auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Ihanaa! Jumala auttoi...
Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän421Mikä on palstan paras kirjoitus sinun mielestäsi?
Mielenkiintoisin minusta on moskeijaa koskeva avaus. Eilen Helsingissä oli suurmielenosoitus monikulttuurisen Suomen pu321Homot seurakuntaan
Tunnen kolme homoa. Jokaisella on takanaan (seksi-)suhde naiseen josta lapsia. Eräs täältä netistä. Hän oli naisen kans520Älykkyys ei ole tittelistä kiinni
Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju2320Peukkupaikka 29.10.2015
1.Kor.1:11-13 Olen nimittäin saanut kuulla Khloen väeltä että teillä, veljeni, on keskenänne riitoja. Tarkoitan sitä, e120Peukkupaikka 28.1.16
Matt.26:36-42 Sitten Jeesus tuli opetuslasten kanssa Getsemane-nimiseen paikkaan ja sanoi heille:"Jääkää te tähän siksi520Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee
Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor219Sota ja jääkausi uhkaa?
Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s2819Peukkupaikka 7.1.2016
Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli019Peukkupaikka 3.2.2016
Matt 2:16-18 Kun Herodes huomasi, että tietäjät olivat pitäneet häntä pilkkanaan hän raivostui. Hän antoi käskyn, että019Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi
Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai2119Miltä tämä kuulostaisi
Puhujapöntöstä: tulin uskoon noin23-vuotiaana. Äh... Mitä sitä nyt koko tarinaa. Tilanne oli kuitenkin samantapainen kui018Olen taas ihan sekaisin
Menin helluntaiseurakuntaSrk kotisivuille kun eräs lähihoitaja joka on myös vaihtanut alaa kertoi sovittavansa huomisen218Uskoni ja oppini nykyisin tutkittuani asioita
http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi "Näyttöä puolesta ja vastaan yhtä paljon =agnostismi" Tässä käsittelen niitä1118Kun on 10 vuotta
kirjoittanut tälle palstalle niin sitä toivois ett ois joku täällä jolle on merkitystä mun olemassaololle. Kiitos peku018Olen kyllästynyt itseeni
Toisaalta uskon että jumala minut paransi. Toisaalta raamattu on ihmisten kirjoittama mielestäni ja jeesus...jeesuksest2182.peukkupaikka
Lopuksi vielä, veljet, rukoilkaa puolestamme, että Herran sana leviäisi nopeasti ja pääsisi muualla samaan kunniaan kuin018Peukkupaikka 1.11.2015
Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta; eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: ei Salomo kaike718Peukkupaikka 7.11.
1. Kor.10:14 Rakkaat ystävät, pysykää siis erossa epäjumalien palvelemisesta. Mitä on epäjumalat? Voiko terveys oll118- 018