Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. Epäjumalan palvominen

    On totta, että Mooseksen 1.kirjassa opetetaan "valtaamaan maa." Ja siellä on myös annettu ohjeet kuinka syödä ja elää te
    Helluntailaisuus
    8
    294
  2. Kysymys suurimmasta käskystä

    Kun fariseukset kuulivat että Jeesus oli tukkinut saddukseuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. Sitten yksi heistä
    Helluntailaisuus
    6
    292
  3. mistä johtuu

    että poistivat sen keskustelun missä joku kehui alkoholin auttavan elämässä enemmän kuin Jumalan. Joku muu taas "arvasi
    Helluntailaisuus
    8
    290
  4. Uskonne rohkaisuako tämä on.

    Omituista kertakaikkijjaan.. Kun olin väsyny. Likainen ja onneton.. Tässä pari päivää sitten kun en vielä ollut jaksanu
    Helluntailaisuus
    19
    284
  5. PÄIVÄN SANA

    Kaikki tulee Jumalan kädestä. Vaivannäkönsä keskellä ihmisellä ei ole muuta onnea kuin syödä ja juoda ja nauttia elämän
    Helluntailaisuus
    5
    282
  6. Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!

    Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten
    Helluntailaisuus
    12
    278
  7. Lopetan palstalla!

    Ilmoitus.
    Helluntailaisuus
    21
    271
  8. Miten tään linkin

    saisi auki? Jokku on ropeloinut tätä konetta. http://www.jokkelehtonen.fi/sokeapiste/tag/valoteltta/#awp::valoteltta/
    Kristinusko
    6
    267
  9. Murtsi-67/teapot

    hävinnyt palstalta. Tylsää. Missä lie luotsimme on?
    Helluntailaisuus
    19
    264
  10. "Niin on JUMALA

    MAAILMAA rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei YKSIKÄÄN, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan HÄNELLÄ olisi ia
    Helluntailaisuus
    2
    258
  11. Toivo elää.

    Matteus 10-13: minusta on mielenkiintoista lukea noita lukuja koska pystyn siinä ymmärtämään Jeesuksen vihaa ja surua.
    Helluntailaisuus
    4
    258
  12. kiitokset Jumalalle

    kiitos, että saan olla terve ja tehdä työtäni. kiitos ystävistä ja ennenkaikkea kiitos Jeesuksesta, joka haluaa olla my
    Helluntailaisuus
    5
    258
  13. Demonit asialla?

    Tuli mieleeni eräs vanha juttu kun kerran eräs ystäväni halusi esitellä minulle talon. Se oli autiona ollut jo ties kuin
    Helluntailaisuus
    7
    258
  14. Onko"kummitukset"demoneita?

    Aluksi sanon että pilkku ei tässä toimi. Yritän kirjoittaa tämän silti. Kerran eräs ystäväni kertoi..että talo..jonka s
    Helluntailaisuus
    5
    258
  15. Kaanan häistä(jatkoa)

    Teen uuden aloituksen, koska asia jäi viimeksi kesken ja edellinen ketjuni on toisella sivulla. Onko Kaanaan häistä ker
    Helluntailaisuus
    6
    256
  16. Hauskaa sapattia vaan niille

    Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk
    Helluntailaisuus
    14
    255
  17. farisealaisuus

    Tämä jae on AkselValen-Sendstadin "jäähyväiset uskonnolle"-kirjan mukaan tarkoitettu fariseuksille:"Mahdotonta on niitä,
    Helluntailaisuus
    6
    250
  18. jeesuksen seuraamisesta

    luuk.9:23-27 Jeesus sanoi kaikille:"jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon joka päi
    Kristinusko
    7
    250
  19. Rukousvastaus

    Kyllä Jumala vastaa rukouksiin! Olen ottanut opikseni ja en polta enään tupakkaakaan, saati juo. Mutta kun poltin 40
    Helluntailaisuus
    20
    246
  20. Peukkupaikka 16.3.2017

    "Älä tuomitse tai sinut tuomitaan." Matt.7:1 Mutta saako tuomitsijan tuomita? "Niinkuin te tuomitsette niin tullaan
    Helluntailaisuus
    19
    245