Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Jouko liitelee pilvilinnoissa ja

    puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että
    Helluntailaisuus
    0
    18
  2. Parasta ihmisessä

    On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?
    Kristinusko
    6
    18
  3. 2.paukkupaikka 6.10.15

    Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m
    Helluntailaisuus
    1
    17
  4. Peukkupaikka 18.1.2016

    Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin
    Helluntailaisuus
    3
    17
  5. Kysymys uskovaisille:

    Mitä sinulle tulee mieleen sanasta "rauha"?
    Helluntailaisuus
    23
    16
  6. Suhteeni helluntaiuskoon.

    Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he
    Helluntailaisuus
    18
    16
  7. Kun olin uskossa

    rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c
    Helluntailaisuus
    18
    16
  8. Peukkupaikka 18.2.2016

    Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti
    Helluntailaisuus
    0
    16
  9. Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill

    Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo
    Helluntailaisuus
    0
    16
  10. Helluntailainen rukousjono

    aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa
    Kristinusko
    20
    15
  11. Mikon ja baptistien omituinen oppi

    Että pitäisi ero ottaa nykyisestä aviopuolisostani jonka kanssa olemme olleet 11 vuotta ja edelleen onnellisia ollaan ky
    Helluntailaisuus
    2
    15
  12. Peukkupaikka 8.12.2015

    Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks
    Helluntailaisuus
    7
    15
  13. Antakaa jeesulle vapaus.

    Älkää repikö sitä joka suuntaan. Se on jo nyt ihan rikki ja mielisairas koko jeesu. Jeesu ei tahdo teidän rukouksianne
    Helluntailaisuus
    0
    14
  14. Millä perusteella jumalanne on hyvä?

    Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit
    Helluntailaisuus
    10
    14
  15. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

    Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    14
  16. Mitä eroa on

    raamatulla ja jumalalla? hih.
    Helluntailaisuus
    29
    14
  17. Älykkyys ei ole tittelistä kiinni

    Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju
    Helluntailaisuus
    23
    14
  18. Peukkupaikka 24.10.15

    Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava
    Helluntailaisuus
    0
    14
  19. Peukkupaikka 29.10.2015

    1.Kor.1:11-13 Olen nimittäin saanut kuulla Khloen väeltä että teillä, veljeni, on keskenänne riitoja. Tarkoitan sitä, e
    Helluntailaisuus
    1
    14
  20. Peukkupaikka 7.1.2016

    Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli
    Helluntailaisuus
    0
    14