haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Häilyvä raja
Millainen on maailma katsoen korkeuksista tuntematta kipua veden kiirivää liplatusta ihollani sormien puristumista so36800Welcome ...
Kaamosyö yö joka kehräsi kuun pimeys puhui puut ja maan. Murenevia mykkiä hetkiä yksin viipyvien katseiden kaipausta40796Odota minua
jotkut ovat väittäneet että tuuli ja pilvet tuoksuu hiljaisuus on hirvittävää meteliä korville ja ettei ihminen kykene28796Haavoitettu
Kukaan muu ei nähnyt sitä samanlaisin silmin huuruista lasista rakkautta. Eikä kenenkään sydän tuntenut samaa tuskaa i25795Sinä siellä, minä täällä
Kuinka paljon minun on aukaistava itseäni myönnettävä kulkeneeni niin montaa väärää tietä kerrottava halu syntyä uude26789Mitä jälkeesi jäi
Vain hetki siitä kun olit vielä tässä kädenojennuksen ja tuoksuni päässä ihosi nukasta ihollani. Suljen korvani tuul22787Rakkauden kiteytys
yönkuningatar sitruunapuu ja mustarastas puhkeavat yöllä hehkua, tuoksua ja elämisen suuri riemu luonnon ihmeitä kaikki22779Katsot ohitseni
Sinä sanoit ” silmäni kostuvat Sinuun niin uskon ” Tietäisitpä vain päivieni karhean kiertokulun muistojeni intohimo19768Kuultua
Aamu on katkonut yön tummat ja viileät säikeet räväyttänyt taivaan hehkuvaan liekkiin. Vielä on vapaata vettä viimeist30751Sielu puhuu
Se on ahdistanut minua orjantappuroiden puristuksella asuttanut tuskan taskuihini saanut epätoivossani tempomaan tunt28751Päivänsäde ja Menninkäinen
Uupumaton on valo se taittaa hämärän hämyltä siivet virkistää voipuneet mykät ruusut ja liljat. Minut repäistiin pim28744Ajan hammas
Olen kasvanut arkisista haavoistani astunut varjoista valoon syli täynnä kaipausta. Odottiko minua aamuissani eilen kuk47742Kiertokulkua
Järjetön kuvitelma että minussa olisi sisäistä saati ulkoista kauneutta vuosikymmenten vastoinkäymisten jälkeen. Kevät30741Paikkasi elämässä
Yritän suojella itseäni piilossa kaikkien katseilta uupuneena kun jokainen ruumiinjäseneni tietää paikkansa nyt liiank26739Kotikyläni suru
Trakedia joka eilen tapahtui synnytti äärettömän surun. Kymmenissä sadoissa kodeissa koettiin kauhunhetket pelättiin10738Orvon laulu
Sopeudunko maiseman yksinäisyyteen niin kuin viileiden unieni hiekkaan varisseiden kuparisten lehtien kuuraan. Raitoj27737Kenties, kenties
Satuttava lumenhiljainen aamu posket hehkuu ja nimeämätön kaipaus herää. Ikävä eläviin ääniin astioiden kilahteluun y34737En pyydä paljon
En ole sama kuin eilen ja mietin kuinka paljon raudanmakuisena sielu voi ottaa ja antaa. Kuin minua ei olisikaan eik38736Lohdutuksen laulu
Hetkinä jolloin kipu lyö vahvimmin ohimoille se herää ikävä valkoiseen hietarantaan jossa oli niin helppoa unohtua m32734Luomistyöstä
Tiedän mitä on olla satama yksinäinen tummina roikkuvien pilvien usva ja roudasta rahiseva hiekka kaiuton, kaiuton as32733