Nämä eivät ole suomalaisia eivätkä ymmärrä suomea. Poliisia ei kiinnosta.
Miten suojata auton kyljet koheloilta naapureilta?
25
786
Vastaukset
- lölölölölölölölölölö
aja keskelle ruutua, äläkä toiseen reunaan idiootti,lö
- ap.
Riittääkö se, jos minä ajan keskelle, mutta naapuri ajaa viivan päälle? Sitten isokokoinen mieslauma rymyää aamuyöllä autoonsa ja revittelee ovia miten sattuu, kunhan pääsee kompuroimaan sinne romuautoonsa. Vähät väliä naapurin uudesta autosta ja sen maalipinnasta.
- jl'oååLKj
Ettet nyt vain itse olisi se IDIOOTTI.
- koheloton
Minä suojaan auton kyljet koheloilta naapureilta ajamalla auton omaan talliin.
- eivainnaisenongelma
Kun eivät puhu suomea, ymmärtäisivätköhän, jos laittaisit vaikka vaahtomuovipatjan autosi kylkeä vasten.
Kyllä noita koheloita kolhijoita riittää ihan omissakin. Vähemmillä kolhuilla pääsee, kun ajaa suosiolla parkkiin kauimmaiseen nurkkaan, milloin se vaan on mahdollista.- ap.
Kaipa he siitä yhden päivän naurut saisivat itselleen, mutta minä menettäisin yöuneni, kun ajattelisin sen kastuvan ja joutuisin sitten raahaamaan sadan kilon painoista patjaa roskikseen.
- CAPS LOCK
LAKKAA JUMALOIMASTA SITÄ HITON PELTILEHMÄÄ.
- NoSe
Sehän on käyttöesine ja käytettävä kuluu, pieksettävä pehmiää. Mutta kyllä ne kyljet kestää pienet kolhut, ei niistä kannata välittää. Voihan siihen liimata vaikkapa vanhan autonrenkaan kulutuspinnat siihen ovien keskikohalle, niin ei kuulu kuin pieniä tussahdukaia vaikka kuinka ovia paiskoisivat.
Minulla on autossani joi tehtaan jäljiltä kumilistat kyljissä. Ei ole tullut yhtään lommoa 23 vuodessa. Listaa saanee Biltemasta, Motonetistä, muualtakin. Katso listan paikka vaikkapa Peugeot 205:stä.
- ap.
En ole kuullutkaan tuollaisista kumilistoista. Mitä tarkoitat tuolla listan paikalla? Missä on Peugeot 205?
ap. kirjoitti:
En ole kuullutkaan tuollaisista kumilistoista. Mitä tarkoitat tuolla listan paikalla? Missä on Peugeot 205?
Minulla on kaksikin vm -89 Peugeot 205:ta ja on niitä muuallakin liikenteessä. Netistä löytynee haulla kuvia,
Niissä on pari senttiä leveät ja ehkä sentin paksuiset kumiset profiilit liimattuna kylkiin etulokasuojista takalokasuojiin siihen kaikkein leveimmälle kohdalle koria. Vaakasuoraan. Tietysti lista on poikki oven molempien reunojen kohdalta.
Saattaa sitä listaa olla Etolassakin.- tucyvibiukhigih
sitroen kirjoitti:
Minulla on kaksikin vm -89 Peugeot 205:ta ja on niitä muuallakin liikenteessä. Netistä löytynee haulla kuvia,
Niissä on pari senttiä leveät ja ehkä sentin paksuiset kumiset profiilit liimattuna kylkiin etulokasuojista takalokasuojiin siihen kaikkein leveimmälle kohdalle koria. Vaakasuoraan. Tietysti lista on poikki oven molempien reunojen kohdalta.
Saattaa sitä listaa olla Etolassakin.nykyautoista puuttuu kylkilistat lähes järjestään, kyljetkin on niin koukeroisia ettei niille luontevaa paikkaa löydykään.
Joissain autoissa on takaoven takareunassa terävä kulma missä ovi lähtee pyöräaukkoa kiertämään alaspäin, niillä saattaa helposti tulla lommo naapuriautoon jos vaikka lapset lennättää oven huolettomasti auki.
