Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

1. Parasta ihmisessä

On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?
    Kristinusko
    6
    63
  2. 3.peukkupaikka 6.10.15

Heprea 1.7 Enkeleistä hän sanoo näin-hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekeiksi.
    Helluntailaisuus
    0
    63
  3. Haukotus !!

Voi että tätä palstaa.
    Uskonnot ja uskomukset
    44
    62
  4. Jouko!!!vastaappas

Olen laittanut sullejo ainakin viisi kysymystä!
    Helluntailaisuus
    1
    62
  5. Ihmisarvo

Moraali ja ihmisarvo. Miksi ihmisarvosta pitää keskustella? Jokaisella ihmisellä se on. Miksi on olemassa sana"ihmisar
    Helluntailaisuus
    1
    60
  6. 2.peukkupaikka

Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin
    Helluntailaisuus
    0
    60
  7. Ei ole pakko

Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.
    Helluntailaisuus
    2
    59
  8. Miten Jeesus sanoisi

Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jost
    Helluntailaisuus
    54
    59
  9. Hurmos ja viha

Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    58
  10. Peukkupaikka 24.11.2015

Miten tämä on selitettävissä: "Luuk22:54 Pietari kieltää Jeesuksen. He vangitsivat Jeesuksen ja veivät hänet mukanaan
    Helluntailaisuus
    5
    58
  11. peukkupaikka sunnntai 25.10.15

"Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt
    Helluntailaisuus
    1
    57
  12. Suhteeni helluntaiuskoon.

Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he
    Helluntailaisuus
    18
    56
  13. Uskovaisten taka-ajatukset

Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    64
    56
  14. Jumala on raukkaus ?

^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .
    Helluntailaisuus
    0
    55
  15. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    55
  16. Jumala ja uskovaiset

Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään. Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei ni
    Helluntailaisuus
    17
    54
  17. Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita

http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä
    Helluntailaisuus
    11
    54
  18. Rakas jumala,(rukous)

uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev
    Helluntailaisuus
    26
    54
  19. Blondi ja wikipedia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta
    Helluntailaisuus
    23
    53
  20. RAAMATULLINEN paasto osa 2

Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku
    Helluntailaisuus
    4
    52