auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
Parasta ihmisessä
On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?636- 135
Miten tämä uusi käytäntö palstalla?
Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin635Uskovaisten taka-ajatukset
Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse6434Peukkupaikka 18.1.2016
Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin334- 033
Kahden tulen välissä:
ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min433Raamattu on
erehtyväisten ihmisten kirjoittama kirja. Ei se taivaasta tipahtanut vaan löytyi luolista. Ko kirjan kirjoittamisaikaan18321.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15
"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."032Peukkupaikka 22.10.15
Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?432Hurmos ja viha
Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses2230Blondi ja wikipedia
http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta2330Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?
Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu330Ei tule mitään...
Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost1430RAAMATULLINEN paasto osa 2
Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku429Helluntailainen rukousjono
aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa2029- 2329
Suhteeni helluntaiuskoon.
Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he1829Peukkupaikka
"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav1292.paukkupaikka 6.10.15
Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m129