Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. "Uskotko, että joku lukee ajatuksiasi?"

Kuten olen palstalle kertonut, kauan sitten, että uskontieni päättyi psykiatriseen hoitoon. Kerran sain eteeni paperin,
    Helluntailaisuus
    29
    121
  2. "Joka ottaa vastaan minut, vastaanottaa Hänet, joka on minut lähettänyt."

tapahtui Juudean Betlehemissä: Joosef näki unessa enkelin, joka käski ottaa Marian vaimoksi ja tulevalle lapselle täytyi
    Helluntailaisuus
    0
    118
  3. ATEISTIN MIELIPIDE

Jeesusta ei ole ollut. Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Uskotte vain koska teille on OPETETTU koulussa ja muualla,
    Kristinusko
    29
    118
  4. nyt mä teen sen kun

ovat ehdottaneet: tunnustan virallisesti että uskon Jeesukseen. Menen tänään kirkkoonkin.
    Kristinusko
    0
    117
  5. Vakava syytös jumalanpilkasta minulle

Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil
    Helluntailaisuus
    22
    117
  6. miten määritellään sana"uskovainen"?

Mä oon tosi vihainen nyt. Erehdyin pitämään uskovaisena ihmistä joka a)käy töissä b)hänellä on monta samanikäistä(lue y
    Helluntailaisuus
    1
    114
  7. Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.

Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luom
    Helluntailaisuus
    0
    113
  8. Lihallinen Jeesus

Jeesus on lihallinen elikkä syntinen ja nyt elää taivaassa ja on Jumalan adjutantti. Hän ei ole Jumalan poika niin kuin
    Helluntailaisuus
    10
    107
  9. Kaksi leiriä

Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko
    Helluntailaisuus
    40
    106
  10. "Oiskohan ollut hellari?"

Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte
    Helluntailaisuus
    18
    106
  11. Ristiuni mietityttää

Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker
    Helluntailaisuus
    4
    106
  12. Tie taivaaseen.

Oletko koskaan pettynyt ihmis-suhteissasi? Oletko ollut huolissasi siitä, että kun avaudut lähimmäisellesi, tämä ei ymmä
    Helluntailaisuus
    0
    103
  13. Johanneksen evankeliumi

Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks
    Helluntailaisuus
    0
    102
  14. Jos tulisin uskoon

uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.
    Helluntailaisuus
    5
    101
  15. Vesittyykö ns Jumalan Sana,

jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla
    Helluntailaisuus
    35
    100
  16. En saisi uskoa Jumalaan

se hulluutta ammattiauttajien mielestä! Mulle on annettu kaavake jossa kysyttiin "koetko että sinua tarkkaillaan?" N
    Helluntailaisuus
    21
    100
  17. Paastoan raamatun kanssa, helluntailaisittain.

Olen aiemminkin tehnyt aloituksen paastosta. Pääsin noin 78 kiloon, missä olen nyt, ja tarkoituksena on olla viisi päivä
    Helluntailaisuus
    8
    98
  18. huumevalistustyötä.

maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä
    Helluntailaisuus
    1
    97
  19. Uskoontulo

Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se
    Helluntailaisuus
    20
    97
  20. Miksi anteeksiantoon

tarvitaan veriuhri?
    Helluntailaisuus
    46
    97