Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Raamatun rakenteista

    Olen miettinyt tätä esimerkkiä kun ihmiset havaitsee monia asioita (joka liittyy Raamatun ideologiaan) eli on olemassa j
    Kirkko kuulolla
    52
    426
  2. Timo Soini sanoo EI eutanasiaa ALS-potilaallekin?!

    Voisiko tyhmempää kristittyä olla kuin Timo Soini: http://timosoini.fi/2016/11/en-kannata-eutanasiaa/ Timo Soini miett
    Ateismi
    39
    418
  3. F-securen vaisut testitulokset

    Mikähän mahtaa olla syynä kun F-securen virustunnistus on laskenut viime aikoina kuin ketun häntä? Virheellisten positii
    Tietotekniikka
    0
    393
  4. Olen tullut uskoon!

    Ajatelkaa...minä olen tullut uskoon. Siis minä ateistina olen tullut uskoon. Olen tullut uskoon, että KAIKILLA uskovaisi
    Kirkko kuulolla
    32
    391
  5. Halla-ahosta pääministeri - älkää naurattako!

    Viikonvaihteen iltapuluissa oli uutinen, jossa jollakin gallupilla on äänestetty seuraavaksi pääministeriksi Halla-ahoa.
    Maailman menoa
    33
    382
  6. Palstan keskustelun taso on todella naurettava

    Monella taitaa aika varusmiespalveluksessa mennä täysin hukkaan, kunnei osaa lopulta minkäänlaisia käytöstapoja muita ih
    Sivarit ja totaalit
    49
    353
  7. Eduskunnassa keskustelua "seksuaalinen häirinnäst"

    Eduskunnassa oli tänään keskustelua seksuaalisesta häirinnästä. Kansanedustaja Mika Niikko mainitsi eräästä äidistä, jok
    Ateismi
    23
    333
  8. Aliupseerin homolausunnosta tutkinta

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012072315872310_uu.shtml Siis olen aina ymmärtänyt, että intissä otetaan alokkailta ai
    Armeija
    92
    332
  9. Omat kännykät pois alaikäisiltä!

    Kannattaako kirkko sitä, että alaikäisiltä lapsilta kiellettäisi kännyköiden käyttö koulussa? Itse olen hämmästynyt si
    Kirkko kuulolla
    40
    320
  10. Haavistosta presidentti!?

    Mikä on kirkon kanta ja uskovaisten kanta siihen, jos Pekka Haavistosta tulisi presidentti? Haavisto on ainut noista äij
    Kirkko kuulolla
    105
    319
  11. Räsäsen tulisi erota hallituksesta

    "Hallitusohjelmaan ei tule mainintaa sukupuolineutraalista avioliitosta eikä perheen ulkopuolisesta adoptiosta samaa suk
    Kirkko kuulolla
    66
    291
  12. Montako ihmistä kirjoitti Raamatun?

    Olenko lähellä totuutta, jos totean että Raamatun kirjoitti yksi ainut ihminen, joka tekeytyi moneksi persoonaksi?
    Kirkko kuulolla
    40
    290
  13. Suomen isänmaallinen puolustaja = A. Breivik

    Siis vertajanoavilta Anders Breivikeiltähän nuo suomalaiset intin käyneet nationalistit muistuttavat saati isänmaataan k
    Sivarit ja totaalit
    30
    269
  14. Kokemus muuttaa mieltä eutanasiasta

    Anoppinikin mieli on muuttunut eutanasiasta kun on huomannut kuinka hoitohenkilökunta palvelutalossa kohtelee halvaantun
    Ateismi
    24
    265
  15. Sami-A +muut huhhulit on lopulta "J. Mengelenejä"!

    Sami-a otti aikoinaan abortti-eutanasiakeskustelussa (tai aiheen ohitse) aiheeksi Josef Mengelenin: https://fi.wikipedia
    Ateismi
    18
    263
  16. uskovat tekee muiden olemisen ahdistavaksi

    Töissäkin asiakkaat toivottelee näin jouluna siunauksia - se on hyvin ärsyttävää ja ahdistavaa. Eikö ihan oikeesti se ta
    Ateismi
    61
    262
  17. Kirkon ja Raamatun luomiskertomus on puuta heinää

    Kirkko puhuu Jumalan luomistyöstä...hah! Todisteita kiitos! Alla teille ainut ja oleellisin. Lainaus -> http://fi.wikip
    Kirkko kuulolla
    17
    261
  18. Palsta menee älyttömyyksiin, fundikset!

    Tämä palsta menee hieman älyttömyyksiin, jota saavat lukea mm. pikkulapset. Minusta tälle palstalle tulisi saada ikärajo
    Kirkko kuulolla
    74
    260
  19. Julkkis, joka käy kirkossa joka sunnuntai!

    Eija Vilpas Iltalehdessä: "Käyn joka sunnuntai kirkossa". Kuinka joku ihan oikeesti viitsii ilmoittaa moista nykyisin ju
    Kirkko kuulolla
    33
    243
  20. Päivi Räsäsen lakiehdotus aborttilakiin -toivottavasti HYLÄTTY!

    On varsin ihmeellistä, miten esimerkiksi gynekologeille tulis antaa erivapauksia sen suhteen mitä he eettisesti haluavat
    Kirkko kuulolla
    141
    243