Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Löysin

    tuolta toiselta palstalta tällaisen linkin... Täältä pääset kyllä varmuudella heti poies. Sopii hyvin helluntailaisuutee
    Helluntailaisuus
    1
    79
  2. En saisi uskoa Jumalaan

    se hulluutta ammattiauttajien mielestä! Mulle on annettu kaavake jossa kysyttiin "koetko että sinua tarkkaillaan?" N
    Helluntailaisuus
    21
    79
  3. Peukkupaikka 27.11.2015

    Room.13:1-4 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, hän
    Kristinusko
    34
    77
  4. (blondin) vakava profetia

    No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u
    Helluntailaisuus
    3
    77
  5. Sam Andreevitsille!

    Usko Jeesukseen.
    Helluntailaisuus
    1
    76
  6. Palauta Murtsi-67 se ketju koska olet

    palauttanut muidenkin kirjoituksia!
    Helluntailaisuus
    0
    75
  7. Peukkupaikka Tapaninpäivänä -15

    Uusi elämä Room.12:1-2 Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehoitan teitä, veljet:Antakaa koko elämänne pyhäksi ja e
    Helluntailaisuus
    35
    74
  8. "Jumalan rakkaus"

    Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu
    Helluntailaisuus
    1
    73
  9. Tänään

    käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen
    Helluntailaisuus
    11
    72
  10. Mikä on....

    Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.
    Helluntailaisuus
    57
    72
  11. Pelastus j Hema

    Täällä toivotaan joukoittain että nimmari hema pelastuu- On tunteet pinnassa ja monta yhtä vastaan. Eräskin kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    71
  12. Alkuräjähdys

    Mitä Raamatussa sanotaan alkuräjähdyksestä?
    Helluntailaisuus
    150
    70
  13. 90kg.-81kg saavutettu

    Puolipaastolla eli itsekurilla. .syön klo11-klo11,yhden aterian päivässä. Nyt tavoitteena 81.3kg-73.0 kg..20.3 mennessä
    Paasto
    10
    69
  14. Hei taas......

    Mitä kuuluu? Minä olen alkanut tutkimaan raamattua.uuden maailman käännöstä.vanha raamattukin käy.Mieheni eläessä tämä e
    Kristinusko
    202
    68
  15. Kirkkoreissu

    Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa. Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni
    Helluntailaisuus
    16
    68
  16. Peukkupaikka 23.1.2016

    Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul
    Helluntailaisuus
    17
    66
  17. Nikin vaihto

    Vaihdan takaisin auroraboreallikseen.
    Helluntailaisuus
    4
    65
  18. Päivän paasto ja laihdutusta

    Kirjoitin viestin nimmarilla unikukka73, ja tein ratkaisevia kirjotusvirheitä. Enää ei ole unikukkamainen olo, kun läske
    Paasto
    6
    64
  19. Peukkupaikat 13.12.15

    Ensiksi onnea itselleni, täytän tänään, Lucian päivänä 42vuotta. On kaksi tapaa suhtautua syntymäpäiviin:1. täytyy surr
    Helluntailaisuus
    21
    61
  20. Peukkupaikka 21.4.17

    Jes.52:1-3 Herää, Siion, herää, pukoeudu voimaasi, pue yllesi loistavat vaatteet, pyhä kaupunki Jerusalem. Koskaan enä
    Helluntailaisuus
    1
    60