kuten allaoleva linkki kertoo. Niinpä kysynkin, että vituttaako ja jos, niin kuinka paljon? http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030715294326_uu.shtml
Usein kuulee sanottavan, että baarit on vain sinkuille. Ja että kun on löytänyt elämänkumppanin itselleen, ei baarit enää huvitakaan. Tai jos sinne varattu menee, niin on vierasta vailla. Moni vielä sanoo, ettei baareis…
Tasaisin väliajoin täällä provotaaan ja potkitaan lapsettomia. En ole vieläkään keksinyt, mikä motiivi näissä kirjoituksissa on. No pahansuopuus tietysti, mutta miksi juuri tästä asiasta? Ehkä niillä onnistutaan jotakut…
Olin tänään kummitytön kanssa Linnanmäellä. Vähän hirvitti aamutuimaan iltaisen turinatiimeilyn ja kaljoittelun jälkeen, joten pistin varoiksi oksennuspussin shortsien taskuun. Löinkin monta kärpästä yhdellä iskulla. En…
Joku kirjoitti täällä taannoin, että minä olen nousukas. Aikani mietittyäni tulin johtopäätökseen, että kaveri oli aivan oikeassa. Minä olen nousukas. Ja sehän on yleisen mielipiteen mukaan halventava ominaisuus ihmises…
1. Millainen huumori vetoaa sinuun? 2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? 3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et?
Palstalla ollaan taas suu vaahdossa huolissaan köyhistä ja syrjäytyneistä. Vaaditaan tulonsiirtoja sun muuta. Jotkut ovat ehdottaneet ratkaisuksi kansalaispalkkaa, jolloin ei erikseen tarvitsi anoa muita tukia. Tuen suu…
Uutisissa on koko päivä kohkattu suomalaisten arvoista. Testaa itsesi. Oliko tulos odotettu? Itse yllätyin lopputuloksesta. http://yle.fi/uutiset/mika_jakaa_kansaa_vertaa_itseasi_arvokoneessa_muuhun_suomeen/7009328#/alo…
Onko ihmisellä Suomessa valita asuinpaikkansa? Katselen tässä toisella silmällä A-zoomia, jossa kerrotaan Lapp(a tai i)laisten oikeudesta yhdenmukaisiin palveluihin. Jos minä saan sydärin tai Rouva Ratikka synnyttäisi, …