http://www.iltalehti.fi/autot/2014092518694697_au.shtml
Köyhät kyykkyyn. Tavallinen tallaaja tuon pankin konttoriin vain hiekkaa kengissään.
Nalle Wahlroosille Bentley Flying Spur W12
19
225
Vastaukset
- voi meitä poloisia
Ollaan kaikki yhdessä kateellisia tuolle.
- luovutus
Toivottavasti Ruotsi nostaa veroja, että saadaan Suomen selkänahasta kiskotut rahat Wahlroosin muodossa takaisin Suomeen.
- Kukas se olikaan
se poliitikko joka junaili Wahlroosille miljardit neuvomalla että osta ton firman osakkeita ni valtio ostaa ne sulta kohta tuhatkertaiseen hintaan takas?
- Tarinoita tiedän mon
Naistenkähmijä-Buntta?
- olikos se noin
vai myikö SYP (Tiivola?) halvalla osiaan Nallelle. Kauppa muni sitten Nallelle kultaminua.
- Mandatum
olikos se noin kirjoitti:
vai myikö SYP (Tiivola?) halvalla osiaan Nallelle. Kauppa muni sitten Nallelle kultaminua.
Sillä ne pojat rahaa teki.
- ghthrtrrr
Noinkin voi käy jos tekee ahkerasti töitä eli välttelee downshiftaamista.
- khljhlkhkjhllhjlljhl
No noin Nalle. Noita autoja pitäisi vaan ostella enemmän ja ökysynttäreitä juhlia joka vuosi. Pistää raha kiertämään. Ei niistä rahoista ole mitään iloa Nallelle tai kellekkään muullekkaan jos ne pidetään vaan tilillä jemmassa ja lainaillaan jos joku maksaa kunnon korolla takaisin.
- poika LIERO
Upea auto, upealla miehellä.
- varas walrus
Tulee kiire tuhlata kun ei ole enää paljon elinaikaa. Toivottavasti kupsahtaa ennen kuin ehtii eläkkeelle.
- MoneyTalks 100%
varas walrus kirjoitti:
Tulee kiire tuhlata kun ei ole enää paljon elinaikaa. Toivottavasti kupsahtaa ennen kuin ehtii eläkkeelle.
Poika pitää hyvää huolta rahoista !
- dsfdsfsdffds
Tuosta autosta Nalle maksaa veroja Suomen valtiolle autoveroina n. 200.000 euroa.
Todennäköisesti yksikään tämän palstan punikeista tai persuista ei tule eläessään maksamaan yhtä paljon veroja tuloistaan. - mer mera
Hyvä Nalle
- TarvitaanVAShallitus
On teilläkin puheenaiheet perjantai-iltana, Suomen kansan orjuuttamisella on nuokin autot maksettu.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2014/mekaaninen-elakeian-nosto-ei-ratkaise-ongelmaa/
Isojen talousrikosten, korruption, hyväveli-verkostojen ym kovan rikollisuuden torjunta Suomessa, on todella surkeassa jamassa. Sitä on tehostettava, niin poliisin, verohallinnon, kuin kansan äänestyskäyttäytymisen kautta.Se minuakin harmittaa, etten ehdi näkemään B.W:n kuolinilmoitusta kuin ukkospilven päältä. Osasi hän kuitenkin sijoittaa rahansa tuottavasti.
Suurin osa meistä kadehtijoista olisi jo horsmaa kasvamassa ensimmäisen miljoonan saatuaan.
- ei paha
Kiva, että Nalle laittaa rahan kiertämään.
- Lillius
Ei olisi Nallen isoisä kalakauppiaana Rauman torilla ollessaan uskonut, että lapsenlapsi joskus edustaa suomenruotsalaista vanhaa kartanosäätyläisyyttä Bentleyneen.
Aateluus velvoittaa.- Eskomörkö
Sarkasminkukka on kaunis kukka....
Milloinhan hän alkaa pitämään itseään siniverisenä?
- metsästäjä.
Milloin se karhunmetsästysaika olikaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964