auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Jouko liitelee pilvilinnoissa ja
puhuu Jumalan puolesta asioita. Kerran hän lähetti minulle s-postia kun pojallani oli sikainfluenssa. Hän väitti että052Kahden tulen välissä:
ateistit ja uskovaiset. Uskon evoluutioon ja uskon Jumalaan, Luojaan. Kun kerron tästä a)ateistille tämä vertaa min452Ihanaa! Jumala auttoi...
Kirjotin jokin aika sitten että miten jumala voisi auttaa, kun edellinen asukas täälä kämpässämme oli aiheuttanut reijän451Raamattua tällekin päivälle ts peukkupaikka
"Paavali(vai Sari)Jumalan työtoverina Minä en ole voinut puhua teille, veljet, niinkuin hengellisille ihmisille puhutaa051Ei tule mitään...
Jos kirjoitan muuta kuin raamatunlauseita vastauksia tulee. Sitten kun kirjoitan raamatunlauseita - ketään ei kiinnost1451LS:lle kysymys ja peukkupaikka 4.11.2014
Liittyykö tämä mielestäsi siihen uudestisyntymään jonka jatkuvasti otat esille: "Kutsu kestävyyteen Kun ympärillämme651Mitä helluntalainen sanoisi selitykseksi
Tälle korona-aallolle?Miksi? Ihmeellistä, yleensä katastrofit koetaan jossakin kaukana, mutta tämä koskettaa meitä jokai2151Peukkupaikka 22.10.15
Jaak5:9 Älkää syytelkö toisianne, veljet, ettei teitä tuomittaisi. Tääkö ei siskoja koske?450Onko helluntailaisten jeesus ollut koskaan olemass
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesuksen_historiallisuus2492.paukkupaikka 6.10.15
Tulta olen minä tullut tuomaan maan päälle. kuinka toivonkaan että se olisi jo syttynyt. Mikä on tuo luukkaan ekassa m149Peukkupaikka
Luuk18:9-14 Muuamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän vertauks349Peukkupaikka
2. Kor.2:1 Päätin näet, että vierailuni teidän luonanne ei tällä kertaa saa aiheuttaa mielipahaa. Jos minä pahoitan tei049Peukkupaikka
"Olen nyt ollut mieletön, mutta te olette pakottaneet minut siihen. Teidänhän olisi tullut pitää minun puoliani." Paav148Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill
Alkoholismini. "Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle? Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvo048- 047
Helluntailainen rukousjono
aina kokousten päätteeksi koostuu pääosassa, minun silmien alla 99%:sti kokonaan vanhoista naisista jotka hakevat miessa2047Millä perusteella jumalanne on hyvä?
Mitä olisitte mieltä ihmisestä joka valtaan päästyään alkaisi kiduttamaan ja polttamaan ihmisiä miljardeittain? Kuin hit1047Peukkupaikka 18.1.2016
Vanha ja uusi minä Ef.4:17-19 Saarnaa pukkaa. Minä varoitan teitä vakavasti Herran nimeen:älkää enää eläkö niin kuin346Kauhea mikä syntinen ohjelma aamuteevee
Kertoo lasten hiusten letittämisestä. Kun minun ketjussa joku uskovainen äijä kirjoitti raamatunlauseen mitenkä kultakor245Sota ja jääkausi uhkaa?
Tällaista palstalla. Miten teidän uskonne kestää kun näette etteivät mitkään ns profetiat toteudu? Ja se usko...se on s2845