Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

1. Jos tulisin uskoon

tulisiko minusta samalla naispappien ja homojen vihaaja?
    Helluntailaisuus
    47
    160
  2. Kari Mäkinen

piti hämmästyttävän hyvän puheen. Tunnistin itseni hänen sanoistaan kun hän sanoi iloitsevansa sateenkaariporukan kanssa
    Helluntailaisuus
    20
    158
  3. (blondin) vakava profetia

No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u
    Helluntailaisuus
    3
    155
  4. "Oiskohan ollut hellari?"

Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte
    Helluntailaisuus
    18
    154
  5. Paasto kaksi viikkoa.

Ekan viikon tavoitteet ja muu ohjelma: 1.tänään siivousta 77'5kg 2.77, kg melkeinjoka päivä siivousta AA 3.76,5 ti 4.7
    Paasto
    14
    153
  6. onko uskovaiset ns.vapaata riistaa ja miksi

Oon vihainen tän palstan jeesushuora yms.kirjotuksista joissa uskovaa pilkataan epäsuorasti ja aika suoraankin ja miksi?
    Helluntailaisuus
    2
    151
  7. ATEISTIN MIELIPIDE

Jeesusta ei ole ollut. Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Uskotte vain koska teille on OPETETTU koulussa ja muualla,
    Kristinusko
    29
    148
  8. Kirkko ja ihminen

Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    148
  9. Yleisesti käytettyjä käsitteitä

Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?
    Helluntailaisuus
    66
    145
  10. "Joka ottaa vastaan minut, vastaanottaa Hänet, joka on minut lähettänyt."

tapahtui Juudean Betlehemissä: Joosef näki unessa enkelin, joka käski ottaa Marian vaimoksi ja tulevalle lapselle täytyi
    Helluntailaisuus
    0
    145
  11. Vesittyykö ns Jumalan Sana,

jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla
    Helluntailaisuus
    35
    145
  12. "Et ole uskossa"

Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto
    Helluntailaisuus
    0
    145
  13. Kun olin uskossa

rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c
    Helluntailaisuus
    18
    142
  14. Ristiuni mietityttää

Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker
    Helluntailaisuus
    4
    142
  15. En saisi uskoa Jumalaan

se hulluutta ammattiauttajien mielestä! Mulle on annettu kaavake jossa kysyttiin "koetko että sinua tarkkaillaan?" N
    Helluntailaisuus
    21
    140
  16. Uskoontulo

Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se
    Helluntailaisuus
    20
    139
  17. Vakava syytös jumalanpilkasta minulle

Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil
    Helluntailaisuus
    22
    139
  18. Tällä palstalla kerran

Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to
    Helluntailaisuus
    7
    138
  19. Alkuräjähdys

Mitä Raamatussa sanotaan alkuräjähdyksestä?
    Helluntailaisuus
    150
    138
  20. Uudestisyntymä

Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä
    Helluntailaisuus
    135
    137