auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
Peukkupaikka
"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav128Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi
Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai2128Ihanaa! Jumala auttoi...
Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän427Rakas jumala,(rukous)
uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev2627Millä perusteella jumalanne on hyvä?
Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit1027Yx petetty-nikin kirjoitukset
on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.826LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014
Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme626Peukkupaikka 8.12.2015
Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks726Peukkupaikka 18.2.2016
Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti025Homot seurakuntaan
Tunnen kolme homoa. Jokaisella on takanaan (seksi-)suhde naiseen josta lapsia. Eräs täältä netistä. Hän oli naisen kans524Uskovainen - kysymys sinulle:
Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät. Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?2224Evoluutio ei sulje pois
muiden kuin kristinuskon jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Raamatun luomiskertomuksen, sijaisuhrin tarpeellisuuden4924Älykkyys ei ole tittelistä kiinni
Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju2324Peukkupaikka
2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei024Peukkupaikka 24.10.15
Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava024Peukkupaikka 7.1.2016
Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli024Peukkupaikka 28.1.16
Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi524Sota ja jääkausi uhkaa?
Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s2823Jumala kostaa sarille
Näin ne uskovaiset minulle puhuu. Kuuma tiiliskivi tippuu sarin päähän taivaasta koska sari ei pysty uskomaan moiseen vä25233.peukkupaikka
"Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään on yhä pimeydessä."023