Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Peukkupaikka 3.2.2016

    Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että
    Helluntailaisuus
    0
    14
  2. On se kyllä ihme juttu,

    että yksi mies sai hallituksen ja koko Suomen sekaisin.
    Helluntailaisuus
    0
    14
  3. Olen taas ihan sekaisin

    Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen
    Helluntailaisuus
    2
    14
  4. Miltä tämä kuulostaisi

    Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui
    Kristinusko
    0
    13
  5. Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi

    Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai
    Helluntailaisuus
    21
    13
  6. Hurmos ja viha

    Olen huomannut monta kertaa miten uskovainen ensin aina selvittää sen millainen usko keskustelijalla on. Tässä tapaukses
    Helluntailaisuus
    22
    13
  7. Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä
    Helluntailaisuus
    11
    13
  8. Uskovainen - kysymys sinulle:

    Raamatussa jeesus sanoo opetuslapsista: Rakkaudesta te tunnette heidät. Mitä ko raamatun kohta sinulle sanoo?
    Helluntailaisuus
    22
    13
  9. Rakas jumala,(rukous)

    uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev
    Helluntailaisuus
    26
    13
  10. 2.peukkupaikka

    Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin
    Helluntailaisuus
    0
    13
  11. Peukkupaikka 7.11.

    1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll
    Helluntailaisuus
    1
    13
  12. Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee

    Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor
    Helluntailaisuus
    2
    12
  13. Evoluutio ei sulje pois

    muiden kuin kristinuskon jumalan olemassaolon mahdollisuutta. Raamatun luomiskertomuksen, sijaisuhrin tarpeellisuuden
    Helluntailaisuus
    49
    12
  14. Ihanaa! Jumala auttoi...

    Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän
    Helluntailaisuus
    4
    12
  15. Raamatun avioliittolaki

    Mikko on sitä mieltä että olen helvettiinmatkalla koska olen 14 vuotta sitten eronnut ja nyt olen 11.vuotta toisen kanss
    Helluntailaisuus
    2
    12
  16. Peukkupaikka 1.11.2015

    Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta; eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: ei Salomo kaike
    Helluntailaisuus
    7
    12
  17. Peukkupaikka 28.1.16

    Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi
    Helluntailaisuus
    5
    12
  18. Jumala kostaa sarille

    Näin ne uskovaiset minulle puhuu. Kuuma tiiliskivi tippuu sarin päähän taivaasta koska sari ei pysty uskomaan moiseen vä
    Helluntailaisuus
    25
    11
  19. Kun on 10 vuotta

    kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku
    Helluntailaisuus
    0
    11
  20. Olen kyllästynyt itseeni

    Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest
    Helluntailaisuus
    2
    11