Jäätynyt olkapää ja kainaloiden turvotus

Kainaloissako läskiä

Minulla oli muutama vuosi sitten kummankin olkapään "jäätyminen".Ne kestivät yhteensä noin 3 vuotta.Oikea olkapää oli pahempi kuin vasen.

Sen jälkeen soliskuoppani alkoivat turvota.Ne ovat sitä vieläkin.Oikea enemmän kuin vasen.Vain oikea kainalo haittaa hieman.

Näytin niitä lääkärille johon hän sanoi:"laihduta".
Olen 58 vuotias.Pituus 181 senttiä ja paino 91 kiloa,joten en mielestäni ole liian lihava.
Voiko "jäätyneiden olkapäiden" jälkitautina olla tälläinen vaiva?

Verikokeeni ovat hyvät,mitä nyt kolestroli hieman koholla,samoin kun sokeriarvot.

Pitäiskö olla huolissaan.
Minulla ei ole varaa mennä kuin arvauskeskuslääkärille.

6

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainaloissakoläskiä

      Kiitos vastauksista. Ne on sellaiset edelleen.

    • ikäkulumies

      Kainaloissako läskiä.
      Painoindeksisi on 27. Voisi pudottaa painoasi ainakin 81 kiloon. https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri

      Omat olkapääni ovat "sököt". Toisessa nivelten murtumat, toinen rustoutunut ja nivelien hoitajan mielestä rustoinen ja jäykkä. Yritän sitä kotona kuntouttaa.

    • Anonyymi

      Selvisikö syy tähän turvotukseen? Minulla myös jäätynyt olkapää paranemassa ja turvotusta noissa paikoissa

      • Anonyymi

        Minulla oli kanssa kerran jäätynyt olkapää ja kesti yli vuoden lopulta sain omasta pyynnöstä siihen kortisoni piikin ja heti hellitti ja pääsin takaisin töihin , ei mitään jälki seurauksia tullut,
        Siitäkään . Joten miksi ihmeessä sinulla tuollainen vaiva, en osaa sitä yhdistää jäätyneeseen olkapäähän mitenkään .


    • Anonyymi

      Sama vaiva jäätynyt olkapää ja turvotus soluskuopassa, kainalonsedulla ja muuallakin.
      Onko syy selvinnyt turvotukseen?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      287
      2596
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      95
      2050
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1437
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1278
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe