Vaparit homovastaisia

sösselström

Sösseäkin vaparit vaativat astumaan ulos kaapista ja tunnustamaan homoutensa.

Minkä takia jonkun pitäisi tunnustaa homoutensa vapaa-ajattelijoiden vaatimuksesta?
Eikä tämä ole hyökkäys seksuaalista vähemmistöä kohtaan? Seksuaalisen identiteetin vainoamista.

Tämä on laitonta toimintaa. Jos järjestö tällaista harjoittaa, vieläpä yhteiskunnan tukien avulla, on mietittävä päättäjien tarkoin onko kyseessä yleishyödyllinen vai
-haitallinen järjestö, jonka toiminta kukaties kuuluisi kieltää.

Tässä olisi apulaisoikeuskanslerille todella tutkimisen paikka, voiko jokin järjestö harrastaa tällaista painostusta armonvuona 2014.

14

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FUCKIFUU

      Voitko tehdä tutkintapyynnön apulaisoikeuskanslerille. Apulaisoikeuskanslerin on viran puolesta otettava kantaa. Mutta ei kaltaisesi peräkammarin poika saa mitään aikaa koskaan elämässään.

    • Missäs Vapaa-ajattelijat tällaista ovat vaatineet?

      • sösselström

        Lue tarkemmin tämän palstan kirjoituksia.
        Siellä useampaan kertaan on kirjoitettu, että vaparit vaativat sösseä astumaan ulos kaapista, koska sösse on tunnistettu homoksi.
        Kovin ongelmaa vähättelee, miltei ivailee, sinua edellinen nimimerkkikin, joka tosin kieltää olevansa vapari mutta ateisti kylläkin.

        Siis ateistien ja vapareiden kannanottoja.
        Vapaa-ajattelijat sen sijaan, että tyytyisivät keskenään tappelemaan, hyökkävät myös homojen kimppuun.


      • sösselström kirjoitti:

        Lue tarkemmin tämän palstan kirjoituksia.
        Siellä useampaan kertaan on kirjoitettu, että vaparit vaativat sösseä astumaan ulos kaapista, koska sösse on tunnistettu homoksi.
        Kovin ongelmaa vähättelee, miltei ivailee, sinua edellinen nimimerkkikin, joka tosin kieltää olevansa vapari mutta ateisti kylläkin.

        Siis ateistien ja vapareiden kannanottoja.
        Vapaa-ajattelijat sen sijaan, että tyytyisivät keskenään tappelemaan, hyökkävät myös homojen kimppuun.

        Sanoisin että anonyymien nettikirjoittelijoiden kannanottoja ei voi tulkita liiton virallisiksi kannanotoiksi vaikka miten väittäisivätkin olevansa vapaa-ajattelijoita.


      • Tutulla kaavalla
        rainbowshy kirjoitti:

        Sanoisin että anonyymien nettikirjoittelijoiden kannanottoja ei voi tulkita liiton virallisiksi kannanotoiksi vaikka miten väittäisivätkin olevansa vapaa-ajattelijoita.

        Eli täällä vapari saa huudella mitä vaan, kunhan kokouksessa teeskentelee sivistynyttä.


      • Tutulla kaavalla kirjoitti:

        Eli täällä vapari saa huudella mitä vaan, kunhan kokouksessa teeskentelee sivistynyttä.

        Anonyymi nettikirjoittelija voi mahdollisesti olla vapari, tai sitten ei. Kuka tahansa voi väittää netissä olevansa vapari ja sitten puhua paskaa jostakusta. Jos joku kokee kunniansa tulleen loukatuksi nettikirjoituksessa niin tokihan kunnianloukkauksesta voi tehdä rikosilmoituksen ja poliisi voi sitten selvitellä kuka se anonyymi henkilö oli. Muilta osin on vähän vaikea on mitään kantaa ottaa siihen onko joku nimetön ääliö vapari vai ei. Osoitteessa http://vapaa-ajattelijat.fi/kannanottoja on vapareiden kannanotot jotka edustavat liiton virallista linjaa joiden puitteissa vapareiden toiminta tulee arvioida.

        Se nyt on kuitenkin selvää että homovastaisuus ei voi olla vapareiden virallinen linja koska esimerkiksi Helsingin Vapaa-ajattelijoiden puheenjohtajana on toiminut avoimesti lesbo Tarja Koivumäki.


      • FUCKIFUU
        Tutulla kaavalla kirjoitti:

        Eli täällä vapari saa huudella mitä vaan, kunhan kokouksessa teeskentelee sivistynyttä.

        Nimimerkki sösselström valehtelee jatkuvasti ja jää kiinni valheista joka kerta.

        Kristitty on täysin kykenemätön edes kerran elämässään puhumaan totta.


      • 20+10
        FUCKIFUU kirjoitti:

        Nimimerkki sösselström valehtelee jatkuvasti ja jää kiinni valheista joka kerta.

        Kristitty on täysin kykenemätön edes kerran elämässään puhumaan totta.

        Kristityt ajattelevat tarkoituksen pyhittävän keinot. Niinpä kristitty luulee julistavansa totuuden hengen tahtoa ja sanomaa silloinkin, kuin valehtelee. Kun aikansa vääristelee asioita, siitä tulee elämäntapa. Syntiin paatuu, niinkuin uskovaiset itse sanoisivat.


      • Nasse..
        20+10 kirjoitti:

        Kristityt ajattelevat tarkoituksen pyhittävän keinot. Niinpä kristitty luulee julistavansa totuuden hengen tahtoa ja sanomaa silloinkin, kuin valehtelee. Kun aikansa vääristelee asioita, siitä tulee elämäntapa. Syntiin paatuu, niinkuin uskovaiset itse sanoisivat.

        Koska koko kristinusko perustuu valheen omaksumiseen ja sen hyväksymiseen, arvattavasti kynnys pidättäytä valehtelemisesta muissa asioissa laskee.


    • ateistix

      Kirkko ei hyväksy homoseksuaaleja. Sinun piikkisi osuu nyt ihan väärään osoitteeseen.

      • Huhhahheijaaa

        Ja kirkkoon kuuluvista kansanedustajista yli puolet saattaa vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia..


    • Humanisti-vapari

      Vapaa-ajattelijain liitto on sitä mieltä, että ihmisellä tulee olla oikeus olla tuomatta julki eli pitää yksityisasianaan uskontonsa tai uskonnottomuutensa, poliittisen mielipiteensä tai sitoutumattomuutensa sekä seksualinen suuntautumisensa.

      Toisaalta ihmisellä tulee olla oikeus vapaasti tuoda julki nämä asiat.

      Molempi parempi.

      Samalla vapaa-ajattelijat toimivat sellaisen yhteiskunnan kehityksen puolesa, että yhä useampi voi ilman pelkoa syrjinnästä tuoda esiin omia ajatuksiaan ja idenitettiään. Se kuitenkin edellyttää ahdasmielisen uskonnollisen vaikutuksen heikentämistä, uskontojen vielä etuoikeutetun aseman heikentämistä.

      • Etuoikeusvaparit

        Miksi vaparit saavat valtionavustusta kerhotoimintaansa mutta kirkko ei? Milloin alatte kampanjoida omaa etuoikeutettua asemaanne vastaan?


      • Etuoikeusvaparit kirjoitti:

        Miksi vaparit saavat valtionavustusta kerhotoimintaansa mutta kirkko ei? Milloin alatte kampanjoida omaa etuoikeutettua asemaanne vastaan?

        Ainakin seuraavat kirkot ja uskonnolliset yhteisöt ovat saaneet valtionavustusta kerhotoimintaansa:

        1. Suomen Vapaakirkko
        2. Katolinen kirkko Suomessa
        3. Suomen Adventtikirkko
        4. Suomen Helluntaikirkko
        5. Ortodoksinen Pyhän Nikolauksen Seurakunta
        6. Suomen baptistiyhdyskunta
        7. Helsinki Islam Keskus
        8. Helsingin juutalainen seurakunta
        9. Finlands svenska baptistsamfund
        10. Suomen Islamilainen Yhdyskunta
        11. Tampereen Islamin yhdyskunta
        12. Suomen Metodistikirkko
        13. Finlands svenska metodistkyrka
        14. Suomen vapaa evankelisluterilainen seurakuntaliitto
        15. Ortodoksinen Pokrovan seurakunta
        16. Helsingin Islam Seurakunta
        17. Resalat Islamilainen Yhdyskunta –Suomen Ähl-e Beit
        18. Suomen Kristiyhteisö – Kristensamfundet i Finland
        19. Pohjois-Suomen Islamilainen Yhdyskunta

        Lähde: http://www.ateistit.fi/uutiset/uuti247.pdf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe