auroraboreallis

![]()
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
369
Kommenttia
7148
Eivätkö homot
olekkaan Jumalan luomistyötä? Miksi teidän mielestänne homojen sallitaan tulla sellaisiksi kuin he nyt ovat? Henk.koht39411Alkoholista kysymys uskoville!
Eräs ystäväni soitti. Hetken juteltuamme hän kertoi olevansa savossa junanvainussa ja kertoi nauttivansa viiniä. "Ei se62408Olisihan se pitänyt arvata!
Kirjoitin lauantaina kuinka tarvitsisin jonkun auttamaan minut Jumalan luokse alkoholiongelmani vuoksi. Kukaan kristi127408Aids ...!au
Auts,piti sanoa, ei minulla aidsia ole paljon pahempaa! Suomi kuolee. Tulee sota, ja on jo! Miksei joe Biden voinut va3399Lakatkaa kiusaamasta sitä homoa!
Jokainen ansaitsee uuden alun ja mahdollisuuden! Sille merkitsee nuori vielä kun on hirveän paljon toisten uskovaisten12394MIKSI poistettiin
mun pitkä ketju, jossa ei kyllä ollut MITÄÄN sääntöjenvastaista? Se oli vielä kesken.40393haluaisin
nähdä Jeesuksen. Mohiskin on nähnyt hänet kaksi kertaa. Löysin tällaisen linkin ja jos katsot kuvan keskellä olevia nel9388poikalapsen puolesta
Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta eikö Sanassa ole"Se, minkä te teette yhdelle Hänen pienimmistään, sen te teette12388Missä soffiina?
Olet hukkunut niin tänne palsta uumeniin, että en löydä sinua.onko kaikki hyvin?22387Hauskaa sapattia vaan niille
Jotka tykkäävät sitä viettää. Mutta teille juuri kysymys:miksi kaikkien kuuluu olla samanlaisia kuin te,?!Mitäs jos tykk13387Eroe,
apua! Nyt kun oon alkanut lukemaan sitä uutta testamenttia niin jotkut ihmiset on alkaneet piikittelemään mua siitä:(12383jukka.finland!!
Luet nyt kiltisti sen mitä mä kirjoitin menestysteologin ketjuun sinusta, koska mä en kirjottanut niin pitkää juttua tur4382rukoilkaa että Jeesus parantaisi
tuttu ihminen, vain 36-v., sairastui kohdunkaulan syöpään ja on nyt parantunut. Nyt hän on toista viikkoa sairaalassa ko8381Pelkään Jumalaa!
Olen rukoillut jo monta päivää että pelkoni huonosta terveydentilasta katoaisivat ja saisin uudestaan elämäniloa ja itse14379Sheriffille, koska et lopeta
kiusaamistani. Ja poikalapsen puolesta koska hän ei voi Sinun vuoksesi palstalle tulla. Sinusta kritiikki ei ollut asi37372- 4370
Miten tulitte uskoon?
Ja miksi? Harvoin kukaan tekee mitään jos ei ole kokemusta jostain asiasta. Miten te koitte että Jumala onkin totta? Er15368Usko Jeesukseen=SKITSOFRENIA
Täällä on eräs joka on "kuullut""Jumalalta", että perheeni tila on vakava. Hänen rukouksensa ei kanna. Mies on töissä1336718 päivän puolipaasto
Lähtöpaino 80,4 kg. Aluksi kokopaasto huomiseen klo 13:30 asti. TAvoite 79,5-80,0 kg. Kahden aterian taktiikka. Te3367RAAMATULLINEN paasto
Alustus: olen pudottanut painoani 10 kg, ilman paastoa. Nyt olen kaksi päivää ollut paastolla ja tavoitteena olla yhteen21363