Huonoin palsta ikinä

?!?!

Fiksut ihmiset eivät kuulu kirkkoon, eivätkä vapareihin. Ketkä täällä keskustelevat?

31

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaparien alennustila
    • Ainakin sinä ja minä? :)

    • 6152

      "Ketkä täällä keskustelevat? "

      Suurimmaksi osaksi vain yksi hullu huutelee yksinään ja vastailee myötämielisesti omiin hölmöilyihin, jotka ei liity palstan aiheeseen millään tavalla.

      • Vaparien alennustila

        Se yksi olet sinä.


      • ai jaa

        "Suurimmaksi osaksi vain yksi hullu huutelee yksinään"

        Jaa se, joka postailee epätoivoisesti tunnin välein tilastoja siitä, onko joku jo eronnut kirkosta tänään vai ei.


    • Olly

      Totta, suurin osa palstasta keskittyy Vapaa-ajattelioiden haukkumiseen, kirkosta eroaminen on sivuseikka. Säälittävää.

    • FUCKIFUU

      Tämä palsta oli hyvä kunnes sinä saavuit.

      • the abyss

        Sinun saapumisesi vei palstan pohjamutiin.


    • hyvin surullista

      Entiset koulukiusaajat täällä koettavat jatkaa uraansa aikuisten osastolla. Kohteena ovat kaikki ne, jotka ovat eri mieltä.

    • Jori Mäntysalo

      Emme tiedä. Ylläpito tietysti näkee IP-osoitteista kuinka moni nimemerkeistä "Vapari valheet", "Rahahanat kiinni", "YÄK YÄK YÄK" jne. on oikeasti sama ihminen.

      Joka tapauksessa palstalla on vähintään yksi antivapari. Hän / kukaan heistä ei ole kai koskaan kertonut kovin selvästi mitä itse kannattaa eikä varsinkaan miksi käy juuri va-liiton kimppuun.

      • FUCKIFUU

        Ei IP-osoitteista näe mitään. Ne on helppo väärentää. Mutta jos vaparitrolli on kristitty niin on selvää ettei hän osaisi.


      • niinpä niin

        "Ylläpito tietysti näkee IP-osoitteista kuinka moni nimemerkeistä "Vapari valheet", "Rahahanat kiinni", "YÄK YÄK YÄK" jne. on oikeasti sama ihminen."

        Never heard of Port Address Translation?
        Mokkula-aikana ip-osoitteen vaihtaminen ei ole ongelma. Tällöin vaihtuu myös lukijamäärä aloituksessa.

        Kukaan ei myöskään tiedä, kuinka moni vapari täällä kirjoittelee Jori Mäntysalo -nimimerkkiä käyttäen.


      • foo bar
        niinpä niin kirjoitti:

        "Ylläpito tietysti näkee IP-osoitteista kuinka moni nimemerkeistä "Vapari valheet", "Rahahanat kiinni", "YÄK YÄK YÄK" jne. on oikeasti sama ihminen."

        Never heard of Port Address Translation?
        Mokkula-aikana ip-osoitteen vaihtaminen ei ole ongelma. Tällöin vaihtuu myös lukijamäärä aloituksessa.

        Kukaan ei myöskään tiedä, kuinka moni vapari täällä kirjoittelee Jori Mäntysalo -nimimerkkiä käyttäen.

        Heh, näen mielessäni antivaparin pätkimässä mokkulayhteyttään jokaisen kirjoituksen jälkeen. Operaattorilla ei kuitenkaan valtavan monta noita carrier grade nat-purkkeja voi olla. Vaihda sitten eri operaattoreiden välillä jokaiseen kirjoitukseen. Vaivaa pitää siis nähdä jäljitettävyyden poistamiseksi ip-osoitteen perusteella. On myös edistyneempiä tekniikoita, mutta en käsittele niitä tässä.

        Web-teknologioissa ip-osoitteella ei oikeastaan ole niin väliä. Selain tunnistetaan aivan eri tavalla.


