Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. huumevalistustyötä.

maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä
    Helluntailaisuus
    1
    96
  2. (blondin) vakava profetia

No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u
    Helluntailaisuus
    3
    96
  3. 90kg.-81kg saavutettu

Puolipaastolla eli itsekurilla. .syön klo11-klo11,yhden aterian päivässä. Nyt tavoitteena 81.3kg-73.0 kg..20.3 mennessä
    Paasto
    10
    95
  4. Moikka taas...

pitkästä aikaa. Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule
    Helluntailaisuus
    6
    95
  5. Kirkko ja ihminen

Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    94
  6. Mikä on....

Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.
    Helluntailaisuus
    57
    93
  7. Syyt käydä hellaripalstalla?

Ties mones kerta se taas oli kun sanoin etten ole täällä kirjoittamassa siksi että olisin kiinnostunut uskonasioista ja
    Helluntailaisuus
    10
    93
  8. "Jumalan rakkaus"

Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu
    Helluntailaisuus
    1
    92
  9. Jo nyt on ******* taas!

Missä mun lähetyskäsky-ketju on?
    Helluntailaisuus
    1
    91
  10. Löysin

tuolta toiselta palstalta tällaisen linkin... Täältä pääset kyllä varmuudella heti poies. Sopii hyvin helluntailaisuutee
    Helluntailaisuus
    1
    84
  11. Alkuräjähdys

Mitä Raamatussa sanotaan alkuräjähdyksestä?
    Helluntailaisuus
    150
    83
  12. Peukkupaikka 27.11.2015

Room.13:1-4 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, hän
    Kristinusko
    34
    82
  13. Sam Andreevitsille!

Usko Jeesukseen.
    Helluntailaisuus
    1
    81
  14. Palauta Murtsi-67 se ketju koska olet

palauttanut muidenkin kirjoituksia!
    Helluntailaisuus
    0
    80
  15. Tänään

käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen
    Helluntailaisuus
    11
    80
  16. Peukkupaikka Tapaninpäivänä -15

Uusi elämä Room.12:1-2 Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehoitan teitä, veljet:Antakaa koko elämänne pyhäksi ja e
    Helluntailaisuus
    35
    79
  17. Peukkupaikka 23.1.2016

Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul
    Helluntailaisuus
    17
    76
  18. Kun olin uskossa

rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c
    Helluntailaisuus
    18
    75
  19. Kirkkoreissu

Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa. Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni
    Helluntailaisuus
    16
    75
  20. Pelastus j Hema

Täällä toivotaan joukoittain että nimmari hema pelastuu- On tunteet pinnassa ja monta yhtä vastaan. Eräskin kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    75