auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
"Uskotko, että joku lukee ajatuksiasi?"
Kuten olen palstalle kertonut, kauan sitten, että uskontieni päättyi psykiatriseen hoitoon. Kerran sain eteeni paperin,29121"Joka ottaa vastaan minut, vastaanottaa Hänet, joka on minut lähettänyt."
tapahtui Juudean Betlehemissä: Joosef näki unessa enkelin, joka käski ottaa Marian vaimoksi ja tulevalle lapselle täytyi0118ATEISTIN MIELIPIDE
Jeesusta ei ole ollut. Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Uskotte vain koska teille on OPETETTU koulussa ja muualla,29118nyt mä teen sen kun
ovat ehdottaneet: tunnustan virallisesti että uskon Jeesukseen. Menen tänään kirkkoonkin.0117Vakava syytös jumalanpilkasta minulle
Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil22117miten määritellään sana"uskovainen"?
Mä oon tosi vihainen nyt. Erehdyin pitämään uskovaisena ihmistä joka a)käy töissä b)hänellä on monta samanikäistä(lue y1114Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.
Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luom0113Lihallinen Jeesus
Jeesus on lihallinen elikkä syntinen ja nyt elää taivaassa ja on Jumalan adjutantti. Hän ei ole Jumalan poika niin kuin10107Kaksi leiriä
Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko40106"Oiskohan ollut hellari?"
Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte18106Ristiuni mietityttää
Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker4106Tie taivaaseen.
Oletko koskaan pettynyt ihmis-suhteissasi? Oletko ollut huolissasi siitä, että kun avaudut lähimmäisellesi, tämä ei ymmä0103Johanneksen evankeliumi
Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks0102Jos tulisin uskoon
uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.5101Vesittyykö ns Jumalan Sana,
jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla35100En saisi uskoa Jumalaan
se hulluutta ammattiauttajien mielestä! Mulle on annettu kaavake jossa kysyttiin "koetko että sinua tarkkaillaan?" N21100Paastoan raamatun kanssa, helluntailaisittain.
Olen aiemminkin tehnyt aloituksen paastosta. Pääsin noin 78 kiloon, missä olen nyt, ja tarkoituksena on olla viisi päivä898huumevalistustyötä.
maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä197Uskoontulo
Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se2097- 4697