Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. Parasta ihmisessä

On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?
    Kristinusko
    6
    36
  2. Jouko!!!vastaappas

Olen laittanut sullejo ainakin viisi kysymystä!
    Helluntailaisuus
    1
    35
  3. Miten tämä uusi käytäntö palstalla?

Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin
    Helluntailaisuus
    6
    35
  4. Uskovaisten taka-ajatukset

Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    64
    34
  5. Peukkupaikka 18.1.2016

Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin
    Helluntailaisuus
    3
    34
  6. Testi

testi
    Helluntailaisuus
    0
    33
  7. Kahden tulen välissä:

ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min
    Helluntailaisuus
    4
    33
  8. Raamattu on

erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan
    Helluntailaisuus
    18
    32
  9. 1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
    Helluntailaisuus
    0
    32
  10. Peukkupaikka 22.10.15

Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?
    Helluntailaisuus
    4
    32
  11. Hurmos ja viha

Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    30
  12. Blondi ja wikipedia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta
    Helluntailaisuus
    23
    30
  13. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    30
  14. Ei tule mitään...

Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost
    Helluntailaisuus
    14
    30
  15. RAAMATULLINEN paasto osa 2

Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku
    Helluntailaisuus
    4
    29
  16. Helluntailainen rukousjono

aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa
    Kristinusko
    20
    29
  17. Kysymys uskovaisille:

Mitä sinulle tulee mieleen sanasta "rauha"?
    Helluntailaisuus
    23
    29
  18. Suhteeni helluntaiuskoon.

Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he
    Helluntailaisuus
    18
    29
  19. Peukkupaikka

"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav
    Helluntailaisuus
    1
    29
  20. 2.paukkupaikka 6.10.15

Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m
    Helluntailaisuus
    1
    29