Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

368

Kommenttia

7117

1. Helluntailainen rukousjono

aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa
    Kristinusko
    20
    45
  2. 1.peukkupaikka tälle päivälle 6.10.15

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekkään, sillä he pelkäsivät."
    Helluntailaisuus
    0
    45
  3. Millä perusteella jumalanne on hyvä?

Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit
    Helluntailaisuus
    10
    44
  4. Peukkupaikka

2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei
    Helluntailaisuus
    0
    44
  5. RAAMATULLINEN paasto osa 2

Sain osaan 1 erään viestin. Tässä pätkä siitä: "Matt.6 16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niinkuin ulkoku
    Helluntailaisuus
    4
    43
  6. Ihanaa! Jumala auttoi...

Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän
    Helluntailaisuus
    4
    43
  7. Rakas jumala,(rukous)

uskon sinuun jos saan jonkun järkevän vastauksen ajatuksen lukemis-ketjuuni. Nämä uskovat täällä manipuloivat ja tekev
    Helluntailaisuus
    26
    43
  8. Älykkyys ei ole tittelistä kiinni

Sellainen ajatus juolahti mieleeni kun luin tämän lääkärin kirjoituksen: http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/miksi-ju
    Helluntailaisuus
    23
    43
  9. Ei tule mitään...

Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost
    Helluntailaisuus
    14
    43
  10. LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014

Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme
    Helluntailaisuus
    6
    43
  11. Peukkupaikka 18.1.2016

Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin
    Helluntailaisuus
    3
    43
  12. Sota ja jääkausi uhkaa?

Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s
    Kristinusko
    28
    42
  13. 2.paukkupaikka 6.10.15

Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m
    Helluntailaisuus
    1
    42
  14. Peukkupaikka 7.1.2016

Pietari kieltää Jeesuksen Joht.18:15-17 Pietari ja eräs toinen opetuslapsi menivät Jeesuksen perässä. Tuo9 toinen oli
    Helluntailaisuus
    0
    42
  15. Jouko liitelee pilvilinnoissa ja

puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että
    Helluntailaisuus
    0
    42
  16. Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee

Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor
    Helluntailaisuus
    2
    40
  17. Uskovaiset tänään

tavallistakin kiukkuisempia. Mistä lie johtuu?
    Helluntailaisuus
    13
    40
  18. Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill

Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo
    Helluntailaisuus
    0
    40
  19. Antakaa jeesulle vapaus.

Älkää repikö sitä joka suuntaan. Se on jo nyt ihan rikki ja mielisairas koko jeesu. Jeesu ei tahdo teidän rukouksianne
    Helluntailaisuus
    0
    39
  20. Peukkupaikka 8.12.2015

Matt.4:5-10 Silloin paholainen vei Jeesuksen pyhään kaupunkiin ja asetti hänet temppelimuurin harjalle.Hän sanoi Jeesuks
    Helluntailaisuus
    7
    39