relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Naiset raiskasivat miehiä -pakottivat-seksiin-jokaisen-kanssa
-He pysäyttivät auton ja pakottivat minut seksiin jokaisen kanssa ja useita kertoja kondomeja käyttäen. Kun he lopettiva26944tää ei kuulu petelle,
mut kiinnostaako teitä muita miehiä tekniikka ja koneet yhtään? Vai onko koko elämä yhtä tunteiden vuoristorataa?43931Sinkkuuden selittely?
Tuli mieleen tosta zombbarin ja rapiskarpalon alotuksesta, että miks pitää selitellä sinkkuuttaan, ja mikä siihen ajaa?9895Tuoksutko vai haisetko?
Naiselle on kuulemma kaikkein vaikeinta tottua niihin kaikenmailman hajuihin mitä miehestä lähtee. Ku miehet kuulemma ha25876- 14876
Mieli ei mahdu aivoihin.
Yliopistolehti 1/2009 Pelkillä aivoilla ei voi ajatella. Näin sanoo aivotutkimusyksikön tutkimusjohtajana Teknillisessä25873Miten sanotaan Vietnamiksi
'ovi kiinni' tai 'pidä ovi suljettuna'. Ristus ku eilöydy mistään, tai minä en osaa idioottina etsiä oikeista paikoista12860Ajanhukkaa.
Kaikille nyt jotka jäitte ihmettelemään mun mun omaa elämää koskevien kommenttien loppumista, ni teille on ajanhukkaa va34851Mä oon miettiny(omg)
Eikö oo jännä juttu, että sivistystä, älykkyyttä ja viisautta niin kovasti peräänkuulutetaan. Mut sitteku pitäis määrite40850Nainen, vähimmäisvaatimuksesi?
Sain juuri kuulla, et täytän avokkini miehelle asettamat vaatimukset: a) olen hengissä b) olen olemassa c) en hakkaa d)23834No joko on laihdutuskuurit päällänsä?
Sellaasta se joulu teettää. Itse en oo kuurilla, vaikka neljä kiloa tuliki lisää.26831Nainen!
Tulipas vaan tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että osaatko hemmotella miestäsi? Ja miten sen teet? Ts. onko sinulla25830Koska olet käynyt kirkossa viimeksi?
Ja jätetään häät, hautajaiset, rippijuhlat ja ristiäiset suosista pois.20830Jaa, se olis sit niinku lauantai.
Meinaatko hakata F5:sta koko illan palstalla, vai jotakin muuta?10829- 30818
Mä oon sitä mieltä,
että pöytäkone varustettuna langattomalla näppiksellä ja hiirellä on läppäriä parempi. Saamari, että kone käy välil kuum25815- 28811
Olen kuullut naisten puhuvan
miehistä keskenään, tai jommankumman miehestä, että jos teil menee poikki, ni hän ottaa sen sitte. Miehen logiikallani e22797- 19780
haa haa,
nussiinpa äsköön akalta aivot pellolle. Kuinka moni muu on tehny saman näin naintipäivän kunniaksi? (ei siis mun akkaa25778