Yleensäkään Suomen poliisia EVVK tavallista pientä ihmistä vastaan tehdyt rikokset. Ei nouse poliisin perse jakkaralta pönttökuvien tiirauksesta mokoman asian takia. Vielä vähemmän jos rikollinen on ulkomaalaistaustainen. Hehän ovat maanpetturipoliitikkojemme erityissuojeluksessa.
Muuhun mielenkiintoiseen kyllä aikaa riittää. Esimerkiksi Oulun poliisi jahtasi lehtiuutisen mukaan viime kesänä kaksi päivää jostakin Oulun torille ilmestynytttä aivan tavallista kukoa! Siis tavallisen kanan "puolisoa".
Mitä pahaa kukko torilla tekee? Tuskin edes varastelee ihmisten ruokia kuten siellä parveilevat sadat lokit.- ap.
Kyllä minuakin ihmetyttää, kun tv:ssä on poliisilla aikaa juosta puliukkojen perässä puistossa, mutta tuossa kun joukko ulkomaalaisia ryösti kaupasta teräaseita, niin käskettiin tehdä netissä rikosilmoitus. Myyjät piileskelivät pelosta puolikuoliaina kaupan nurkassa.
- lcyköll67
sitruunan ruumis arkus millä arvoa miinusmerkkisesti niin arpikin kaunistus olisi,ehkä sen kuskin naamassakin
- listamies..
Täkkipultilla 2x4 kylkiin niin on riittävänkorkea ja tukeva lista suojaamassa kolhuilta
- The Rat apuun!
Pitää pyytää Rotta selittämään niille, että joka toisen auton pitää ajaa perä edellä vasempaan reunaa ruutua ja joka toisen nokka edellä oikeaan reunaan. Tai siis jotenkin niin. Ei perkele, en muista. Rotta, tuu auttamaan!
- The mousetrap
Juu, tuolla simppelillä tavalla parkkitila kaksinkertaistuu. Pitää muistaa vaan itse aina ajaa keula edellä. Sitten voikin opastaa naapuria peruuttamaan viereen pellit toisiaan hipoen. Ja ennen tätä täytyy kyytiläisten muistaa poistua autosta ja saattaa ne tavaratkin joutua ottamaan pois perakontinsa.
Sitten kun lämpötolppa on näiden näppärästi pysäköityjen autojen välissä, niin sinne on mukava ujuttautua väliin johtoa laittamaan. Peruuttavan auton täytyy muistaa hankkia pitkä johto, tässä varmaan naapurit osallistuvat kuluihin.
- teesejotänään
Ilkivaltavakuutus tai sitten otat videolle kyseisen koheltamisen ja näytätävideon ja jäljet poliisille. Tämän jälkeen korjautat autosi kalleimmassa mahdollisessa paikassa.
- ap.
Auttaako asiaa se, että autoon on jäänyt maalia tästä naapurin autosta? Autoonko se videokamera pitäisi asentaa? Asunnosta ei näe parkkipaikalle, joten sieltä käsin ei pysty valvomaan.
- Siis pankaa menemään
Vanha kansa tiesi jo aikanaan, ettei tavara käytössä kulu!!!
- prrmmmm
Jos ei Suomea ymmärrä,(ja varsinkin jos on ulkom. rekkari) ota rekkari ylös ja soita Tulliin. Kyllä pian selvittävät onko kyseessä mahdollinen laittomasti maassa oleva henkilö tai auto.
Vittumaiseimpia on "uraämmät" jotka hakkaa firman autojensa ovilla toisten autojen kyljet lommoille. - rakkari,,,,,
itse oon ainakin marketin parkkiksella kolauttanut takasin jos oon huomannut jonkun paiskovan ovilla mun autoo, ikinä ei oo tullut kukaan vielä sanoon vastaan...
- rollis röyse
Yksinkertainen ja halpa ratkaisu: ajaa parkkiin niin, että yksi valkoinen viiva jää auton keskelle. Tilaa piisaa.
- naru!
Harjateräs pystyyn ja naru metrin korkeudelle. Kostautuu viereiselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787948
- 114598
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523710Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043076Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62378Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121628- 441475
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631300Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4171255