auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
366
Kommenttia
6932
Ei tule mitään...
Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost14332.paukkupaikka 6.10.15
Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m132LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014
Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme632Jouko liitelee pilvilinnoissa ja
puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että032Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi
Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai2132Rakas jumala,(rukous)
uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev2631Millä perusteella jumalanne on hyvä?
Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit1031Yx petetty-nikin kirjoitukset
on poistettu. Kuka valitti ja miksi? Hän kertoi helluntailaisten huijanneen hänen dementoituneelta isältään rahaa.830Ihanaa! Jumala auttoi...
Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän430Peukkupaikka 8.12.2015
Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks730Uskovainen - kysymys sinulle:
Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät. Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?2229Älykkyys ei ole tittelistä kiinni
Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju23293.peukkupaikka
"Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään on yhä pimeydessä."029Peukkupaikka
2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei029Peukkupaikka 18.2.2016
Joh.3:13"Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut-Ihmisen Poika." Lappis kirjoitti029Homot seurakuntaan
Tunnen kolme homoa. Jokaisella on takanaan (seksi-)suhde naiseen josta lapsia. Eräs täältä netistä. Hän oli naisen kans528Evoluutio ei sulje pois
muiden kuin kristinuskon jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Raamatun luomiskertomuksen, sijaisuhrin tarpeellisuuden4928Peukkupaikka 24.10.15
Kun siis opetat muita, etkö opetakkaan itseäsi?Room2:21 :24 On siis kirjoitettu:"Teidän vuoksenne pakanakansat pilkkaava028Peukkupaikka 7.1.2016
Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli028Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill
Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo028