Mä vihaan, en tiedä mitään muuta ihmisryhmää kuin noita ylimielisiä kusipäitä niin paljon. Vihaan, todella, paljon.
Mä vihaan kokoomusnuoria
9
165
Vastaukset
- kieroa menoa
Epäisänmaallisia ökyrikkaita vapaamuurarien lapsia.
- Kateus se
vie edelleen kalatkin vedestä...
- moi.
Ai että joku kadehtisi kokoomusnuoria?:D Vähän rajaa nyt. Mä en ainakaan kadehdi kokkoomusnuoria, koska sivistymättömyydessä ei ole mitään kadehtittavaa tai materian ihannoinnissa. Kokoomuslaiset on köyhemmistä taustoista monet kuin edes keskiluokaiset vassarit, mikä saa heidät monet kokoomuslaiset nykynuoret sairaalloisella tavalla kadehtimaan suomalaista keskiluokkaa ja pyrkimään reaganismin = oikeisto vastusti Mandelaakin, nimissä hävittämään Suomesta hyvinvointiyhteiskunnan.
Toki nuorkokkareiden kusipäisyys inhottaa. Itse en esimerkiksi pystyisi menemään opiseluasioissa yhden kokkarin juttusille, kun olen lehdistä lukenut, että se vihaa köyhiä. En halua keskustella ainakaan minkäänlasiten p*skapäiden kanssa, jotka vaatii opiskelumaksuja siksi, että oma rikas perheensä maksoi tilitalitittelit ulkomailla.
Minusta hyvä älyllinen jako Suomen nyky- yhteiskunnassa olisi vaikka sellainen, että paskakikkareet kokoomuslaiset kun useimiten lukee vaikka markkinointia ja sellaista ja taas älymystö sivistysjuttuja, niin oikeiston opportumismi ja ahneus jos pystyttäisiin sivistyneellä tavalla yhdistämään vasemmiston tiede-älyyn, se pelastaisi tän maan lamasta. Tarkotan että oikeisto vois sitten kirjoitella innossaan että mten hyötyä muista, ja vasemmsito sanois, että mitkä siihen on lailliset taustat. Vois syntyä innovaatioita.
- Kokoomus nuori
Voi voi kyllä minä sitten itkin koko matkan pankkiin asti, kun minua niin vihaat. Tarttuisit sinäkin siihen "kuokkaan" niin ei tarvitse vihata niitä, joilla on elämä kunnossa. Omalla työllä on varallisuuteni hankittu. Kokeileppa sinäkin, jos tarjous kalja ja kylmät nakit alkaa tökkimään. Voi ostaa jotain muutakin kun käy töissä.
Aiotko ryhtyä toimiin? Millaisiin?
- ...
Relax Brejvik!
... kirjoitti:
Relax Brejvik!
Suosittelen sinulle jotakin käytännön alaa jossa ei tarvitse ymmärtää luettua tekstiä, esimerkiksi puisto-osaston palveluksessa.
- biologi
Kuinka media-ameeboja voi vihata?
- valkea kuolema
En ole kokoomuslainen, mutta vihaan kaikkia myöhempien aikojen kommunisteja kuten vasureita, vihreitä ja persuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247