Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Ei ole pakko

Ei ole pakko lukea jos ei tahdo. Tunnen olevani uskonnon uhri. Sieluun sattuu. Jo lapsena opin miten tärkeää on itku.
    Helluntailaisuus
    2
    48
  2. Jumala on raukkaus ?

^^ Rakkaus on sitä, että arvaa oikein, toisen, itse rakkaan haaveet ajatukset .
    Helluntailaisuus
    0
    47
  3. Raamattua tällekin päivälle ts peukkupaikka

"Paavali(vai Sari)Jumalan työtoverina Minä en ole voinut puhua teille, veljet, niinkuin hengellisille ihmisille puhutaa
    Helluntailaisuus
    0
    47
  4. Parasta ihmisessä

On hänen laupeutensa..mistä raamatusta tuo löytyy ja onko laupeus sama kuin rakkaus?
    Kristinusko
    6
    47
  5. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    45
  6. Hurmos ja viha

Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    44
  7. Blondi ja wikipedia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Evoluutio "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastoissa ta
    Helluntailaisuus
    23
    44
  8. Uskovaiset vastustavat toisten onnea.

Vain äärimmäisen pahantahtoinen ja täten paha ihminen voi vastustaa toisten onnea ts homojen rakkausavioliittoa.
    Helluntailaisuus
    98
    44
  9. Peukkupaikka

Luuk18:9-14 Muuamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän vertauks
    Helluntailaisuus
    3
    44
  10. peukkupaikka sunnntai 25.10.15

"Jeesus vastasi:"Jos te olisitte sokeita, teitä ei syytettäisi synnistä, mutta te väitätte näkevänne, ja sen tähden synt
    Helluntailaisuus
    1
    44
  11. Uskovaisten taka-ajatukset

Kun puhutaan rakkaudesta on se ihan eri kuin kristityn rakkaus.no,äitini on poikkeus. Ja tietysti on muitakin. Olen itse
    Helluntailaisuus
    64
    44
  12. Miten tämä uusi käytäntö palstalla?

Pystyn kyllä tekemään aloituksen, mutta keskusteluun ei ole asiaa. Näen vain alun tekstistä mutta kun painan luelisäälin
    Helluntailaisuus
    6
    43
  13. Peukkupaikka

"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav
    Helluntailaisuus
    1
    42
  14. Testi

testi
    Helluntailaisuus
    0
    41
  15. Peukkupaikka 18.1.2016

Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin
    Helluntailaisuus
    3
    41
  16. Kahden tulen välissä:

ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min
    Helluntailaisuus
    4
    41
  17. Suhteeni helluntaiuskoon.

Helluntailaiset uskovat Jeesukseen. Minäkin uskoin vielä 15 vuotta sitten. Tapahtui jotakin ihmeellistä: sairastin C-he
    Helluntailaisuus
    18
    40
  18. 1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
    Helluntailaisuus
    0
    40
  19. Rakas jumala,(rukous)

uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev
    Helluntailaisuus
    26
    39
  20. Ei tule mitään...

Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost
    Helluntailaisuus
    14
    39