Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6785

1. nyt mä teen sen kun

ovat ehdottaneet: tunnustan virallisesti että uskon Jeesukseen. Menen tänään kirkkoonkin.
    Kristinusko
    0
    119
  2. Vakava syytös jumalanpilkasta minulle

Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil
    Helluntailaisuus
    22
    119
  3. Kirkko ja ihminen

Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    117
  4. 90kg.-81kg saavutettu

Puolipaastolla eli itsekurilla. .syön klo11-klo11,yhden aterian päivässä. Nyt tavoitteena 81.3kg-73.0 kg..20.3 mennessä
    Paasto
    10
    117
  5. Vesittyykö ns Jumalan Sana,

jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla
    Helluntailaisuus
    35
    115
  6. Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.

Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luom
    Helluntailaisuus
    0
    113
  7. Moikka taas...

pitkästä aikaa. Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule
    Helluntailaisuus
    6
    112
  8. "Oiskohan ollut hellari?"

Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte
    Helluntailaisuus
    18
    111
  9. Ristiuni mietityttää

Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker
    Helluntailaisuus
    4
    111
  10. Tie taivaaseen.

Oletko koskaan pettynyt ihmis-suhteissasi? Oletko ollut huolissasi siitä, että kun avaudut lähimmäisellesi, tämä ei ymmä
    Helluntailaisuus
    0
    109
  11. Lihallinen Jeesus

Jeesus on lihallinen elikkä syntinen ja nyt elää taivaassa ja on Jumalan adjutantti. Hän ei ole Jumalan poika niin kuin
    Helluntailaisuus
    10
    108
  12. "Et ole uskossa"

Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto
    Helluntailaisuus
    0
    107
  13. Kaksi leiriä

Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko
    Helluntailaisuus
    40
    107
  14. Paastoan raamatun kanssa, helluntailaisittain.

Olen aiemminkin tehnyt aloituksen paastosta. Pääsin noin 78 kiloon, missä olen nyt, ja tarkoituksena on olla viisi päivä
    Helluntailaisuus
    8
    106
  15. Johanneksen evankeliumi

Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks
    Helluntailaisuus
    0
    105
  16. Jos tulisin uskoon

uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.
    Helluntailaisuus
    5
    103
  17. Uskoontulo

Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se
    Helluntailaisuus
    20
    101
  18. "Jumalan rakkaus"

Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu
    Helluntailaisuus
    1
    101
  19. Uudestisyntymä

Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä
    Helluntailaisuus
    135
    101
  20. Lightning star, missäolet?

Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u
    Helluntailaisuus
    17
    101