PARANEMINEN JUMALASTA?

Ei yksikään voi parantua mistään ilman Jumalaa.

Jumala voi parantaa itse suoraan, tahi hän sallii jonkun parantumisen lääketieteen
toimin.

Ja jos Jumala ei salli, että joku paranee mistään sairaudesta, niin ei myöskään
parantumista tapahdu; ei vaikka olisi sata lääkäriä hoitamassa.

Ja joskus jumala viisaudessaan sallii, että potilas ei tautivuoteelta nouse, koska
Jumalan silmissä siitä voi seurata jotain, mitä hän ei halua. Joku voi esimerkiksi
sotkea ja pilata monta asiaa jos hän tautivuoteelta nousee.

Mutta tosiasiallisesti Jumala voisi parantaa enemmänkin ihmisiä, jos nämä vain
ymmärtäisivät Jeesuksen nimessä pyytää sairauksia lähtemään, ja sitten esim.
kirkossa moni ei tunnusta lainkaan, että Jumala parantaa ja voi parantaa.

Raamatun neuvo on, että seurakunnan vanhimmat rukoilkoon sairaan puolesta
ja voidelkoot häntä öljyllä Jeesuksen nimessä.

6

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ottakaa opiksi

      Koko ajan Jumala parantaa mutta vain harvat palavat kiitämään.
      Kiittakää jokotilassa kirjoittaa: Paavali.
      Jeesus on mennyt sairauksiemme vuoksi ristille ihmiset menevät usein ihmisen luokse jolla on parantamisen lahja mutta eivät parane. Toiset paranevat siksi voinkin todeta Jumalalla on aikansa parantaa uskossa Jeesukseen Kristukseen voi nähdä ihmeitä.
      Jollikkin ihmiselle Jeesus voi antaa sanan sinä paranet täysin mutta ei anna ajankohtaa.
      Jokainen kasvaa tällaisen viestin saatuaan pitkämielisyydessä ja kärsivällisyydessä.
      Tärkeintä on kasvaa uskossa ja lukea Raamatun Sanaa Jeesus tuntee omansa ja antaa armon käydä lupaukselleen ja parantaa lopulta.
      Rukoilkaa Isämeidän rukous ja Herran Siunaus Jeesuksen nimessä Uskon rukous voi paljon.

    • kyllä VOI

      "Mutta tosiasiallisesti Jumala voisi parantaa enemmänkin ihmisiä, jos nämä vain
      ymmärtäisivät Jeesuksen nimessä pyytää sairauksia lähtemään, ja sitten esim.
      kirkossa moni ei tunnusta lainkaan, että Jumala parantaa ja voi parantaa."

      Minusta vaikuttaa siltä, että kirkossa ei vastusteta paranemisia. Vastustajat ovat kirkosta ja seurakunnasta ulkona olevia. Tai sellaisen seurakunnan jäseniä, joka ei mitään ymmärrä Jumalan Sanasta.

    • . . .

      Mä luulen että paranemisia tapahtuisi koko ajan, jos ja kun uskovan asenne olisi oikea : ei saa katsoa menneisyyteen eikä tulevaisuuteen, vaan Olla, kuten Herrakin On .

      Herra ON

      Tässä hetkessä

      Jos pysähdyt, olet siinä silmänräpäyksessä jo menneisyydessä, ja huomaat takertuvasi siihen, ja väärä asenne on taas tappamassa Herran Hengen.

      Elä NYT - tai muuten olet pysähtyNYT

      Jos ylläoleva runoilu yhtään avasi sulle hyvä veli/sisar mikä on oikea asenne rukoiltaessa, niin seurakunta vahvistuu rukouksessa ja rukouksen voimassa ja rukouksen teoissa varsinkin, Herra tulee enempi lähelle ja läsnä ; lopulta näin toimien Hän on sisälläsi siinä hetkessä, siinä tilanteessa

      Silloin Hän parantaa

      www.youtube.com/watch?v=Cx7-ozJNpRE

      Silloin olet rakkauden ytimessä

      Huomaat olevasi tosi rakkauden keskipisteessä, mikään ei pelota sua tässä tilanteessa ja hetkessä, vaan iloiten ja heleästi nauraen Herra Jeesus parantaa herkkyyttä täynnä olevien lämpimien käsien kautta - ihan minkälaisen parantumattoman taudin vaan.

      Usko edellinen, niin kattona taivas vaan uusille paranemisille.

      Voit aloittaa milloin tahansa tämän asenteen elämääsi, minä Herra Jeesus haluan käyttää sua. Ei siis kannata vitkutella, läjäpäin sairastavia kentällä odottaa, ja vain sua, rakas lapseni.

    • juttututtu

      Kuinkahan moni "vanhin" lähtisi öljypullon kanssa sairauskohtauksen saaneen henkilön luo? Luulempa, että kehoittaa soittamaan hätänumeroon.

      • hyih

        Raamatussa sanotaan että Jumala on jo ennalta määrännyt päiviemme luvun.
        Mitä lie ajatellut kun antaa lapsien joutua äkkikuolemaan, ei ainakaan vanhempien surua ja kärsimystä. Jumalan täytyy olla sadisti sen lisäksi että on narsisti.


      • hyih kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan että Jumala on jo ennalta määrännyt päiviemme luvun.
        Mitä lie ajatellut kun antaa lapsien joutua äkkikuolemaan, ei ainakaan vanhempien surua ja kärsimystä. Jumalan täytyy olla sadisti sen lisäksi että on narsisti.

        Älä hyih ajattele valheita! Jumala kyllä tietää miksi ottaa Taivaaseen kotiin
        imeväikäinen. Me emme kykene edes uskovatkaan näkemään juuri nenäämme
        pidemmälle. EhkäpäJumala haluaa muistuttaa olemassaolostaan vaikka nyt vauvan
        ottamisella Taivaan kotiin vanhempia ja sukua.

        Mutta pois se että Jumala olisi sadisti ja että hän halusta sallisi ihmisille kärsimystä.
        Jumalalla on tietty raja ihmiskunnalle, että kuinka paljon hän sallii sen kärsiä, ja
        kun tuo mitta on täynnä, niin ainakin uskovien kärsimykset loppuvat siihen paikkaan.

        Jumalahan tempaa uskovat pois maailmasta Taivaaseen, kun heidän kärsimystensä
        mitta tulee hänen silmissään täyteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe