Vapaamuurarit

Antirappari

Miksei vapaamuurareista keskustella millään palstalla, olisiko tämä sopiva ympäristö keskustelulle?

34

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anttirappari

      Keskustelua olisi syytä herätellä, ovathan rapparit merkittävissä yhteiskunnallisissa asemissa.

    • Yritin kysellä kirkon kantaa KIRKKO KUULOLLA palstalla, mutta eipä kirkko ollut kuulolla, petyin todella pahasti.

    • Anttirappari
    • näin seon

      kirkossa rapataan niin ankarasti että aihetta vältellään, uskon että kirkon johdossa kaikki ovat muurareita

      • Siltä alkaa vaikuttamaan, kun eivät vastaille.
        Pitäs tehdä uskonpuhdistus.


    • viesti poistettu

      http://www.youtube.com/watch?v=vVgzEVY-lQY&bpctr=1360596554

      (Puhuu vapaamuurariudesta ja tiedetään ainakin lännen, Churchillin ja Rooseveltin vapaamuurari taustat. Hitler ei ollut vapaamuurari, eikä ollut kai Stalinkaan.) Tiedetään myös vapaamuurariuden ja juutalaisuuden yhteys.
      Moni tosiaa inhoaan kuulla historiaa tältä kantilta. Oliko Saksa ja Hitler niin paha, kuin on annettu ymmärtää?? Onko meille valehdeltu 2.maailmansodan syyt ja syylliset?

      Hitlerin puhe 5kk saksalaisten kaapppaamien asiakirjojen jälkeen(9.2.1940 jossa kävi ilmi lännen(Englanti,Ranska) & NL salasopimus(15.10.1939 Moskovassa) ja suunnitelmista motittaa Saksa Skandinaviasta. Stalin pysäytti hyökkäyksen ja teki välirauhan Suomen kanssa Hitlerin 2:desta nootista keväällä 40, koska pelkäsi Saksan väliintuloa joka olisi voinut aikaistaa sotaa NL vastaan jo vuodelle 40 jolloin NL ei ollut vielä valmis.
      Stalin pyysi lupaa uudestaan hyökätä Suomeen vuonna 40, mutta Hitler kielsi, koska tiesi lännen ja NL sopimuksesta. Mielenkiintoista... Vain 1kk ja 1 viikko tämän 15.10.39 salasopimuksen jälkeen NL ampui Mainilan laukaukset ja hyökkäsi Suomeen, kuten olettettavasti oltiin sovittu lännen kanssa, mutta koska Suomi kesti tarpeeksi kauan ja Saksa muutti kantaansa kaapattujen asiakirjojen jälkeen Suomen itsenäisyys pelastui. Tämä ilmeisesti kieletty totuus SUOMI24 palstalla?

      • viesti poistettu

        Stalin rappariudesta ei voida olla varmoja oletettavasti oli.


      • asgasgawergrg

        Poistitko sä sen yhden vapariketjun vai iskikö sensuuri?


      • viesti poistettu
        asgasgawergrg kirjoitti:

        Poistitko sä sen yhden vapariketjun vai iskikö sensuuri?

        Miten minä, kun en ole edes palstan mode. Tämä ketju oli niin arka, että se poistettiin toistamiseen jo alle 10min postauksesta.


      • wooow

        mistä lisää kirjoittamastasi asiasta?? kiinnostaa


      • viesti poistettu
        wooow kirjoitti:

        mistä lisää kirjoittamastasi asiasta?? kiinnostaa

        http://vimeo.com/12676278

        4 osainen video.

        Tuon pohjalta ostin kirjan ja päätin hieman lukea enemmän asiasta.


      • viesti poistettu
        viesti poistettu kirjoitti:

        http://vimeo.com/12676278

        4 osainen video.

        Tuon pohjalta ostin kirjan ja päätin hieman lukea enemmän asiasta.

        Eihän tällä videolla vapaamuurariudesta puhuta mitään, mutta kirjassa sivutetaan asia lauseella, että mistä sitä tietää missä ja miten salasien ovien takana maailman johjatat isot päätökset tekee...


      • viesti poistettu
        viesti poistettu kirjoitti:

        Eihän tällä videolla vapaamuurariudesta puhuta mitään, mutta kirjassa sivutetaan asia lauseella, että mistä sitä tietää missä ja miten salasien ovien takana maailman johjatat isot päätökset tekee...

        Jos nyt lukemaani kirjaa uskoen, niin meille on todella paljon valehdeltu ja puhuttu ylisuuria Saksasta ja Hitlerin aikomuksista ja politiikasta 30-luvun lopulla.
        Todellista propagandaa jota jopa edelleen syötetään nykyoppikirjoissa ja tv-ohjelmissa demonisoiden sen aikaista Saksaa.
        On ilmeisesti "historiaa" ja historiaa. Se kuva mikä silloisesta Saksasta annetaan on sitä "historiaa".


      • yks kommentti

        germany was suffering in poverty so hitler created his own currency to get away from the greedy fat cat elites and zionists.. they didn't like that so they declared war on the germans. Näinhän se varmasti oli. Saksa ajettiin sotaan. Muistakaa tämä, kun rakennatte kuvaa historiasta ja tosesta maailmansodasta


    • eroa jo

      ei tarvita uskonpuhdistusta, ei usko ole mihinkään muuttunut, uskovan tarvitsee vain

      eroakirkosta.fi

    • jepjep

      Näin jonkun toisen artikkelin missä jotkut aikakausilehdet julkaisivat listoja nimistä suomessa ketkä kuuluvat vapaamuurareihin ja sitten tuli todennäköisesti trolli kommentteja,että ovat ylpeitä nimestään listoilla. Mutta en kyllä tajua mitä ylpeyttä on ilmoittaa olevansa saatananpalvoja, eli siitähän vapaamuurareissa on kyse, vaikka ei ehkä nuin suoraan asiaa sanotakkaan.

    • Ruusunristiläiset.

      Kyllä te ootte pienimielisiä kun ette edelleenkään voi mitään todistaa :D Viettäkää vaikea elämä ja pelätkää kotonanne :D

    • Aivan sama kuin

      Vapaamuurarit ovat vain yksi klubi muiden joukossa. Jos klubiin liittyy jotain koomisia munientervaamisia, niin onhan merimiehilläkin merimieskaste, päiväntasaajankaste ym.
      Se että vapaamuurarit huolehtivat toisistaan "kaveripiirissä" eli ottavat kaverin töihin, tai antavat kaverille töitä, on ihan sama asia kuin se, että valitsisit itse joidenkin tuntemattomien joukosta oman ennestään tutun kaverisi kanssasi koska tunnet hänet ja hänen tavat osaamiset ym.

      Ihan joutavaa höyryämistä tuon klubin ympärillä.

      Eikä sen puoleen että itse noihin vapaamuurareihin kuuluisin.

      Kuuluvathan monet myös ammattiliittoihin, kiinteistöliittoihin, maanomistajien liittoihin, urheiluseuroihin ym.

      AIVAN SAMA!!!

      • eihä oo

        Älä sulje nyt silmiäs. Rappareita monet päättäjät ja rapparithan palvoo Lusiferia ja toiseskseen katso, kuinka paljon saatanan palvontaa ja pahan palvontaa on nykyään jopa telkussa.


      • Aivan sama kuin
        eihä oo kirjoitti:

        Älä sulje nyt silmiäs. Rappareita monet päättäjät ja rapparithan palvoo Lusiferia ja toiseskseen katso, kuinka paljon saatanan palvontaa ja pahan palvontaa on nykyään jopa telkussa.

        Noiden uskontojen sekoittaminen yleensä mihinkään on myös aivan naurettavaa. Jokainen uskokoon minun puolestani vaikka ufoihin.
        Saatanat ja lusiferit ovat ihmiskunnan keksintöä jotta oli aikoinaan välineitä hallita suuria ja oppimattomia kansanmassoja. Pitihän jotain pelokkeita olla.

        Tuo kaikenlainen jeesustelu on lähinnä loukkaus nykyajan ihmisten älyä kohtaan.

        Saattoihan aikoinaan olla joku kylähullu taikuri, ja silmänkääntötemppujen tekijä nimeltä Jeesus, mutta mitä sitten.
        Aikakausi oli savimajojen ja luolissa asuvien aikaa, jolloin joka auringonpimennys ja luonnon ilmiöt olivat ihmeitä.

        Koko raamattu on ihmisten kirjoittama ja kulloisenkin hallinnon mukaan muokkailtu ja soviteltu aina milloin kenenkin tarpeisiin sopivaksi.
        Raamatun tekstit ovat riittävän ympäripyöreästi sanottu, jotta jää tulkinnanvara joka mahdollista tarvetta varten.
        Eipä sillä. Ihan hyvä jos tuokin asia vielä voi kontrollia ihmisten käyttäytymiseen aiheuttaa. Helvetillä pelottelu ym.


      • Antti rappari
        Aivan sama kuin kirjoitti:

        Noiden uskontojen sekoittaminen yleensä mihinkään on myös aivan naurettavaa. Jokainen uskokoon minun puolestani vaikka ufoihin.
        Saatanat ja lusiferit ovat ihmiskunnan keksintöä jotta oli aikoinaan välineitä hallita suuria ja oppimattomia kansanmassoja. Pitihän jotain pelokkeita olla.

        Tuo kaikenlainen jeesustelu on lähinnä loukkaus nykyajan ihmisten älyä kohtaan.

        Saattoihan aikoinaan olla joku kylähullu taikuri, ja silmänkääntötemppujen tekijä nimeltä Jeesus, mutta mitä sitten.
        Aikakausi oli savimajojen ja luolissa asuvien aikaa, jolloin joka auringonpimennys ja luonnon ilmiöt olivat ihmeitä.

        Koko raamattu on ihmisten kirjoittama ja kulloisenkin hallinnon mukaan muokkailtu ja soviteltu aina milloin kenenkin tarpeisiin sopivaksi.
        Raamatun tekstit ovat riittävän ympäripyöreästi sanottu, jotta jää tulkinnanvara joka mahdollista tarvetta varten.
        Eipä sillä. Ihan hyvä jos tuokin asia vielä voi kontrollia ihmisten käyttäytymiseen aiheuttaa. Helvetillä pelottelu ym.

        Nämä rapparit, vaikka ovat kuinka yhteiskunnan yläluokkaa, eivät ole ateisteja, vaan uskovat jumalaan, mutta korkeimmalla asteella paljastetaan heidän jumalansa nimi. eli Lusifer, Raamatusta tunnettu maailmankaikkeuden kurjin luuseri.


      • TurhaAihe
        Antti rappari kirjoitti:

        Nämä rapparit, vaikka ovat kuinka yhteiskunnan yläluokkaa, eivät ole ateisteja, vaan uskovat jumalaan, mutta korkeimmalla asteella paljastetaan heidän jumalansa nimi. eli Lusifer, Raamatusta tunnettu maailmankaikkeuden kurjin luuseri.

        Ihan sama vaikka uskoisivat joulupukkiin ja nussisivat toisiaaan pers**een


    • 11+15=26

      Kun tietää missä kokoontuvat, tulisi paikkoja tuhot.

    • Hä?

      Minkä takia menisit paikkoja tuhoamaan?

    • masonsworshipsatan

      Vapaamuurariaiheisia viestejä sensuroidaan palstoilta jatkuvasti. Varsinkin Ylen MOT-ohjelman Hyvät veljet muurarit jälkeen. Katso ohjelma Yle-areenasta: http://areena.yle.fi/tv/1772018

    • 1+14

      Tärkeintä olisi ymmärtää se että vapaamuuraritoimintaa ei pystytä rahoittamaan jäsenmaksuilla.
      Looseja ei rakenneta jäsenistön jäsenmaksuilla. Tapamisiista koituneita kuluja sekä loossin yllpitokuluja ei pystytä pyörittämään jäsenmaksuilla.
      Luuleeko joku oikeasti että tämä kulissin takana valtaa pitävä järjestö maksaa itse omat kulunsa.
      Me veronmaksajat maksamme omassa työssämme, ja työpaikkamme kautta tämän toiminnan mahdollistavan tulon.

      Minä haluaisin että otettaisiin selvää siitä kuinka raha virtaa loosin pyörittämiseen, sen sijaan että ihmetellään rituaaleja.
      Johan me kaikki tiedämme että veljet sumplivat omat liiketoimensa keskenään kannattavaksi, vielä ei ole esitetty mistä koostuu maailmanlaajuisen vapaamuurariliikkeen pyöritykseen käytettävä raha. Uskon että jokaisessa maassa, jokaisessa kaupungissa jossa on loossi, otetaan raha paikallisesta yritystoiminnasta.

      Tämä on kuin mafia, sillä erolla että kukaan ei tiedä että tämmöinen läpeensä rikollinen järjestö on olemassa.

    • Aivan sama kuin

      En edelleenkään osaa ajatella sitä muuna kuin että se on yksi "kaveripiiriklubi" muiden klubien joukossa. Rikollinen=??
      En ole koskaan kuullut että keneltäkään yrittäjäkollegaltani, tai minulta olisi tultu kyselemään tuollaisia "suojelurahoja" klubien toimintaa varten.

    • 4+20=24

      Fakta on se että näiden illanistujaisten kuluja on kannettu milloin minkäkin firman pöydälle. Se sitä että et tiedä, et ymmärrä, kuinka vapaamuurareitan on ainakin 2 x se ilmoitettu 7000 jäsentä.
      Nämä 7000 on se määrä jäseniä, jotka julkistettuaan itsensä, pitävät ne salassa, jotka toimivat aktiivisesti kaikilla aloilla.

    • Aivan sama kuin

      No jospa arvioisimme että jäsenmaksut olisivat vaikkapa 80-100 euroa vuodessa per jäsen, niin 7000 jäsentä tuottaa jo noin 700.000 euroa rahaa sisään vuodessa.
      Ruoka catering palvelusta ei luulisi kovinkaan paljoa olevan, ja lisäksi kaikki eivät edes varmaan osallistu palavereihin joissa on ruokatarjoilu.
      Ruoan hinta yleensäkin on aika edullinen, ja vaikka olisi enempikin syöjiä, kustannukset eivät juuri päätähuimaaviksi nouse.

      Lisäksi, mikäli mukana on henkilöitä, joilla on yeityksissään omia tiloja toteuttaa ruokailuja sisältäviä palavereja, on sekin kokonaiskustannuksia alentavaa tekijää.

      Ainahan voi lisäksi ennen palaveria kysyä jäseniltä, jotka osallistuvat, että osallistuvatko he myös kokouksen jälkeen ruokailuun, ja se maksaa vaikkapa 15 euroa, joka pitää erikseen maksaa yhdistyksen tilille.

      Joka ei syö ei maksa, ja sen mukaan on helppo tilata ruuan määrätkin.

    • Rapataan taas

      Keskustelu taitaa olla päättyntyt.

    • Meneekö oikein?

      Luke 11:33, “No man, when he hath lighted a candle, putteth it in a secret place, neither under a bushel, but on a candlestick, that they which come in may see the light.”

      Tämänkö mukaan toimivat?

    • am i lucky

      Vapaamuurarien ja illuminaattien jälkeläiset loisivat nyt ufoissaan maapallolla, hakemassa geenejä ikuiseen elämäänsä( vrt. helvettiinsä).
      tämä degeneroitunut porukka pakeni maasta, senjälkeen kun oli toimillaan tuhonnut sen ja nyk. ihmiskunnan. nyt he ovat aikakoneillaan tulleet hakemaa, meiltä sukupuuttoon tuhotuilta geenejä rappeutuvaan yhteisöönsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe