Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

364

Kommenttia

6769

1. Vastaa!

,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san
    Kristinusko
    8
    339
  2. "Yksin pitää pärjätä"

http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest
    Helluntailaisuus
    4
    338
  3. Selef urge!

Miten paastosi laita ? Pyysit aikaa, kun aloitan, ja se oli maitohuikka äsken klo 21:55😅viimeinen ruoka oli turkkilain
    Helluntailaisuus
    14
    333
  4. Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!

Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten
    Helluntailaisuus
    12
    331
  5. Äitini väitti että olen juutalainen.

kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky
    Helluntailaisuus
    3
    328
  6. Sheriffille, koska et lopeta

kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi
    Helluntailaisuus
    37
    328
  7. Pelkään Jumalaa!

Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse
    Helluntailaisuus
    14
    321
  8. Uskovat ja pettäminen

Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies
    Helluntailaisuus
    23
    321
  9. Parannus..

Minkälainen parannus mun täytyy tehdä? Henkinimmari kirjoitti juuri, että Nooan aikana ihmisille saarnattiin rakkautta j
    Helluntailaisuus
    41
    319
  10. Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?

"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty
    Helluntailaisuus
    37
    317
  11. Mitäbsanon lapselle/mitä pitäisi sanoa

Mua mietityttää kun kaksoistytöt,kohta 14v,toinen heistä on muuttumassa kesken matkan pojaksi. Muistan miten supersuloi
    Helluntailaisuus
    28
    311
  12. Hauskaa sapattia vaan niille

Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk
    Helluntailaisuus
    14
    310
  13. Aids ...!au

Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va
    Helluntailaisuus
    3
    309
  14. Millainen palvelu taivaassa on?

Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää
    Helluntailaisuus
    8
    309
  15. Anteeksipyytäminen

kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja
    Helluntailaisuus
    5
    306
  16. Epäjumalan palvominen

On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te
    Helluntailaisuus
    8
    305
  17. Uskonne rohkaisuako tämä on.

Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu
    Helluntailaisuus
    19
    303
  18. Selef urheilua, ja hengellinen paasto

Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.
    Helluntailaisuus
    7
    303
  19. Helluntailaisuuteen kuuluu paasto.

Kauan sitten tunsin erään naisen joka kertoi olevansa kolmannen polven helluntailainen . Hän oli evankelista. Hän opet
    Helluntailaisuus
    2
    302
  20. Kysymys suurimmasta käskystä

Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä
    Helluntailaisuus
    6
    300