Uudessa Lumiassa on 41 megapikselin kamera.
http://www.iltalehti.fi/digi/2013071117256980_du.shtml
41 megapikselin kamera!
16
113
Vastaukset 16
- Hölynpölyjä on.
Tooosi tarpeellinen. Sitten katsellaan 41megapikselin kuvia tulitikkuaskin kokoisesta näytöstä..
Vai Jättijulisteitako väki niistä aikoo tulostaa ?
Mulla on Järkkärissä vain 12 megapikseliä.
Optiikka on Kamerassa se tärkein asia.Miksei mikään laatukameroiden valmistaja liitä laitteeseensa puhelin-, tekstiviesti-, internet- ym. toimintoja? Kaksi ensimmäistäkin riittäisi, kun kulkisi suolla kihokkeja kuvaamassa. Voisi soittaa hätänumeroon sisiliskon nähdessään ja tekstata emännälle, että haluaa hummeria illalliseksi.
Mutta kukapa hienolla kameralla nykyään pröystäilisi? Ei se mitään kunnioitusta herätä. Pitää olla esine, jota tottumuksen voimasta sanotaan vielä puhelimeksi. se on tärkeintä. Sen pitää olla puhelin.
Elop olkoon täpinöissään. Lähteekö joku mukaan siihen?
- Toys4Us
En osta. Odotan vielä kun Samsugilta tulee 51 megan Kamera.
Puhelimen tärkein laite on Ängri Böörds.
Tero 14w- Eikä ole, kun
veis puukki on puhelimen tärkein laite. Sitten vasta toiseksi tulee ängri böördssi.
- Paskoja kuvia
Ei se noissa kuvissa ainakaan näy.Ehkä aavistuksen parempaa kuvaa,mutta ei todellakaan mitään mullistavaa.Pettymys.
- Wernher v. B
Millä voi ELÄÄ ilman luurin SOME-toimintoja, eihän ihmistä ole edes virtuaalisesti olemassa jos ei harrasta feisbukkia ja tvitteriä..oliko muuta elämässä?
Miksei NSA-toiminnoille voisi olla omaa valikkoa, jotta sen palvelut voisi noin niinku räätälöidä itelleen??? - rupee karkaamaan
Ompa yritystä Hyvä ? kamera tuollaiseen päreeseen.
Lyökääpä formula-auton moottori Ladaan, ja kisaan mukaan - tuota noin
Megapikselien suuri määrä ei kerro mitään itse kuvanlaadusta. Objektiivi on se joka määrää kuvanlaadun, ja se ei ole kovin kummoinen kännyköissä.
Se "hyöty" kamerakännyköistä on, että niillä voi kuvata melkein missä vain ja melkein mitä vain aiheuttamatta suurempaa närkästystä. Vai mitä? Mutta jos kaivat kameralaukusta stydin huippu-Canonin ja alat näppäillä kuvia kadulla kulkevien tyttöjen shortsinlahkeista tai julkkisten torikahvitteluista, niin johan kummastunutta närkästystä herättäisi.
- Romu muovia
Hahahahahaaa! Menee kyllä niin vauvanaskelin eteenpäi noiden luurien kameran laatu.Itseostaisin kunnon järjestelmäkameran ja jonkun halvan puhelimen kuin maksaisin itseni kipeäksi 100 e pokkarikamera laadusta puhelimessa jossa on taas 10.ooo uutta turhaa toimintoa ja ohjelmaa jolla kukaan ei tee yhtään mitään.
Niinhän sitä sanotaan, että hyvä kuva (joka saadaan oikealla kameralla) kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
- sutsukiki
olen ajatellut liimata vanhan 6220 classicin motskarin sarveen, jotta saisin eräänlaisen köyhän miehen action-kameran vaikkapa kolaritilanteen dokumentoijaksi...
- NSA ports
Hyvä vakoilulaitteeksi; noilla pixeleillä näkyy vaikka neula heinäsuovasta.
http://www.guardian.co.uk/world/2013/jul/11/microsoft-nsa-collaboration-user-data - Fujisanpan
Alle Satasella saa paremman Kameran...
Joten missä pointti ? - meganas
Minulla on Nokian 1100-malli ja saan sillä paljon parempia kuvia ja tekstiviestejä. Pikseleist en tiiä mittään.
- mummeli 59v.
Ja minulla Olympus mju 1060. Siinä on siis 1060 pikseliä ja hyvin näkyy ja kuuluu mutta toiseen numeroon ei voi soittaa. Missä vika? (ei siinä edes ole näppäimistöäkään) joten onko minua huijattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841120
- 73942
- 37597
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?81597- 35571
- 45542
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste140542Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14539No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29534- 67516