auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Epäjumalan palvominen
On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te8302Anteeksipyytäminen
kuuluu isona osana uskoontuloprosessiin. Miksi sitä tapahtuu kuitenkin niin vähän. Uskoontulleet ottavat usein opettaja5300Kysymys suurimmasta käskystä
Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä6297mistä johtuu
että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi8296PÄIVÄN SANA
Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän5293Uskonne rohkaisuako tämä on.
Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu19285Hauskaa sapattia vaan niille
Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk14281- 21279
- 19278
Miten tään linkin
saisi auki? Jokku on ropeloinut tätä konetta. http://www.jokkelehtonen.fi/sokeapiste/tag/valoteltta/#awp::valoteltta/6270Toivo elää.
Matteus 10-13: minusta on mielenkiintoista lukea noita lukuja koska pystyn siinä ymmärtämään Jeesuksen vihaa ja surua.4268Demonit asialla?
Tuli mieleeni eräs vanha juttu kun kerran eräs ystäväni halusi esitellä minulle talon. Se oli autiona ollut jo ties kuin7268Onko"kummitukset"demoneita?
Aluksi sanon että pilkku ei tässä toimi. Yritän kirjoittaa tämän silti. Kerran eräs ystäväni kertoi..että talo..jonka s5267Pelkään Jumalaa!
Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse14265kiitokset Jumalalle
kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni. kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla my5264"Niin on JUMALA
MAAILMAA rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan HÄNELLÄ olisi ia2263Kaanan häistä(jatkoa)
Teen uuden aloituksen, koska asia jäi viimeksi kesken ja edellinen ketjuni on toisella sivulla. Onko Kaanaan häistä ker6263Aids ...!au
Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va326318 päivän puolipaasto
Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te3257farisealaisuus
Tämä jae on AkselValen-Sendstadin "jäähyväiset uskonnolle"-kirjan mukaan tarkoitettu fariseuksille:"Mahdotonta on niitä,6257