auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Parasta ihmisessä
On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?6633.peukkupaikka 6.10.15
Heprea 1.7 Enkeleistä hän sanoo näin-hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekeiksi.063- 4462
- 162
Ihmisarvo
Moraali ja ihmisarvo. Miksi ihmisarvosta pitää keskustella? Jokaisella ihmisellä se on. Miksi on olemassa sana"ihmisar1602.peukkupaikka
Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin060Ei ole pakko
Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.259Miten Jeesus sanoisi
Kun minulla on taas yksi pultsari joka aamulla kokouksen aikaan oli soittanut. Myöhemmin tarkistin oliko esm.saanut jost5459Hurmos ja viha
Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses2258Peukkupaikka 24.11.2015
Miten tämä on selitettävissä: "Luuk22:54 Pietari kieltää Jeesuksen. He vangitsivat Jeesuksen ja veivät hänet mukanaan558peukkupaikka sunnntai 25.10.15
"Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt157Suhteeni helluntaiuskoon.
Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he1856Uskovaisten taka-ajatukset
Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse6456Jumala on raukkaus ?
^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .055Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?
Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu355Jumala ja uskovaiset
Mahdollista jumalaa minua vastaan ei ole mitään. Uskovaiset taas ovat tällä palstalla minulle niin pirullisia ettei ni1754Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita
http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä1154Rakas jumala,(rukous)
uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev2654Blondi ja wikipedia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta2353RAAMATULLINEN paasto osa 2
Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku452