Somaleista yli 90% käy töissä

TUTKIMUS Britanniast

18

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäillään

Että husulle sattui pilkkuvirhe.

• kuin pökäle

SORTUIKO HUUSSI VALEHTELUUN?

• Pilkku-lapsus

Täytyy ymmärtää mamuressukkaa. Somaliassa ei näet ole kymmenjärjestelmää, vaan kolmijärjestelmä: Yksi, kaksi, monta.

• tytre

Eihän Husun suusta ole ennenkään muuta valunyt , kuin paaskaa.

• sellasta asiaa

Käyhän ne. Khattia kuljettelevat, hamppua kasvattavat ja myyvät ja sitten siinä ryöstelevät aika ajoin. Raiskaavatkin mutta sitä nyt ei ansiotyöksi voi sanoa.

Kelalta rahan hakua ei voi sanoa työksi, ehillä on verovaroin palkattu avustaja sitä varten. Niin että saavat kaikki mahdolliset tuet maksimimääräisinä ja ajallaan laittamatta itse tikkua ristiin.

• Ensin työ, sitten hu

Joo ryöstely ja kaman kuljetus käy niillä työstä, mutta raiskaukset menee kyllä vapaa-ajan rientoina.

• Lainattua

Tämä oli niin hyvä selitys Homma-foorumilta,että siirsin tänne.

kayttäjä Siili :

Jospa kyse on laajemmasta työssä käynnin käsitteestä? Tavallaanhan Kela maksaa useimmille somaleille palkkaa siitä, että he ovat valmiudessa mennä jälleenrakentamaan Somaliaa. Hiukan niin kuin päivystystä, nääs.

• absoluuttinentotuust

Tuli mieleen, kun eräs salikaveri kertoi, kuinka somali oli sanonut hänelle, että ettekö te suomalaiset pidä somaleista. Kaverini vastasi: tajuatko, olet täällä meidän ongelmana, koska koko muu afrikka vihaa teitä, mikä saa sinut luulemaan että suomalaiset pitäisivät teistä?

Tämä on totta, somalit ovat afrikan mustalaisia, ongelma-loiskansaa joista kaikki sielläkin haluaa eroon. Kukkahattutädit ottavat avosylin tänne vastaan sen paskan, jota MISSÄÄN muualla maailmassa ei huolita.

• MaaiImanmatkaaja

Missään muualla maailmassa ei varsinaisesti pidetä minkään maan sosiaalipummimaahanmuuttajista.
        Sen verran olen maailmalla keikkaillut, että tiedän, että kaikissa maissa missä olen töitä tehnyt, minun on täytynyt todistaa olevani lähetetty työntekijä ja että en rasita maan sosiaaliturvaa.
        Näillä eväillä minua on nippa nappa siedetty.

Monissa maissa valtio on avoimen rasistinen ja maahanmuuttovastainen, vaikka julkisivu muuta kertoisikin.

• sdfghjl,
        MaaiImanmatkaaja kirjoitti:

Missään muualla maailmassa ei varsinaisesti pidetä minkään maan sosiaalipummimaahanmuuttajista.
        Sen verran olen maailmalla keikkaillut, että tiedän, että kaikissa maissa missä olen töitä tehnyt, minun on täytynyt todistaa olevani lähetetty työntekijä ja että en rasita maan sosiaaliturvaa.
        Näillä eväillä minua on nippa nappa siedetty.

Monissa maissa valtio on avoimen rasistinen ja maahanmuuttovastainen, vaikka julkisivu muuta kertoisikin.

Kellään ei lienekkään mitään työperäistä maahanmuuttoa vastaan, mutta veronmaksajien rahoilla ja kantaväestön kustannuksella loiselämää viettämään tulevien maahammuuttajien tulo on kertakaikkiaan estettävä. Sen vielä jotenkin ymmärrän, että oman maan huonompiosaisista ja ongelmatapauksista huolehditaa, mutta suomella ei ole mitään velvoitetta huolehtia koko maailman ongelmista, niinkuin kukkahattutätien mielestä näyttää olevan.

• mamu

Suomessa ei onneksi tartte tehdä työtä.

• koneinssi

Ei kai kahvilla istumista lähi-itiksessä lasketa työksi? Tai kaisaniemenpuiston raiskauspäivystystä?

• näinon

"Varallaololla tarkoitetaan sitä, että työntekijä tai viranhaltija on työaikansa ulkopuolella tavoitettavissa siten, että hänet voidaan tarvittaessa kutsua työhön.
        ..... Vapaamuotoisen varallaolon ajalta maksetaan 20–30 prosentin rahakorvaus"

• Astrid Thors

´´Ei kai kahvilla istumista lähi-itiksessä lasketa työksi? Tai kaisaniemenpuiston raiskauspäivystystä?´´

HÄRREGYYD, MITÄ HÄRRRRRRRRRR RASSSSSSIIISMIA! tottakai lasketaan.

• Olin kolme päivää Tallinnassa terveyskylpylässä. Näin kaupungilla yhden neekeerin; hänelläkin oli rinkka. Silti esillä oli runsaasti kylttejä joissa kerrottiin, että Tallinnassa on töitä.

Mitä "KELA" on vironkielellä? En nähnyt yhtään sentyylistä toimistoa.

• soppatykki

Tallinnassa onkin toimiva supiköökki.

• se on oikein

Rikkaat arabimaat tai baltian maat ei mustanaamoille helly.

• ????????????????????

Oikein, miksi pitäisikään? Ihme touhua suomessa mamut juhlii kantaväestön kustannuksella ja sitten jauhetaan säästöistä ja veronkorotuksista. Lopetetaan kehitysapu ja maahanmuutto ja karkoitetaan nykyisetkin tyhjäntoimittaja mamut niin siinä on tarpeelliset säästöt ilman veronkorotuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      183
      6513
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      93
      5422
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      17
      3772
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      123
      3397
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      227
      3223
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      83
      2381
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2108
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1716
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      46
      1701
    10. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      44
      1399
    Aihe