satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Minä olen vanhanaikainen
Pidän siitä kun miehet avaavat minulle oven ja ovat kohteliaita. Minä siivoan, leivon ja olen ehtoisa emäntä... Meidän p18832Kuumuus
väsyttää. Ei jaksa oikein mitään. Tunnin urakka mansikkamaalla ja veto pois.. alkaako tässä ikä vaikuttaa jo?! Täytän el12830Voi kun en löydä
aloitusta jossa kirjoittajan psykölogiksi lukeva jälkikasvun edustaja oli kommentoinut jonkun kirjoitustyyliä. Oisin kat6764Minulla on
flunssa. Syysflunssa. Pitäisi lääkitä, vaan mikä on paras konsti. Ätshii...toivottavasti ei tarttunut. Paraneeko flunssa9748oivallus
siitä kuinka onnekas olenkaan ollut, kun minulla on ollut rinnallani mies, jonka jälkien siivoaminen ärsyttää ja joka jä7679Asiakaspalvelu
Ostin eilen rintaliivit. Myyjä oli äärettömän ystävällinen ja palveluhenkinen mutta siitä hermostuin kun liivejä sovitel12640Vihaista tekstiä
olen saanut tänään lukea. Ihan niinkuin näillä kirjoituksilla olisi kirjaamattomat mutta jumalattoman tärkeät säännöt, j8635olkaa varovaisia
Klapikoneiden ja muiden kanssa. Mieheni makailee Tampereella sairaalassa odotellen leikkausta kun pisti raukka kätensä s7626haluaisin
leipoa rapeita tankomaisia....crispin..tai mikä ihme se nimi nyt olikaaan. Tuleeko kellekään ahaa-elämystä. Ilman nimeä7592Hyvää lauantaiaamua
Olen herännyt jo kuudelta. Ja nyt olen töissä. Ihanaa, olen löytänyt töitä... rallallaa. Ei haittaa lauantain heräämiset14588- 15579
ubuntu asennus
Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt4567Sunnuntaina
tuli 50 vuotta täyteen. Lauantaina oli tyttäreni ja vävyni järjestäneet yllätysbileet yhdelle mökille. Ystäviä ja sukula7556joululahja
naiselle keksii vaikka mitä joululahjoja mutta mies... kyllä on vaikea tapaus. Mitä te keksitte puolisoanne yllättääksen11534Vielä tässä iässä
ilmenee kiusaamista. Olen mukana kyläyhdistystoiminnassa ja meillä on aika hirmu puheenjohtajana. Hän johtaa laumaansa d6508Toivon
että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on12500Minua harmittaa
kun en eilen terassilla uskaltautunut karaokeen. Kynnys on korkea. Ääntä löytyy ja nuottikorva on mutta uskallus puuttuu7485Silmät on sielun peili
sanotaan. Tässä muodostuu kirjoitusten perusteella kuva siitä, ketkä on mukavia ja ketkä ei. Kenellä on huumorintajua ja1481Sunnuntai
Ihana herätä kiireettömään sunnuntaihin.Lunta maassa, eikä mihinkään kiirettä. Miten vietät sunnuntaisi ja kenen kanssa.10466tein suklaakakun
Tein äitienpäivää varten suklaakaakun ja laitoin sen pakastimeen... äitienpäivänä saa painonvartijoiden pisteet huutia j4442