Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

1. Minä olen vanhanaikainen

Pidän siitä kun miehet avaavat minulle oven ja ovat kohteliaita. Minä siivoan, leivon ja olen ehtoisa emäntä... Meidän p
    50 plus
    18
    832
  2. Kuumuus

väsyttää. Ei jaksa oikein mitään. Tunnin urakka mansikkamaalla ja veto pois.. alkaako tässä ikä vaikuttaa jo?! Täytän el
    50 plus
    12
    830
  3. Voi kun en löydä

aloitusta jossa kirjoittajan psykölogiksi lukeva jälkikasvun edustaja oli kommentoinut jonkun kirjoitustyyliä. Oisin kat
    50 plus
    6
    764
  4. Minulla on

flunssa. Syysflunssa. Pitäisi lääkitä, vaan mikä on paras konsti. Ätshii...toivottavasti ei tarttunut. Paraneeko flunssa
    50 plus
    9
    748
  5. oivallus

siitä kuinka onnekas olenkaan ollut, kun minulla on ollut rinnallani mies, jonka jälkien siivoaminen ärsyttää ja joka jä
    50 plus
    7
    679
  6. Asiakaspalvelu

Ostin eilen rintaliivit. Myyjä oli äärettömän ystävällinen ja palveluhenkinen mutta siitä hermostuin kun liivejä sovitel
    50 plus
    12
    640
  7. Vihaista tekstiä

olen saanut tänään lukea. Ihan niinkuin näillä kirjoituksilla olisi kirjaamattomat mutta jumalattoman tärkeät säännöt, j
    50 plus
    8
    635
  8. olkaa varovaisia

Klapikoneiden ja muiden kanssa. Mieheni makailee Tampereella sairaalassa odotellen leikkausta kun pisti raukka kätensä s
    50 plus
    7
    626
  9. haluaisin

leipoa rapeita tankomaisia....crispin..tai mikä ihme se nimi nyt olikaaan. Tuleeko kellekään ahaa-elämystä. Ilman nimeä
    50 plus
    7
    592
  10. Hyvää lauantaiaamua

Olen herännyt jo kuudelta. Ja nyt olen töissä. Ihanaa, olen löytänyt töitä... rallallaa. Ei haittaa lauantain heräämiset
    50 plus
    14
    588
  11. Kertokaa

mikä on paras tapa saada tahtonsa lävitse... millaisia keinoja itse käytät!?
    50 plus
    15
    579
  12. ubuntu asennus

Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt
    Käyttöjärjestelmät
    4
    567
  13. Sunnuntaina

tuli 50 vuotta täyteen. Lauantaina oli tyttäreni ja vävyni järjestäneet yllätysbileet yhdelle mökille. Ystäviä ja sukula
    50 plus
    7
    556
  14. joululahja

naiselle keksii vaikka mitä joululahjoja mutta mies... kyllä on vaikea tapaus. Mitä te keksitte puolisoanne yllättääksen
    50 plus
    11
    534
  15. Vielä tässä iässä

ilmenee kiusaamista. Olen mukana kyläyhdistystoiminnassa ja meillä on aika hirmu puheenjohtajana. Hän johtaa laumaansa d
    50 plus
    6
    508
  16. Toivon

että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on
    50 plus
    12
    500
  17. Minua harmittaa

kun en eilen terassilla uskaltautunut karaokeen. Kynnys on korkea. Ääntä löytyy ja nuottikorva on mutta uskallus puuttuu
    50 plus
    7
    485
  18. Silmät on sielun peili

sanotaan. Tässä muodostuu kirjoitusten perusteella kuva siitä, ketkä on mukavia ja ketkä ei. Kenellä on huumorintajua ja
    50 plus
    1
    481
  19. Sunnuntai

Ihana herätä kiireettömään sunnuntaihin.Lunta maassa, eikä mihinkään kiirettä. Miten vietät sunnuntaisi ja kenen kanssa.
    50 plus
    10
    466
  20. tein suklaakakun

Tein äitienpäivää varten suklaakaakun ja laitoin sen pakastimeen... äitienpäivänä saa painonvartijoiden pisteet huutia j
    50 plus
    4
    442