auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
huumevalistustyötä.
maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä196(blondin) vakava profetia
No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin u39690kg.-81kg saavutettu
Puolipaastolla eli itsekurilla. .syön klo11-klo11,yhden aterian päivässä. Nyt tavoitteena 81.3kg-73.0 kg..20.3 mennessä1095Moikka taas...
pitkästä aikaa. Tällä välin, kun en ole kirjoittanut tänne olen mm.lukenut nettilukiossa evoluutiostsa. Minusta ei tule695Kirkko ja ihminen
Hurruuttelin eilen kovaa vauhtia kirkon ohi. Näin sen kivisen aidan päällä istumassa miehen. "Jollain sitä on aikaa", mi194Mikä on....
Jumalan tahto kohdallani ja miten sen saa tietää.rukous ei auta, olen nyt pyytänyt sitä srk:ssa.5793Syyt käydä hellaripalstalla?
Ties mones kerta se taas oli kun sanoin etten ole täällä kirjoittamassa siksi että olisin kiinnostunut uskonasioista ja1093"Jumalan rakkaus"
Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu192- 191
Löysin
tuolta toiselta palstalta tällaisen linkin... Täältä pääset kyllä varmuudella heti poies. Sopii hyvin helluntailaisuutee184- 15083
Peukkupaikka 27.11.2015
Room.13:1-4 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, hän3482- 181
- 080
Tänään
käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen1180Peukkupaikka Tapaninpäivänä -15
Uusi elämä Room.12:1-2 Jumalan armahtavaan laupeuteen vedoten kehoitan teitä, veljet:Antakaa koko elämänne pyhäksi ja e3579Peukkupaikka 23.1.2016
Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul1776Kun olin uskossa
rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c1875Kirkkoreissu
Olin taas pitkästä aikaa kirkossa muutaman ystäväni kanssa. Kesken saarnan tunsin kuinka joku kosketti minua hiusteni1675Pelastus j Hema
Täällä toivotaan joukoittain että nimmari hema pelastuu- On tunteet pinnassa ja monta yhtä vastaan. Eräskin kirjoitti075