Keskiverto äo ihmisillä

Ä j O

Sehän on noin 95 - 105, Suomalaisella hyvä keskiarvo, Ählämeillä ja muilla vastaavilla keskivertoa selvästi alempi.

15

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L Kristo

Lappalaisilla ja muilla rutsaisilla n. 80.

• Jeppe.

Mulla ei ole älykkyys-osamäärää ollenkaan, olen täysjärkinen!

• kkjshdhdhhdhdh

Suomen hallituksella noin 55 korkeintaan/per henkilö, paitsi Käteisellä 25.

• Tollolle

Olet idiootti. 83, bruhaHHHAAAAA!! Idiootti!

• vihrvasemmistofemakk

Somalia puuttuu, harmi sillä minusta he ovat niin fiksua porukkaa että se olisi ainakin 105.

• Kunniakansalaistemme isänmaa todella puuttuu listalta, mutta naapurien, Kenian ja Etiopian arvot kertonevat tason. Ts. Keniassa äo. on 72 ja Etiopiassa 63. Koneinsinööriemme äly on siis tuota tasoa; keskiarvona 67,5. Alle 70 lasketaan kehitysvammaiseksi.

• Rotujärjestys
        Sologdin kirjoitti:

Kunniakansalaistemme isänmaa todella puuttuu listalta, mutta naapurien, Kenian ja Etiopian arvot kertonevat tason. Ts. Keniassa äo. on 72 ja Etiopiassa 63. Koneinsinööriemme äly on siis tuota tasoa; keskiarvona 67,5. Alle 70 lasketaan kehitysvammaiseksi.

Ei varmasti ole yli kuudenkymmenen. Maahanmuuttoviraston virkamiehen mukaan yli 90% tänne tulevista somaleista ei osaa lukea. (Tarkoitti siis aikuisena tulevista)

• Surkeaa on
        Rotujärjestys kirjoitti:

Ei varmasti ole yli kuudenkymmenen. Maahanmuuttoviraston virkamiehen mukaan yli 90% tänne tulevista somaleista ei osaa lukea. (Tarkoitti siis aikuisena tulevista)

Ei kehitysvammainen opi lukemaan. Tässä somaliaisten taso
        http://iontheworld.files.wordpress.com/2008/09/iqworld.jpg

• Roskaa...

Tuon "tutkimuksen" tulokset ovat aivan arvotonta roskaa. Tutkintamenetelmät ovat aivan puoskarointia ja oletuksia.
      Muuten, kun nyt tuli puheeksi, niin tapasin Tatu Vanhasen joku vuosi sitten kotiseutujuhlilla. Ihan järkihemmolta Tatu vaikutti. Mutta Lynnin ja Vanhasen tutkimukset eivät kerro mitään totuutta.

• Tarkoitusperäsi ?

Sulla ei siis ko. asia ole edes keskivertotasoa. Tiedätkö miksi? Älykäs ihminen ei luettele eikä mainitse ääneen kenenkään, ei ihmisen eikä ryhmän, pienemmästä ja vähemmästä tieto- ja ymmärrysmäärästä.

Eikä älykkyydelläkään ole mitään virkaa, jos ei ole tunteita ja inhimillisyyttä. Ne ovat ihmisen tuntomerkkejä ja estävät mollaamasta pienempiä ja vähäisempiä.

• testimenestyjä

ÄÖ testit perseestä. Itse olen saanut varsin hyviä tuloksia testeissä, en kuitenkaan mensan testiä ole suorittanut. Hyvät testitulokseni johtuvat matematiikan/loogisen ajattelun hallinnasta, ei älykkyydestä. Itseasiassa olen ihan tavallinen simppeli keskiverto tyyppi, sanoisin jopa hieman hidasälyinen.

• Sohvaperuna
        testimenestyjä kirjoitti:

ÄÖ testit perseestä. Itse olen saanut varsin hyviä tuloksia testeissä, en kuitenkaan mensan testiä ole suorittanut. Hyvät testitulokseni johtuvat matematiikan/loogisen ajattelun hallinnasta, ei älykkyydestä. Itseasiassa olen ihan tavallinen simppeli keskiverto tyyppi, sanoisin jopa hieman hidasälyinen.

Minäpä sain täydet pinnat, 160. Ja töihin en mene.

• MeNsA

Kuinka moni koneinsinööreistämme on Mensan jäsen? Itse olen ainakin. Ja olen PerSu myös.

• Tu-run tyt-tö

Mi-nä suo-ri-tin Pah-ka-si-ka-leh-den älyk-kyys tes-tin ja löy-sin tur-ku-lai-sen mie-hen jo-ka on kans -tu-rusta. Mol-llaan on-nel-li-sia kos-ka mo-lem-mat va-leh-del-laan sa-man ver-ran.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      43
      5329
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      413
      4613
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3849
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      164
      3170
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2526
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2098
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2022
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1950
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1479
    Aihe