Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Hurmos ja viha

Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    26
  2. Suhteeni helluntaiuskoon.

Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he
    Helluntailaisuus
    18
    26
  3. Peukkupaikka

"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav
    Helluntailaisuus
    1
    26
  4. Jouko liitelee pilvilinnoissa ja

puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että
    Helluntailaisuus
    0
    26
  5. LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014

Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme
    Helluntailaisuus
    6
    25
  6. Blondi ja wikipedia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta
    Helluntailaisuus
    23
    24
  7. Rakas jumala,(rukous)

uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev
    Helluntailaisuus
    26
    24
  8. Peukkupaikka

2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei
    Helluntailaisuus
    0
    24
  9. Peukkupaikka 22.10.15

Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?
    Helluntailaisuus
    4
    24
  10. peukkupaikka sunnntai 25.10.15

"Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt
    Helluntailaisuus
    1
    24
  11. Helluntailainen rukousjono

aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa
    Kristinusko
    20
    23
  12. Evoluutio ei sulje pois

muiden kuin kristinuskon jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Raamatun luomiskertomuksen, sijaisuhrin tarpeellisuuden
    Helluntailaisuus
    49
    23
  13. Yx petetty-nikin kirjoitukset

on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.
    Helluntailaisuus
    8
    23
  14. Raamattu on

erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan
    Helluntailaisuus
    18
    23
  15. 3.peukkupaikka

"Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään on yhä pimeydessä."
    Helluntailaisuus
    0
    23
  16. Ihanaa! Jumala auttoi...

Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän
    Helluntailaisuus
    4
    22
  17. Millä perusteella jumalanne on hyvä?

Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit
    Helluntailaisuus
    10
    22
  18. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    22
  19. Raamatun avioliittolaki

Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanss
    Helluntailaisuus
    2
    22
  20. Peukkupaikka 24.10.15

Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava
    Helluntailaisuus
    0
    22