Herätys

Menkääitseenne

En ole narsisti. Olen pyörinyt suomi24 keskustelupalstoilla lukemassa ihmisten kirjoituksia.

Huomasin, että Narsismi ketju sekä K-18 ketjut ovat ainoita missä kyseessäolevia haukutaan.

Varsinkin tällä Narsismi palstalla tuntuu olevan katkeria ihmisiä, mikä heidät tänne ikinä sitten tuokaan takaisin?
Päivitykset huonoista suhdekokemuksista kuuluvat mielestäni Suhteet keskustelupalstoille, ei tänne.

Mielestäni aiheelliset keskustelut kyseisistä ihmisistä kuuluvat tänne. Tai keskustelkoot narsistit keskenään täällä.

Olen puhunut.

7

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko poistua

Minusta tuntuu että tämä paikka on täynnä narsistisia ihmisiä ja nimenomaan naisia. He haukkuvat ex-miehiään ja miltei maanisina laittavat wikipediasta ja muista linkkejä tänne. Eivät näe omaa tapahtumaketjuihin, syyllistävät vain toisia ja mieltävät kaikki pikkaisenkin itsekkäästi toimivat heti narsistisen persoonallisuushäiriön omaaviksi. Hyvin kapea-alaista heidän näkemyksensä ja narsistisen ylilyövää, itseään korostavaa. Täällä jopa kilpaillaan kuka tietää tuosta persoonallisuushäiriöstä enemmän ja kellä on ollut se pahin exä. Huhhhuhh...mä kyllä vaihdan maisemaa. Täällä on todella ahdistava meno välillä ja sitä tukea ei todellakaan täältä saa. Muutamat ovatkin jo näköjään huomanneet myös tämän koska eivät enään kirjoittele vaikka ennen niin vilkkaasti sitä tekivät. Itse otan ritolat myös. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää!

• Etsii mut ei löydä

Näin on,olen kanssanne samaa mieltä. Eihän niitä narsisteja ole kuin 2-3 prossaa väestöstä! Sekin on liikaa/ikävää! Tuntuu siltä onko tämä sivusto kaljaveikkojen,pentujen temmellys kenttä? Onko narsisten uhrien tuki ry lopetettu? Vai onko maailmameno muuttunut,niin pahaksi,kielenkäyttökin mitä ruminta?

• hauskaa33

Suomessa on tänä vuonna n. 5 450 000 asukasta eli siitä kaksi prosenttia on 109 000. Jos taas lasketaan mitä kaksi prosenttia on koko maailman väestöstä on tulos 140 000 000 eli aika paljon narsistisesti vaurioituneita ihmisiä. Kuulostaako muka vähältä?

• hauskaa33

Tuntuu pahalta ettei täällä saa keskustella narsistisen ihmisen aiheuttamista vaurioista. Näköjään ne uhrit onkin itse narsisteja tai muuten vain v******ia ihmisiä jotka huvin vuoksi muita haukkuvat. Tänne voikin sitten jäädä ne ihmiset jotka trolleilevat ja vi***uilevat kaikille keskustelemaan siitä miten narsistin urheja ei oikeasti ole juuri ollenkaan tai että miten oikeastaan uhrit ovat itse narsisteja tai muuten vain katkeria ihmisiä. Pitäkäähän hauskaa.

• jumanki

Aivan, samaa mieltä kanssasi. Omat kokemukset on omia ja siitä ei pitäisi kellään olla nokan koputtamista jos puhutaan yksilön tuntemuksista. Kukaan täällä ei omilla kertomuksillaan tiettävästi loukkaamassa ketään vaan saa tukea ja järkeä selitystä kokemuksilleen. On totta että joskus on niin paha olla että joillakin nähtävästi tulee sanottua pahasti mutta minun mielipide asiasta on että tällä ihmisellä ottaa omaan tuntoonsa niin paljon ettei kestä kertomuksia jotka aukaisevat omat haavat ja siksi käyttäytyvät kuin kakarat.

Kun lukee tarpeeksi käyttäytymishäiriöistä oppii ymmärtämään miksi jotkut ihmiset tällä sivustolla tasaiseen tahtiin aina välillä kilahtavat.

Minulle oli hankala hyväksyä että äiti oli narsisti ja olisin varmasti teini-iässä nauranu, haukkunu ja solvannu muita koska pelkäsin itse tulleeni haavoittuvaiseksi... Minusta täällä kielletään paljon tunteita itseltään ja toisiltaan mutta hankalissa suhteissa se on välttämätön polku läpikäydä.

Kielletään asia
      vedetään asiasta huumoria
      lyödään itsensä burn outtiin asioiden suhteen
      masennutaan
      riitaannutaan
      itketään
      nähdään omia virheitä
      annetaan anteeksi
      kootaan itsensä

käydäään kaikkia tunteita läpi ja joskus todellakin myöhään.

• "käydäään kaikkia tunteita läpi ja joskus todellakin myöhään."

Niin vastaan tähän hivenen kliseisellä lauseella,
        Parempi kuitenkin myöhään kun ei milloinkaan...

Mitä tulee tuohon mainitsemaasi "kilahtamiseen" niin joskus on ollut aikoja, jolloin on luullut ettei itsellä edes ole lupaa sellaiseen...

• 9+15

Hei kuule Erkki,

Tällä palstalla pyörivät onnettomat ihmiset, jotka haluavat selityksen. Miksi juuri minä? - Siksi, että olit helppo, myös henkisesti. Siksi, että sain sinut sormeni ympärille ja annoin palaa.

Mutta heille se ei riitä. Tarvitaan 'looginen' selitys kaikelle tälle tapahtuneelle. Vaikka syy oli, että ajattelin omaa etuani, ei sinun tunteillasi ollut minulle merkitystä.

Sitten yritetään hakea vertaistukea ja kohtalotovereita, jotka myös kokivat jotain todella järkyttävää. Vaikka edelleen kaksi mainitsemaani asiaa pitää paikkaansa.

Kaikella tosiaan oli tarkoitus. -Minä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      834
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      783
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      46
      660
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      221
      624
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      44
      559
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      55
      546
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      516
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      83
      495
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      490
    Aihe