http://www.iltalehti.fi/urheilu/2013021916693282_ur.shtml
Pistoriuksen mukaan hän meni tyttöystävänsä Reev Steenkampin kanssa nukkumaan murhailtana hieman kello 10 jälkeen.
Keskellä yötä Pistorius heräsi ja kuvitteli tunkeutujan kiivenneen kylpyhuoneen ikkunasta sisään.
Juoksijatähti nousi sängystä, pisti proteesit jalkoihinsa, käveli kylpyhuoneen ovelle ja laukoi oven läpi useita kertoja.
- Ammuin wc:n oveen, sillä luulin, että sisällä on murtovaras.
Pistorius oletti tyttöystävän olevan edelleen makuuhuoneessa, joten hän huusi Steenkampille, että soittaa poliisit paikalle.
- Tajuttuani lopulta tilanteen, hain krikettimailan ja mursin sillä kylpyhuoneen oven.
Tyttöystävä makasi oven takana lattialla, mutta oli vielä hengissä. Pistorius soitti apua, mutta liian myöhään.
- Hän kuoli käsiini, Pistorius kertoi.
- Rakastin syvästi tyttöystävääni, eikä minun ollut tarkoitus tappaa häntä.
- Olen todella häpeissäni rakkaani kuolemasta.
IL
Mikä satusetä O. Pistorius! *Jos J.Kalske päättäisi syytön mies!
6
95
Vastaukset
- kyllä ne osaa
Liekö pistaasin oppi-isä?
http://i40.tinypic.com/xf4oy.gif Taitaa Pistorius olla nuukuuttaan palkannut aloittelevan asianajajan; meinaan, kun myöntää ampuneensa! Missä on se tuntematon mies, joka murtautui taloon, ampusi - meinasi ampua Pistoliuksenkin - ja pakeni yöhön. - Näin asian olisivat esittäneet Suomessa valtion palkkaamat asianajajat.
- Mikä puolustus?
"Tapaus Ulvila" tulee toisintona mieleen ihan kun kopiona vastaavat puolustelut... ei ole ihan nyt tasapainossa se mies !
- ....................
Nyt vain odotellaan, että ne samat hörhöt, jotka uskovat Aueria syyttömäksi, tulevat samaan tapaan tänne puolustelemaan Pistoriusta väittäen häntä syyttömäksi.
- Oo. Pistoolious
Oo. Mysteerious.
Oikeusvaltio Suomessahan Pistoriuksen tarina olisi aiheuttanut kamalia jälkiseuraamuksia: mennä nyt ampumaan viatonta murtovarasta (ts. sellaiseksi luulemaansa)! Kyllä käräjäoikeus täällä ymmärtäisi, jos rakastavaisten välienselvittelyssä sattuu pistooli käteen, sormi liipasimelle ja muutama kuti lähtee matkaan, mutta ruveta nyt puolustamaan itseään ja murhata rikollinen - siinä häkki heiluisi ja kauan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661