Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

369

Kommenttia

7148

  1. Eivätkö homot

    olekkaan Jumalan luomistyötä? Miksi teidän mielestänne homojen sallitaan tulla sellaisiksi kuin he nyt ovat? Henk.koht
    Kristinusko
    39
    411
  2. Alkoholista kysymys uskoville!

    Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se
    Helluntailaisuus
    62
    408
  3. Olisihan se pitänyt arvata!

    Kirjoitin lauantaina kuinka tarvitsisin jonkun auttamaan minut Jumalan luokse alkoholiongelmani vuoksi. Kukaan kristi
    Helluntailaisuus
    127
    408
  4. Aids ...!au

    Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va
    Helluntailaisuus
    3
    399
  5. Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!

    Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten
    Helluntailaisuus
    12
    394
  6. MIKSI poistettiin

    mun pitkä ketju, jossa ei kyllä ollut MITÄÄN sääntöjenvastaista? Se oli vielä kesken.
    Helluntailaisuus
    40
    393
  7. haluaisin

    nähdä Jeesuksen. Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa. Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia nel
    Helluntailaisuus
    9
    388
  8. poikalapsen puolesta

    Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette
    Kristinusko
    12
    388
  9. Missä soffiina?

    Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?
    Helluntailaisuus
    22
    387
  10. Hauskaa sapattia vaan niille

    Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk
    Helluntailaisuus
    13
    387
  11. Eroe,

    apua! Nyt kun oon alkanut lukemaan sitä uutta testamenttia niin jotkut ihmiset on alkaneet piikittelemään mua siitä:(
    Helluntailaisuus
    12
    383
  12. jukka.finland!!

    Luet nyt kiltisti sen mitä mä kirjoitin menestysteologin ketjuun sinusta, koska mä en kirjottanut niin pitkää juttua tur
    Helluntailaisuus
    4
    382
  13. rukoilkaa että Jeesus parantaisi

    tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa ko
    Helluntailaisuus
    8
    381
  14. Pelkään Jumalaa!

    Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse
    Helluntailaisuus
    14
    379
  15. Sheriffille, koska et lopeta

    kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi
    Helluntailaisuus
    37
    372
  16. Maria Magdalena

    http://www.youtube.com/watch?v=5m120A-BUvE
    Yhteiskunta
    4
    370
  17. Miten tulitte uskoon?

    Ja miksi? Harvoin kukaan tekee mitään jos ei ole kokemusta jostain asiasta. Miten te koitte että Jumala onkin totta? Er
    Helluntailaisuus
    15
    368
  18. Usko Jeesukseen=SKITSOFRENIA

    Täällä on eräs joka on "kuullut""Jumalalta", että perheeni tila on vakava. Hänen rukouksensa ei kanna. Mies on töissä
    Helluntailaisuus
    13
    367
  19. 18 päivän puolipaasto

    Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te
    Paasto
    3
    367
  20. RAAMATULLINEN paasto

    Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen
    Helluntailaisuus
    21
    363