Ei vaan jaksa tätä loputonta oravanpyörää, kun lääkärit nostaa kädet pystyyn ja siirtää vastuun aina jollekin uudelle taholle, eikä mikään auta mua millään tavalla.
Suomessa on paska terveydenhuolto!!!
Voimat loppuu...
4
137
Vastaukset
- taravan tirkistäjä
Tarkastajat ja tarkastajan tarkastajat, valvojat ja valvojan valvojat.
Kyttärit ja kyttärin kyttärit, jotku naapuritkin "valvovat" etujasi. "Suomessa on paska terveydenhuolto!!!"
- Yksi sun toinen päätyy aivan samaan johtopäätökseen...
Suomen terveydenhuoltojärjestelmä on paska
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9546205"Homeeseen kuoleva 18.4.2012 16:42
Ei vaan jaksa tätä loputonta oravanpyörää, kun lääkärit nostaa kädet pystyyn ja siirtää vastuun aina jollekin uudelle taholle, eikä mikään auta mua millään tavalla."
- Ymmärrän, mistä puhut. Olen niin pahoillani...
Apua ei saa sieltä, mistä pitäisi, ei edes tutkimuksia.
Härskiä peliä on, itse pitää apunsa keksiä ja ontua lopun matkaa."Härskiä peliä on, itse pitää apunsa keksiä ja ontua lopun matkaa."
- Beckin laitteet auttaneet tähän mennessä eniten, mutta zapperia, magneettipulsaattoria, kolloidista hopeaa ja otsonoitua vettä pitäisi käyttää joka päivä. Suolistosta on hyvä myös imeä myrkkyjä pois spirulina- ja chlorellalevällä, käyttää maitohappobakteereja yms.
Mutta uupuuhan noihinkin, jatkuvaan härdelliin, homeen vietyä loputkin terveyden. Krooniset sairaudet ovat yhtä helvettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645