Luin tuossa vähän aikaa sitten kirjan 'young Stalin' ja kyllä Stalin osasi metkut jo ennen kuin hänestä tuli Neuvostoliiton valtias. oli nuorenakin suoran toiminnan mies joka ei kaihtanut pankkiryöstöjä ja aseen käyttöä, ja naisiakin riitti.
Stalin oli nuorena menevä mies
6
<50
Vastaukset
- porvarissperma
Tärkeintä oli rakentaa liittoutumat. Trotskihan ei voinnut rakentaa. Leiba oli mensu vuoden 1917 lopulle asti. Leibasta tuli bolsu vasta juuri ennen lokakuuta.
Jatka toki sankarisi elämäkerran tutkimista; lue mitä hänestä kirjoittavat esimerkiksi Radzinski, Solzhenitsyn ja Shostakovitsh (miksei Deutscherkin, vaikka hänen kritiikkinsä on vain bolshevikin ja trotskilaisen eron kokoinen). Huomaat, että vanhana Soso vasta metkut osasikin! Suoraa toimintaa riitti vaimon kylmentämisestä omassa makkarissa Meksikoon asti!
- aikamo
Ei Stalin todellakaan ole mikään minun sankarini vaan minusta hän oli täysi hullu, ateisti, juoppo ja murhaaja. Kunhan luin tuon kirjan, henk.koht olisin mielummin nähnyt että Hitler olisi kukistanut Stalinin
- no hyvähän tuo
Jos pikkukaupungin kuuluisuus hakkasi suuruudet tuuskan nuuska palasiksi. Ei se Trotski myöskään tietääkseni todellakaan mistää lepokodista tullut, vaikka David Bronstein olikin varakas. Trotskin mukaan hänen lapsuuteensa oli harmaata keskiluokkaista arkea. David Bronsteinin vaikeudethan alkoivat vasta pojan päästyä valtaan. Säästöt ja omaisuus meni sen saman tien.
- Valehtelet! Olet sta
aikamo kirjoitti:
Ei Stalin todellakaan ole mikään minun sankarini vaan minusta hän oli täysi hullu, ateisti, juoppo ja murhaaja. Kunhan luin tuon kirjan, henk.koht olisin mielummin nähnyt että Hitler olisi kukistanut Stalinin
Valehtelet! Olet stallari! Minä olen Klenkka! Valehtelet! Olet stallari! Minä olen Klenkka! Valehtelet! Olet stallari! Minä olen Klenkka!
- Lev Rubin
aikamo kirjoitti:
Nimimerkki aikamon on syytä muistaa, että huolimatta ironisen tyylin tavoittelustaan Sologdin on pohjimmiltaan täysi tosikko, kuten kaikki kaltaisensa oikeistokonservatiivit. Kyllähän he Hommaforumillaan yrittävät viljellä omanlaistaan "huumoria", mutta aina se uhkaa upota samojen klisheiden toiston lisäksi kaikkein väsyttävimpään öyhötykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279