Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

1. Ihanaa! Jumala auttoi...

Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän
    Helluntailaisuus
    4
    21
  2. Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?

Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu
    Helluntailaisuus
    3
    21
  3. Homot seurakuntaan

Tunnen kolme homoa. Jokaisella on takanaan (seksi-)suhde naiseen josta lapsia. Eräs täältä netistä. Hän oli naisen kans
    Kristinusko
    5
    20
  4. Älykkyys ei ole tittelistä kiinni

Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju
    Helluntailaisuus
    23
    20
  5. Peukkupaikka 29.10.2015

1.Kor.1:11-13 Olen nimittäin saanut kuulla Khloen väeltä että teillä, veljeni, on keskenänne riitoja. Tarkoitan sitä, e
    Helluntailaisuus
    1
    20
  6. Peukkupaikka 28.1.16

Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi
    Helluntailaisuus
    5
    20
  7. Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee

Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor
    Helluntailaisuus
    2
    19
  8. Sota ja jääkausi uhkaa?

Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s
    Kristinusko
    28
    19
  9. Peukkupaikka 7.1.2016

Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli
    Helluntailaisuus
    0
    19
  10. Peukkupaikka 3.2.2016

Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että
    Helluntailaisuus
    0
    19
  11. Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi

Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai
    Helluntailaisuus
    21
    19
  12. Miltä tämä kuulostaisi

Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    0
    18
  13. Olen taas ihan sekaisin

Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen
    Helluntailaisuus
    2
    18
  14. Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita

http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä
    Helluntailaisuus
    11
    18
  15. Kun on 10 vuotta

kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku
    Helluntailaisuus
    0
    18
  16. Olen kyllästynyt itseeni

Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest
    Helluntailaisuus
    2
    18
  17. 2.peukkupaikka

Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin
    Helluntailaisuus
    0
    18
  18. Peukkupaikka 1.11.2015

Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta; eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: ei Salomo kaike
    Helluntailaisuus
    7
    18
  19. Peukkupaikka 7.11.

1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll
    Helluntailaisuus
    1
    18
  20. On se kyllä ihme juttu,

että yksi mies sai hallituksen ja koko Suomen sekaisin.
    Helluntailaisuus
    0
    18