auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6785
nyt mä teen sen kun
ovat ehdottaneet: tunnustan virallisesti että uskon Jeesukseen. Menen tänään kirkkoonkin.0119Vakava syytös jumalanpilkasta minulle
Nimeltä mainitsematon mieskirjoittaja syytti minua jumalanpilkasta. Hän kirjoitti että vaikka en usko jumalaan silti pil22119Kirkko ja ihminen
Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi111790kg.-81kg saavutettu
Puolipaastolla eli itsekurilla. .syön klo11-klo11,yhden aterian päivässä. Nyt tavoitteena 81.3kg-73.0 kg..20.3 mennessä10117Vesittyykö ns Jumalan Sana,
jos sitä siteeraa esm.uskosta luopunut, taikka ateisti, taikka agnostikko. Ilmeisesti näin on: koko ns jumalan sanalla35115Päivän Sana, Ilmestyskirjasta.
Luvusta 3:" Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:"Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luom0113Moikka taas...
pitkästä aikaa. Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule6112"Oiskohan ollut hellari?"
Kävin autollani supermarketissa. Pihalla mies istui autossa, auton ovi apposen auki, ja toinen jalka ulkona. Se kuunte18111Ristiuni mietityttää
Uni oli kolmivaiheinen ja sillä oli minulle tarkoitus: opin hyväksyntää sotasankareita kohtaan ja uskovia kohtaan. Ker4111Tie taivaaseen.
Oletko koskaan pettynyt ihmis-suhteissasi? Oletko ollut huolissasi siitä, että kun avaudut lähimmäisellesi, tämä ei ymmä0109Lihallinen Jeesus
Jeesus on lihallinen elikkä syntinen ja nyt elää taivaassa ja on Jumalan adjutantti. Hän ei ole Jumalan poika niin kuin10108"Et ole uskossa"
Miltä tämä kuulostaa sinusta uskovainen. Kysymystäni inspiroi jouko ja mikko. Kuka sinua on kyseenalaistanut? Taisto0107Kaksi leiriä
Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko40107Paastoan raamatun kanssa, helluntailaisittain.
Olen aiemminkin tehnyt aloituksen paastosta. Pääsin noin 78 kiloon, missä olen nyt, ja tarkoituksena on olla viisi päivä8106Johanneksen evankeliumi
Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks0105Jos tulisin uskoon
uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.5103Uskoontulo
Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se20101"Jumalan rakkaus"
Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu1101Uudestisyntymä
Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä135101Lightning star, missäolet?
Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u17101