http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031316780101_uu.shtml
Alibilehdessä väitettiin jotta syyttäjä jätti syyttämättä jengläisiä, syynä oli syyttäjän pelko!
Ylläoleva lepsuus näyttäisi vahvistavan Alibilehden väitettä, jos tavikselta esimerkiksi vaikkapa minulta löytyisi laittomia aseita, uskoisin jotta syyttämättä jättmispäätöstä ei edes mietittäisi!
Late Lapista. SSSS Ry!
PELKÄÄKÖ SYYTTÄJÄTKIN JO JENGILÄISIÄ ???
14
114
Vastaukset
- ei ihme
Nuo syyttäjät ovat vähintään yhtä rikollisia kuin kv. johdetut liivilampaatkin. Hyvä veli kerhon keskinäistä sopimista olla hiljaa molempien rikoksista.
- Late Lapista.
Oikeuskansleriksikin on valittu jaakko jonkka, joka on tyhmempi kuin minun vasemmanjalan saapas !
Late Lapista. SSSS Ry! - Nils-Aslak Alapää
Late Lapista. kirjoitti:
Oikeuskansleriksikin on valittu jaakko jonkka, joka on tyhmempi kuin minun vasemmanjalan saapas !
Late Lapista. SSSS Ry!Paremmin ei voi jonkasta sanoa!!!!
Muahhahahahaaaa!
Maassamme taliaivot ja paviaanit saavat valtaa! Suomi on melkein pahempi kuin Berlusconia.
- Jonkka = runkka!
http://www.hs.fi/videot/Jonkka Osinkoveropäätöksestä on tullut kanteluita/v1305664482361
- Late Lapista.
Puupään valinta oikeuskansleriksi on poliittisten sutkien etu ja turva !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Kuka tollasia
rupujengiläisiä nyt ihan oikeasti pelkää? Jos ne alkaa vaikeaksi niin nehän voitaisiin lähettää Venäjälle opettelemaan miten eletään, silleen normaalisti ettei ole aina repimässä kaikkia paikkoja rikki ja riistämässä rahaa normaaleilta työssäkäyviltä ihmisiltä, kuten näillä rupusakeilla on yleensä tapana heittäytyä rotiksi kun heidän kanssaan tulee pienikin riita.
Tässä on vähän mallia:http://www.youtube.com/watch?v=YmcCxq32yGE - isoksi ainakin
Jos ja kun on oikein tyhmä, potus kasvaa
- TimoTT
... ja tuntuu pelkäävän poliisikin? Noilt meni STN TUNTI ton portin kanssa, jonka yli pystyis vaikka mun mummo hyppäämää minuutissa?!? :D :/
- Tosimies.
Ajattelin ostaa laittoman aseen, sen saa nopeammin, sakot siitä jos jää kiinni ovat varmaan vähemmät kuin laillisen aseen kulut.
Sitä paitsi mikä on laiton ase?
Ei kukaan voi määrätä sitä mikä on laiton ase, sehän on itsepuolustamiseen tarkoitettu.
Täten valtio rajoittaa oikeuksiani yksilönä ja perheeni suojelijana kieltämällä minulta aseen.
Tietenkin voin hakata murovarkailta ja potentiaaliselta murhaajalta,raiskaajalta pään irti kirveelläkin.
Ampuminen vain olisi huomattavasti inhimillisempää.
Miksi kirveet eivät muuten ole luvanvaraisia?- TimoTT
Siksi, ettei haloilla ole (vielä?) kansalaioikeuksia! ... Mut ehkä sitten, kun vihreet on suurin puolue?
- ....................
tänä päivänä on vähemmistö kansalaisilla on tytkit aina mukana niin minun milestä pitäis valtaväestölle antaa oikeus kantaa myös asetta 24 h turvallisuuden takia .
Kun nämä tappo tuomiot on todella huvittavia jotain 3-10 vuotteen niin halpa on ihmis henki kun noin väjhällä tuomiolla pääsee vaikka riistää toisela elämän niin itse saa jo muutaman vuoden päästä kulkea vapaana .
Pitäisi laittaa kuolemantuottamuksesta 10 vuotta ja tappo 25 vuotta ja murha 50 vuotta niin kyllä siinä rupeasi miettiin nämä tekijätkin näitä asioita kun monesti erilaiset perintä pojatkin veloista pistää jonku kylmäksi niin kyllä sitä miettii tarkoin jos puolet elämästä menee vankilassa istuessa. - Late Lapista.
.................... kirjoitti:
tänä päivänä on vähemmistö kansalaisilla on tytkit aina mukana niin minun milestä pitäis valtaväestölle antaa oikeus kantaa myös asetta 24 h turvallisuuden takia .
Kun nämä tappo tuomiot on todella huvittavia jotain 3-10 vuotteen niin halpa on ihmis henki kun noin väjhällä tuomiolla pääsee vaikka riistää toisela elämän niin itse saa jo muutaman vuoden päästä kulkea vapaana .
Pitäisi laittaa kuolemantuottamuksesta 10 vuotta ja tappo 25 vuotta ja murha 50 vuotta niin kyllä siinä rupeasi miettiin nämä tekijätkin näitä asioita kun monesti erilaiset perintä pojatkin veloista pistää jonku kylmäksi niin kyllä sitä miettii tarkoin jos puolet elämästä menee vankilassa istuessa.Rikolliset jatkavat bisneksiään vankiloista käsin, ja ovat siellä turvassa vihollisiltaan , ja asuvat kuin 5 tähden hotelleissa! Esimerkiksi huumekauppaakin on monesti johdettu häkistä!
Late Lapista. SSSS Ry!
Theo van Goghin murhan jälkeen sana ei ole Hollannissa eikä missään länsi-Euroopassa ollut niin vapaa kuin sitä ennen.
Terroristien taktiikka on onnistunut.- Illmankin ollut
kuin "susi kukassa!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279