relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Pari pähkinää.
Koska tässä hiljattain kuoli Suomen vanhin ihminen? Miten vanhana ja mitä sukupuolta? Kuinka vanha on nykyään Suomen van15668Jos olisit kunnallisvaaliehdokas,
tulevissa kunnallisvaaleissa ja tarkotuksesi olis päästä läpi, ni mikä olis sun vaalislogani? Sitku aatellaan, että mit27657Muovipussi mainettaan parempi,
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/01/789643 Kusetus ympäristöteknologialla ja viherpiiperr36656Mut hei!
Ei sil väliä ole. Eihän oo? Nyt mä meen baariin(akka käski). Siis, mä tykkään kaikista teistä. Ja kyllä te kaikki(ainak10653- 14643
- 18633
Kuka uskoo maailmanloppuun?
Mikä sen loppullisen tuhon aiheuttaa jos joku siihen uskoo? Tai, ihminenhän se oletettu syy on, jos siihen uskoo, mut mi23629Olis kännianalyyseja hetken päästä
tarjolla. Haluaako joku? Katotaan akan kans BB ja sen jälkeen käydään kirkolla hakemas mulle tupakkia, sitten mä varmaa115628- 18626
- 21611
Kestääkö miehinen itsetuntosi,
jos naisesi tai tyttöystäväsi ajaa paremmin autoa kuin sinä? Katsoin vain eilen tytärtäni kun se ajeli pellolla autolla37611'Huoratakin saa, mutta
jäljet ei saa haista.' Kyllä nykyajan miehet on tyhmiä, kun ne huoraa julkisesti. Istutaan jossain kasinolla huorat pol7609Saatko nauttia vonkauksen
hedelmistä parisuhteessa? Vai saatko siitä vaan korkeintaan vaan seksiä, jos sitäkään? Kysymys on oletusarvoisesti mieh15609- 17602
Miks näemme ufoja?
Tää teksti sopii tälle palstalle niinku nenä päähän. Vois myös kysyä, että miksi näät sitä yhtä ja samaa tyyppiä joka te46599Mikäs tilanne?
Näyttäs tulevan komia viikonloppu. Meinaatteko panna? Mä meinaan, ja sitte heti koko viikonlopun, sisällä ja ulkona. Huh8598Okei,
99 naista on selvästi keskitasoa parempia kokkeja, mutta 1 mies on näitä naisia parempi, johtopäätös: Miehet ovat parem31598Oisko tää paLSTA ilman mitään?
Oisko tää pälsta ilman meitä yhtään mitään erikoista? Sanokaa ny. mUn mielestä ei olis. Kaikki wanhat...on se hienoa. M15597Ihmisen monet eri kasvot.
Miksi, tai mikä on se asia mihin eri ihmiset teihin ihastuu? Onko se eri asia eri ihmisten kanssa, vai ihastuuko kaikki9591Nonii, jatketaanhan asiasta.
Onko linnanjuhlissa näkyny ketään hyvännäköstä naista? Ts. oliko pantavia naisia kutsuttuna?9591