Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Tie taivaaseen.

    Oletko koskaan pettynyt ihmis-suhteissasi? Oletko ollut huolissasi siitä, että kun avaudut lähimmäisellesi, tämä ei ymmä
    Helluntailaisuus
    0
    98
  2. Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.

    Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luom
    Helluntailaisuus
    0
    97
  3. Johanneksen evankeliumi

    Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks
    Helluntailaisuus
    0
    97
  4. Kaksi leiriä

    Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko
    Helluntailaisuus
    40
    97
  5. Jos tulisin uskoon

    uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.
    Helluntailaisuus
    5
    96
  6. Vihaako jumala homoja`?

    Ainakin vanhassa testamentissa se kehoittaa kivittämään homot. Millä perusteella te ette sitä tee mutta osan jakeesta o
    Helluntailaisuus
    82
    96
  7. Ristiuni mietityttää

    Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker
    Helluntailaisuus
    4
    95
  8. Vesittyykö ns Jumalan Sana,

    jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla
    Helluntailaisuus
    35
    93
  9. Hyvää iltaa!

    Hema ja muu väestö! Miten käännyttäisit minut? Uskoa tarvitaan jos haluaa nauttia sen tuomasta turvallisuuden tunteest
    Helluntailaisuus
    109
    92
  10. Kirkko ja ihminen

    Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    91
  11. Paastoan raamatun kanssa, helluntailaisittain.

    Olen aiemminkin tehnyt aloituksen paastosta. Pääsin noin 78 kiloon, missä olen nyt, ja tarkoituksena on olla viisi päivä
    Helluntailaisuus
    8
    91
  12. Moikka taas...

    pitkästä aikaa. Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule
    Helluntailaisuus
    6
    91
  13. huumevalistustyötä.

    maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä
    Helluntailaisuus
    1
    89
  14. Uskoontulo

    Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se
    Helluntailaisuus
    20
    89
  15. Miksi anteeksiantoon

    tarvitaan veriuhri?
    Helluntailaisuus
    46
    89
  16. Jeesuksen historiallisuus

    Mitä todisteita on siitä että Jeesus on joskus elänyt ja on tehnyt ihmeitä?
    Helluntailaisuus
    14
    89
  17. Syyt käydä hellaripalstalla?

    Ties mones kerta se taas oli kun sanoin etten ole täällä kirjoittamassa siksi että olisin kiinnostunut uskonasioista ja
    Helluntailaisuus
    10
    84
  18. "Oiskohan ollut hellari?"

    Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte
    Helluntailaisuus
    18
    83
  19. Jo nyt on ******* taas!

    Missä mun lähetyskäsky-ketju on?
    Helluntailaisuus
    1
    81
  20. Pyhän Hengen ilta

    Eilen. Oli kamalaa kun puhuttiin syöpäpotilaasta jonka keuhkosyöpä oli edennyt ja mitään ei ole tehtävissä. Tuntui kuin
    Helluntailaisuus
    36
    80