      • Jori Mäntysalo
        niinpä niin kirjoitti:

        "Ylläpito tietysti näkee IP-osoitteista kuinka moni nimemerkeistä "Vapari valheet", "Rahahanat kiinni", "YÄK YÄK YÄK" jne. on oikeasti sama ihminen."

        Never heard of Port Address Translation?
        Mokkula-aikana ip-osoitteen vaihtaminen ei ole ongelma. Tällöin vaihtuu myös lukijamäärä aloituksessa.

        Kukaan ei myöskään tiedä, kuinka moni vapari täällä kirjoittelee Jori Mäntysalo -nimimerkkiä käyttäen.

        Täysin mekaanisesti pelkästään saman ip-osoitteen tunnistava softa tietysti menisi tuollakin sekaisin.

        Mutta jos ylläpito katsoo lokeja vähänkään tarkemmin, näkisi esim. miten palstaa ei satu koskaan selaamaan kaksi tiettyä nimimerkkiä samaan aikaan, tai selainstringi paljastaisi, ja tietysti mokkulaa pätkimällä saa IP:n kuitenkin saman operaattorin verkosta.

        Ja sitten on ihan inhimillinen virhe. Jos hommaa kaksi tietokonetta ja kaksi eri nettiä, pitää muistaa joka ainoa kerta kummalla nimimerkillä on operoimassa.

        En usko hommaa aivan helpoksi, jos sen haluaa varmasti tehdä.


      • köh köh
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Täysin mekaanisesti pelkästään saman ip-osoitteen tunnistava softa tietysti menisi tuollakin sekaisin.

        Mutta jos ylläpito katsoo lokeja vähänkään tarkemmin, näkisi esim. miten palstaa ei satu koskaan selaamaan kaksi tiettyä nimimerkkiä samaan aikaan, tai selainstringi paljastaisi, ja tietysti mokkulaa pätkimällä saa IP:n kuitenkin saman operaattorin verkosta.

        Ja sitten on ihan inhimillinen virhe. Jos hommaa kaksi tietokonetta ja kaksi eri nettiä, pitää muistaa joka ainoa kerta kummalla nimimerkillä on operoimassa.

        En usko hommaa aivan helpoksi, jos sen haluaa varmasti tehdä.

        Meinaatkos oikeasti, että yp ehtii tehdä tuollaista ilman todella painavaa syytä.

        Ja tunnetusti saman ip-osoitteen takaa voi kirjoittaa useita eri henkilöitä. Osa operaattoreista käyttänee proxyä. Kirjastoista kirjoittavat tulevat helposti saman ip-osoitteen takaa.

        Olet it-alan ihmisiä ja oikeasti luulet tarvittavan kaksi tietokonetta??


      • ooppas tyhmä
        foo bar kirjoitti:

        Heh, näen mielessäni antivaparin pätkimässä mokkulayhteyttään jokaisen kirjoituksen jälkeen. Operaattorilla ei kuitenkaan valtavan monta noita carrier grade nat-purkkeja voi olla. Vaihda sitten eri operaattoreiden välillä jokaiseen kirjoitukseen. Vaivaa pitää siis nähdä jäljitettävyyden poistamiseksi ip-osoitteen perusteella. On myös edistyneempiä tekniikoita, mutta en käsittele niitä tässä.

        Web-teknologioissa ip-osoitteella ei oikeastaan ole niin väliä. Selain tunnistetaan aivan eri tavalla.

        Et tainnut edes tajuta mihin vastasit.


      • foo bar
        ooppas tyhmä kirjoitti:

        Et tainnut edes tajuta mihin vastasit.

        Valaisitko sinä tai joku toinen persoonasi mihin en tajunnut vastaavani. Kerro toki, jos olin väärässä jossain verkkoteknologioiden perusteissa.


      • Jori Mäntysalo
        köh köh kirjoitti:

        Meinaatkos oikeasti, että yp ehtii tehdä tuollaista ilman todella painavaa syytä.

        Ja tunnetusti saman ip-osoitteen takaa voi kirjoittaa useita eri henkilöitä. Osa operaattoreista käyttänee proxyä. Kirjastoista kirjoittavat tulevat helposti saman ip-osoitteen takaa.

        Olet it-alan ihmisiä ja oikeasti luulet tarvittavan kaksi tietokonetta??

        Näillä palstoillahan nyt ei ylläpitoa ole näkynyt vuosiin... Samasta syystä oletan, että antivaparikaan ei jaksa säätää IP-osoitteiden kanssa. Miksi vaivautua?

        Itse tekisin tällaisen todella kahdella fyysisellä ja keskenään erilaisella koneella. Virtuaalikone olisi helpompi, mutta siihen liittyy suurempi virhevaara. Jos naputtaa esimerkiksi Vapari valheet -nimimerkillä aina sohvalla kannettavalla ja Rahahanat kiinni -nimimerkillä pöytäkoneella, muistaa varmemmin kumpana sillä kertaa esiintyy.

        No, täällä toki teoritisointia. Mutta onhan nykyään kaupallinen palvelukin muistaakseni, joka myy verkkokeskustelua jossa kehutaan asiakkaan tuotetta.


      • sitä vartoillessa
        foo bar kirjoitti:

        Valaisitko sinä tai joku toinen persoonasi mihin en tajunnut vastaavani. Kerro toki, jos olin väärässä jossain verkkoteknologioiden perusteissa.

        Kertoisitko perustellen ja argumentoiden väitteesi ja esityksesi uudelleen.


      • he he
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Näillä palstoillahan nyt ei ylläpitoa ole näkynyt vuosiin... Samasta syystä oletan, että antivaparikaan ei jaksa säätää IP-osoitteiden kanssa. Miksi vaivautua?

        Itse tekisin tällaisen todella kahdella fyysisellä ja keskenään erilaisella koneella. Virtuaalikone olisi helpompi, mutta siihen liittyy suurempi virhevaara. Jos naputtaa esimerkiksi Vapari valheet -nimimerkillä aina sohvalla kannettavalla ja Rahahanat kiinni -nimimerkillä pöytäkoneella, muistaa varmemmin kumpana sillä kertaa esiintyy.

        No, täällä toki teoritisointia. Mutta onhan nykyään kaupallinen palvelukin muistaakseni, joka myy verkkokeskustelua jossa kehutaan asiakkaan tuotetta.

        Höh. Ei siihen virtuaalikoneeseen mitään suurempaa risikiä liity ja ip-osoitteen vaihtaminen käy helposti. Samaan aikaan voi kirjoitella isäntäkoneesta jollain kiinteämmällä ip:llä. Toisaalta kaksi mokkulaa antaisi vielä lisää vapauksia... Niin ja sitten voi tehdä saman kannettavalla jos vaan pöydälle mahtuu.
        Siis, jos haluaa varmistella eri osoitteista kirjoittelun. Toki olet oikeassa siinä, että miksi vaivautua.


      • foo bar
        sitä vartoillessa kirjoitti:

        Kertoisitko perustellen ja argumentoiden väitteesi ja esityksesi uudelleen.

        Et edelleenkään kertonut mihin en tajunnut vastaavani.


    • Hyhhyhhuijaa

      Trolli on ammattimainen vihakampanjoija, joka pyrkii sabotoimaan tämän foorumin toimintaa. Tai pieni vihapuhe- ja kiusaajatiimi...
      Jo 1000 kirkostaeroamisen vähentäminen (esim. 46 000:sta 45 000:een) säästää kirkolle yli 200 000 euroa, Kymmenentuhannen eron välttäminen tekisi jo 2 miljoonaa. Näin ollen, kun tällä palstalla vierailee kirkosta eromispalvelun ystäviä, jotka eri tavoin edistävät kirkosta eroamista, kampanjoijien taustavoimissa arvellaan kampanjasatsauksen kannattavan. Ammattimaisuutta kuvaa, että trolli nostelee omia vihaotsikoitaan päivän mittaan parin tunnin välien, jos aloituksiin ei tartuta, ja tarvittaessa nostelee myös parin viikon tai parin kuukauden vanhoja kierrätysjuttujaan uudestaan tapetille - mikä ei estä samaa asiaaa jaunamasta myös uusin otsikoin.

