- Afrikassa vanhempi rouva joutui raiskatuksi keskellä päivää rantapusikossa. Tekijä oli hyvin nuori poika, joka oli hiv-positiivinen. Poika oli kuullut, että seksi taudittoman kanssa poistaa taudin! Hän koki vanhan naisen varmimmin taudittomaksi.
http://www.iltasanomat.fi/matkailijan-terveys/art-1288541070317.html?pos=ok-nln
Uutinen kertoo, miten suomalaisnaiset ovat saaneet väkikikkeliä etelän kuumissa kulttuurimaissa. ILTASANOMAT ON NORMAALIKÄYTÄNNÖSTÄ POIKETEN ESTÄNYT UUTISEN KOMMENTOINTIMAHDOLLISUUDEN!
Musta lapsi raiskasi mummon, kommentointimahdollisuus
22
366
Vastaukset 22
- kaikki menee läpi
Joo joo, poika selitteli ja sinisilmät uskoivat tuonkin molotuksen.
- Ilta=Sanomaatti
IS pelkää, että tulee liikaa kommentteja, joissa kerrotaan tositapauksista raiskaajista. Raskasta niitä on toimittajan ruopata pois.
- No comments.
"En kommentoi." Lause, jonka keksi Ahti Karjalainen.
- eri henkilö
E.e.een kommentoi oli muuten Paasion Pepen kommentti.
- No comments.
eri henkilö kirjoitti:
E.e.een kommentoi oli muuten Paasion Pepen kommentti.
Väärin. Ahti Karjalainen keksi sen 20 vuotta ennen, kuin Rafael Paasion poika vielä oli edes poliitikkona.
- 9+9=18
No comments. kirjoitti:
Väärin. Ahti Karjalainen keksi sen 20 vuotta ennen, kuin Rafael Paasion poika vielä oli edes poliitikkona.
Väärin, se oli Joseph Mengell .
- Mette
Mahtaisiko siellä kelvata tällainen ikäloppu mielipuoli?
- Aivan varmasti.
Eihän siellä mieltä raiskata, vaan kehoa. Pimeässä kelpaa vanhempikin kapakala.
- oliko varmasti..
raiskaus.. vaikuttaa keksityltä!
- Epäsuomen lehtitalo
>>ILTASANOMAT ON NORMAALIKÄYTÄNNÖSTÄ POIKETEN ESTÄNYT UUTISEN KOMMENTOINTIMAHDOLLISUUDEN! >>
Iltasanomat kuuluu inhaan epäsuomalaiseen Sanoma-konserniin.
Joten eiköhän tuo ole ihan normaaliasetus niillä silloin kun on jotakin Somaliaiheista raiskaus- tai hyysäröintijuttua heillä nettilehdessä, kommentointeja ei siedetä.- Ei ole
Sanoma-konserni riittävän natsionalistinen elikkäs kansallismielinen.
- Sama tavoite
Suomalainen Sanoma Oy on ohjattu ajamaan samaa maailmanlaajuista päämäärää mitä ajaa Goldmann Sachs pankki ja David Rotschildien suku.
Mikä ikinä se lopullinen tavoite ja päämäärä sitten onkaan. - !!!
Oi hyvä JUMALA!
- GOD-GOD
Yes, my son. What's that you would like to ask?
- !!!
Shut up, Father!
G-sus.
- Vatta auki vaan
Ajaako Rotchildit perheenä tosiaankin paperisten sanomalehtien nopeaa kuihtumista olemattomiin?
Ainakin tämä on se jyrkkä liukumäki jota pitkin HS-pulkka kummallisine irtosivu-liite-härdeleinensä tällä hetkellä kiitää kohti pohjakosketusta.
Onneksi lehti tekee itse oman itsemurhansa, tilauksemme loppunee automaattisesti kun firma kuolee.
On sen verran näämmä vaikea itse tottumuksen uhrina irtisanoa paperilehden tilaustansa. Onneksi HS tekee seppukunsa ihka itse ja ratkaisu syntyy lopuille 100.000:lle tilaajana roikkuvalle siinä samalla. - Late Lapista
Mahdollisuus poistettu?!?
Late lapista SSSS ry - Anonyymi00019
- Anonyymi00020
- Anonyymi00021
- Anonyymi00022
- Anonyymi00024
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113712
- 37686
- 127641
- 67579
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40579Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142449- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28379Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 29364
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks57362- 32351
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24349- 23347
- 27346