auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Hurmos ja viha
Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses2226Suhteeni helluntaiuskoon.
Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he1826Peukkupaikka
"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav126Jouko liitelee pilvilinnoissa ja
puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että026LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014
Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme625Blondi ja wikipedia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta2324Rakas jumala,(rukous)
uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev2624Peukkupaikka
2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei024Peukkupaikka 22.10.15
Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?424peukkupaikka sunnntai 25.10.15
"Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt124Helluntailainen rukousjono
aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa2023Evoluutio ei sulje pois
muiden kuin kristinuskon jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Raamatun luomiskertomuksen, sijaisuhrin tarpeellisuuden4923Yx petetty-nikin kirjoitukset
on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.823Raamattu on
erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan18233.peukkupaikka
"Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään on yhä pimeydessä."023Ihanaa! Jumala auttoi...
Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän422Millä perusteella jumalanne on hyvä?
Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit1022Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?
Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu322Raamatun avioliittolaki
Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanss222Peukkupaikka 24.10.15
Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava022