Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. Häilyvä raja

Millainen on maailma katsoen korkeuksista tuntematta kipua veden kiirivää liplatusta ihollani sormien puristumista so
    Kirjallisuus
    36
    800
  2. Welcome ...

Kaamosyö yö joka kehräsi kuun pimeys puhui puut ja maan. Murenevia mykkiä hetkiä yksin viipyvien katseiden kaipausta
    Rakkausrunot
    40
    796
  3. Odota minua

jotkut ovat väittäneet että tuuli ja pilvet tuoksuu hiljaisuus on hirvittävää meteliä korville ja ettei ihminen kykene
    Rakkausrunot
    28
    796
  4. Haavoitettu

Kukaan muu ei nähnyt sitä samanlaisin silmin huuruista lasista rakkautta. Eikä kenenkään sydän tuntenut samaa tuskaa i
    Rakkausrunot
    25
    795
  5. Sinä siellä, minä täällä

Kuinka paljon minun on aukaistava itseäni myönnettävä kulkeneeni niin montaa väärää tietä kerrottava halu syntyä uude
    Rakkausrunot
    26
    789
  6. Mitä jälkeesi jäi

Vain hetki siitä kun olit vielä tässä kädenojennuksen ja tuoksuni päässä ihosi nukasta ihollani. Suljen korvani tuul
    Rakkausrunot
    22
    787
  7. Rakkauden kiteytys

yönkuningatar sitruunapuu ja mustarastas puhkeavat yöllä hehkua, tuoksua ja elämisen suuri riemu luonnon ihmeitä kaikki
    Rakkausrunot
    22
    779
  8. Katsot ohitseni

Sinä sanoit ” silmäni kostuvat Sinuun niin uskon ” Tietäisitpä vain päivieni karhean kiertokulun muistojeni intohimo
    Rakkausrunot
    19
    768
  9. Kuultua

Aamu on katkonut yön tummat ja viileät säikeet räväyttänyt taivaan hehkuvaan liekkiin. Vielä on vapaata vettä viimeist
    Rakkausrunot
    30
    751
  10. Sielu puhuu

Se on ahdistanut minua orjantappuroiden puristuksella asuttanut tuskan taskuihini saanut epätoivossani tempomaan tunt
    Rakkausrunot
    28
    751
  11. Päivänsäde ja Menninkäinen

Uupumaton on valo se taittaa hämärän hämyltä siivet virkistää voipuneet mykät ruusut ja liljat. Minut repäistiin pim
    Rakkausrunot
    28
    744
  12. Ajan hammas

Olen kasvanut arkisista haavoistani astunut varjoista valoon syli täynnä kaipausta. Odottiko minua aamuissani eilen kuk
    Rakkausrunot
    47
    742
  13. Kiertokulkua

Järjetön kuvitelma että minussa olisi sisäistä saati ulkoista kauneutta vuosikymmenten vastoinkäymisten jälkeen. Kevät
    Rakkausrunot
    30
    741
  14. Paikkasi elämässä

Yritän suojella itseäni piilossa kaikkien katseilta uupuneena kun jokainen ruumiinjäseneni tietää paikkansa nyt liiank
    Rakkausrunot
    26
    739
  15. Kotikyläni suru

Trakedia joka eilen tapahtui synnytti äärettömän surun. Kymmenissä sadoissa kodeissa koettiin kauhunhetket pelättiin
    Rakkausrunot
    10
    738
  16. Orvon laulu

Sopeudunko maiseman yksinäisyyteen niin kuin viileiden unieni hiekkaan varisseiden kuparisten lehtien kuuraan. Raitoj
    Rakkausrunot
    27
    737
  17. Kenties, kenties

Satuttava lumenhiljainen aamu posket hehkuu ja nimeämätön kaipaus herää. Ikävä eläviin ääniin astioiden kilahteluun y
    Rakkausrunot
    34
    737
  18. En pyydä paljon

En ole sama kuin eilen ja mietin kuinka paljon raudanmakuisena sielu voi ottaa ja antaa. Kuin minua ei olisikaan eik
    Rakkausrunot
    38
    736
  19. Lohdutuksen laulu

Hetkinä jolloin kipu lyö vahvimmin ohimoille se herää ikävä valkoiseen hietarantaan jossa oli niin helppoa unohtua m
    Rakkausrunot
    32
    734
  20. Luomistyöstä

Tiedän mitä on olla satama yksinäinen tummina roikkuvien pilvien usva ja roudasta rahiseva hiekka kaiuton, kaiuton as
    Rakkausrunot
    32
    733