auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6769
Vastaa!
,Tiedät kyllä kuka. Kirjoitit mulle että vesitän Raamatun sanaa, kun kirjoitin poikalapsen puolesta näin: JEESUS on san8339"Yksin pitää pärjätä"
http://www.2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2004/10_2/ Niin opetti isä lapselleen tämän neljä vuotta sitten ilmest4338Selef urge!
Miten paastosi laita ? Pyysit aikaa, kun aloitan, ja se oli maitohuikka äsken klo 21:55😅viimeinen ruoka oli turkkilain14333Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!
Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten12331Äitini väitti että olen juutalainen.
kirjoitin tästä aiheesta n.vuosi sitten juutalaispalstalle ja sain vielä puoli vuotta ko.ketjun jälkeen sähköpostiini ky3328Sheriffille, koska et lopeta
kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi37328Pelkään Jumalaa!
Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse14321Uskovat ja pettäminen
Tuolla toisessa ketjussa vuorenpeikko sanaili miten jos avioitunut pariskunta ei ole kovin hyvissä väleissä ja esm mies23321Parannus..
Minkälainen parannus mun täytyy tehdä? Henkinimmari kirjoitti juuri, että Nooan aikana ihmisille saarnattiin rakkautta j41319Jos ei bb ole totuus niin mikä sitten?
"Big bang"...maailma syntyi alkuräjähdyksessä sanovat tiedemiehet. Olen nähnyt monen uskovaisen rutisevan että "ei ty37317Mitäbsanon lapselle/mitä pitäisi sanoa
Mua mietityttää kun kaksoistytöt,kohta 14v,toinen heistä on muuttumassa kesken matkan pojaksi. Muistan miten supersuloi28311Hauskaa sapattia vaan niille
Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk14310Aids ...!au
Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va3309Millainen palvelu taivaassa on?
Olen miettinyt sitä Raamatun jaetta Luukkaan evankeliumista(..?)joka menee näin:"tapahtukoon sinun tahtosi niin maan pää8309Anteeksipyytäminen
kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja5306Epäjumalan palvominen
On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te8305Uskonne rohkaisuako tämä on.
Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu19303Selef urheilua, ja hengellinen paasto
Hei taas.no joko aloitetaan?paitsi mulla ois ehdotus:kaksi ateriaa,kasviksia,protskuja,ja hyvää rasvaa.ihan normi ruuat.7303Helluntailaisuuteen kuuluu paasto.
Kauan sitten tunsin erään naisen joka kertoi olevansa kolmannen polven helluntailainen . Hän oli evankelista. Hän opet2302Kysymys suurimmasta käskystä
Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä6300