      • Hyhhyhhuijaa

        Trolli myös tietää, että www.eroakirkosta.fi -palvelun keskeiset aktiivit ovat vapaa-ajatteloita ja Va-liiton johdossakin. Kaikkien kirkosta eroamista edistävien aktiivien ei tietenkään tarvitse olla vapareita, mutta toisaalta kiilan iskeminen nettipalvelun kantavien vomien ja muiden aktiivien ja ystävien väliin on myös trollin tavoitteena. Päätavoite toki karkottaa ihmisiä tehtailullaan sabotoimalta foorumilta.


      • jorinoita

        Vaikutat vainoharhaiselta, lienetkö vapaalla suljetulta?


      • valehtelijan tunnist
        Hyhhyhhuijaa kirjoitti:

        Trolli myös tietää, että www.eroakirkosta.fi -palvelun keskeiset aktiivit ovat vapaa-ajatteloita ja Va-liiton johdossakin. Kaikkien kirkosta eroamista edistävien aktiivien ei tietenkään tarvitse olla vapareita, mutta toisaalta kiilan iskeminen nettipalvelun kantavien vomien ja muiden aktiivien ja ystävien väliin on myös trollin tavoitteena. Päätavoite toki karkottaa ihmisiä tehtailullaan sabotoimalta foorumilta.

        Älkää luottako tämän kirjoittajan kirjoituksiin, hän on tunnettu valehtelija!!!


      • Jori Mäntysalo
        jorinoita kirjoitti:

        Vaikutat vainoharhaiselta, lienetkö vapaalla suljetulta?

        Työkaverien kesken kieltämättä välillä naureskellaan, että työpaikkamme tulee valtiolle halvemmaksi kuin avohoidon järjestäminen. :=)

        (Esim. kantasoluhoitojen vieminen lähemmäs todellisuutta kuulostaa hienolta. Käytännössä kuvankäsittely ja automaattinen virheellisten solujoukkojen tunnistus tarkoittaa lukumatriisien tuijottamista ja keskustelua tyylillä "Saisiko SVM:n MPI:lle?" Ei kai tämäntapaisia hommia ihan normaali ihminen tee...)


      • että semmonen diagno
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Työkaverien kesken kieltämättä välillä naureskellaan, että työpaikkamme tulee valtiolle halvemmaksi kuin avohoidon järjestäminen. :=)

        (Esim. kantasoluhoitojen vieminen lähemmäs todellisuutta kuulostaa hienolta. Käytännössä kuvankäsittely ja automaattinen virheellisten solujoukkojen tunnistus tarkoittaa lukumatriisien tuijottamista ja keskustelua tyylillä "Saisiko SVM:n MPI:lle?" Ei kai tämäntapaisia hommia ihan normaali ihminen tee...)

        Kysymys ei ollut sinulle.


      • Ei oo totta
        Jori Mäntysalo kirjoitti:

        Työkaverien kesken kieltämättä välillä naureskellaan, että työpaikkamme tulee valtiolle halvemmaksi kuin avohoidon järjestäminen. :=)

        (Esim. kantasoluhoitojen vieminen lähemmäs todellisuutta kuulostaa hienolta. Käytännössä kuvankäsittely ja automaattinen virheellisten solujoukkojen tunnistus tarkoittaa lukumatriisien tuijottamista ja keskustelua tyylillä "Saisiko SVM:n MPI:lle?" Ei kai tämäntapaisia hommia ihan normaali ihminen tee...)

        Tottavie aika vainoaharhaista spekuloida täällä jonkun/joidenkin anonyymien kirjoittelusta. Eiks sillä ole parempaa tekemistä?


    • Hipheihurraa

      On ollut aika fiksua luoda palvelu, jota jo yli 500 00 suomalaisa on käyttänyt!?

    • uskomaton :-)

      Vaparit saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Mikään muu järjestö ei tee yhtään mitään ei uskovaisten hyväksi.

    • foo bar

      Tee nyt jo rikosilmoitus väittämistäsi rikoksista. Vapareilta saa apuja tähän, jos asia jostain käsittämättömästä syystä vaikuttaa liian vaikealta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe